Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

SC Cambuur - FC Den Haag [03-05-14]

Gestart door weestwel, november 17, 2013, 15:31:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Den Haag

Harmen Zeinstra
8 (13.1%)
Wout Droste
6 (9.8%)
Martijn van der Laan
16 (26.2%)
Ramon Leeuwin
8 (13.1%)
Lucas Bijker
6 (9.8%)
Mohamed El Makrini
8 (13.1%)
Marcel Ritzmaier
1 (1.6%)
Paco van Moorsel
1 (1.6%)
Bartolomew Ogbeche
3 (4.9%)
Martijn Barto
2 (3.3%)
Bob Schepers
2 (3.3%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 59

Stemmen gesloten: mei 09, 2014, 22:51:18

Scc01

Citaat van: drg op mei 04, 2014, 00:56:33
Wat gebeurde er trouwens in het uitvak, zat aan de andere kant van oost, iedereen stond ineens op om te kijken en leek wel alsof hele voorkant naar voren uitstak... mogen we de rekening alvast opmaken?

Klopt hek is kapot. Ik denk dat als de 2-1 gevallen was het hek helemaal om geduwd was.

EastSide058

Verloren van een veel effectiever Ado, we hadden de wedstrijd al vroegtijdig op slot moeten gooien maar het mocht niet zo zijn. Enige lichtpuntje van de avond: Roda aan de :jupiler
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Bascambuur

Dat volk van Ado.  _O_ Hele wedstrijd stil en alleen bij de gescoorde goals hoorde je wat geluid. Jammer dat ze het hek lieten staan.

Dokkumer

Citaat van: drg op mei 04, 2014, 00:30:56
2de goal was geen buitenspel. Als iemand de bal in buitenspelpositie een bal naar een medespeler speelt die ook in buitenspel staat maar achter de eerste speler is het toch officieel geen buitenspel?

Als dat wel zo is zijn we goed genaaid. :zucht

Maar die penal in het begin had sowieso wel gegeven moeten worden... Wel weer lekker typerend van de KNVB/FOX om zulke dubieuze shit niet in hun samenvattingen terug te laten komen. Een gelijkspel had niet veel aan de eindstand veranderd maar had eventueel wel het wedstrijdbeeld kunnen kantelen als we al 2-0 voor stonden in de rust en eventueel een wat leukere afsluiting op kunnen leveren.
Hij legt de bal terug, dus kan het geen buitenspel zijn.

Strafschop was voor mij redelijk duidelijk, alhoewel het aan de andere kant gebeurde.

Goutum

Cambuur speelde een prima wedstrijd, maar vergat de wedstrijd in het slot te gooien. Het maakt allemaal niet meer uit, het was een topseizoen!

Dokkumer

Citaat van: Goutum op mei 04, 2014, 07:54:59
Cambuur speelde een prima wedstrijd, maar vergat de wedstrijd in het slot te gooien. Het maakt allemaal niet meer uit, het was een topseizoen!
Prima vind ik wat teveel van het goede, het was wel duidelijk dat de druk eraf was en de spelers er doorheen zaten. Uiteraard hadden we de wedstrijd in het slot moeten gooien, dan hadden we een fantastische afsluiting van een overweldigend mooi jaar gehad ;)

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op mei 04, 2014, 05:24:45
Dat volk van Ado.  _O_ Hele wedstrijd stil en alleen bij de gescoorde goals hoorde je wat geluid. Jammer dat ze het hek lieten staan.
Dan zal ik hypergevoelige oren hebben, want ik vond Ado juist een van de beste uitvakken van dit seizoen. En dat hek? Was even blaffen, maar bijten deden ze niet. Als ze echt hadden gewild was dat hek gemakkelijk omgegaan.

AL

Citaat van: Bascambuur op mei 04, 2014, 05:24:45

vond je? Ik vond ado de meeste sfeer maken van alle clubs die ik hier heb gezien!

fred

Citaat van: AL op mei 04, 2014, 08:45:51
vond je? Ik vond ado de meeste sfeer maken van alle clubs die ik hier heb gezien!

Inderdaad. Vanaf onze kant was het juist van..:"ach ja, het zal allemaal wel"

AL

Citaat van: Goutum op mei 04, 2014, 07:54:59

ik vond het de slechtste thuiswedstrijd van het seizoen.
ado voetballend ook beter.
met de inbreng van hemmen speelde je bovendien met 10 man(wat is er toch met deze speler aan de hand zeg).
Jammer, want het afscheid en het feest vond ik wat tegenvallen hierdoor.
verder natuurlijk een prachtig seizoen gehad. Trots om cambuursupporter te zijn!

Lore

Citaat van: AL op mei 04, 2014, 09:15:48
ik vond het de slechtste thuiswedstrijd van het seizoen.
ado voetballend ook beter.
met de inbreng van hemmen speelde je bovendien met 10 man(wat is er toch met deze speler aan de hand zeg).
Jammer, want het afscheid en het feest vond ik wat tegenvallen hierdoor.
verder natuurlijk een prachtig seizoen gehad. Trots om cambuursupporter te zijn!

Utrecht thuis voor de beker vergeten?

RotterdamLeeuwarden

Ik vind het jammer dat Cambuur verloren heeft.
Toch een heel klein smetje op het seizoen.

Ik had het idee dat de verdediging af en toe niet oplette waardoor Den Haag 2 keer kon scoren.

Tis goed zo, heel mooi seizoen beleeft en op naar het volgende seizoen.

Over dat glazen wand voor het uitvak:

Dat ging wel heel gemakkelijk niet ?
Geen enkele klub heeft dat dus getest en nu kwam Den Haag hier en 2, 3 mensen zien van "heee, daar zit beweging in"
Toen meteen 50 man te duwen en hopla, het nieuwe stadion komt een stuk dichterbij  :R

|:) BEDANKT SC CAMBUUR VOOR DIT GEWELDIGE SEIZOEN  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

MotM: Bijker vond ik weer de beste man van het veld  :y

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

AL

Citaat van: Lore op mei 04, 2014, 09:27:00
Utrecht thuis voor de beker vergeten?

dat was zeker de slechtste, maar ik bedoelde competitie.

OuweSkeve

De koek was bij veel op en het ging nergens meer om.
Deze jongens zijn aan hun welverdiende vakantie toe.
Nogmaals bedankt voor dit mooie seizoen

carlo de leeuw

seizoen ging gisteravond beetje als een nachtkaars uit met deze matige wedstrijd van Cambuur.
Eigenlijk was Vitesse thuis DE slot wedstrijd.Wat een feest was dat!!
Ik vond ado overigens ook meest "opvallend" uitvak van dit seizoen.
ze zaten zelfs oost uit te dagen, wat normaal nooit gebeurd.
Als ze even door waren gegaan was trouwens die hele voorkant van uitvak plat gegaan.
Dat ging hun blijkbaar net wat te ver.
Verder een fantastisch seizoen meegemaakt en word weer interessante zomerperiode, want er moet weer heel wat gebeuren om eredivisie waardige ploeg samen te stellen.