Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

sccvl

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2014, 00:15:13
_O_

Misschien ben  ik dat een zeur, maar mij heeft die nog niet geheel overtuigd. Hij heeft goede bal aannames dat ben ik zeker met je eens, maar hoe kritisch heb je gekeken naar zijn invalbeurt in Nijmegen? Aantal foutjes die toch bij Ogbeche begonnen. Elke speler maakt uiteraard foutjes, maar ik heb nog te weinig van hem kunnen zien om echt helemaal overtuigd te raken van zijn kunnen. Mijn verwachtingen zijn wel hoog.

Galdiano

Citaat van: sccvl op april 12, 2014, 12:59:25
Misschien ben  ik dat een zeur, maar mij heeft die nog niet geheel overtuigd. Hij heeft goede bal aannames dat ben ik zeker met je eens, maar hoe kritisch heb je gekeken naar zijn invalbeurt in Nijmegen? Aantal foutjes die toch bij Ogbeche begonnen. Elke speler maakt uiteraard foutjes, maar ik heb nog te weinig van hem kunnen zien om echt helemaal overtuigd te raken van zijn kunnen. Mijn verwachtingen zijn wel hoog.

Helemaal mee eens!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

hij speelde echt heel goed!!!

PePe

Bartholomew Ogbeche had mij al overtuigd. (belangrijke goal weer)

Cambuur058

Citaat van: PePe op april 12, 2014, 22:48:03
Bartholomew Ogbeche had mij al overtuigd. (belangrijke goal weer)
niet alleen de goal! in balbezit fantastisch!

carlo de leeuw

Citaat van: Cambuur058 op april 12, 2014, 22:43:19
hij speelde echt heel goed!!!
mist nog wat wedstrijd ritme, maar wat een voetballend vermogen

wiekie1969

Vastleggen man, hij wil nog een jaar hier voetballen!!!!

Goutum

Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.

666

Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.

Welke wedstrijd hen jij gezien..? speelde echt goed. wat kan die man voetballen en positie kiezen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Vond hem de eerste helft matig, tweede helft heel goed?

gewoon een fan

Hij speelde redelijk maar was enorm belangrijk voor de rust voorin en je kunt gewoon zien dat hij echt rustig is voor het doel getuige zijn doelpunt, dit is het kenmerk van een goede spits.
Wat mij betreft direct vastleggen.

AL

1e helft inderdaad erg zwak, maar toen voetbalde cambuur niet.
hoge vuurpijlen op ogbeche.
2e helft vond ik hem juist erg sterk hoor.
vastleggen en dan heb je met hem en barto 2 goede spitsen.

Delamere

Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Onzin, probeer het de volgende wedstrijd eens met de ogen open! Meteen vastleggen deze jongen!

Bernardo

Vastleggen voor komend seizoen!

sccvl

Citaat van: Bernardo op april 13, 2014, 10:23:18
Vastleggen voor komend seizoen!

Mits het financieel verantwoord is zeker voor volgend seizoen erbij houden, hij heeft zelf aangegeven hier voor open te staan. Denk dat je een heleboel rust voorin erbij houd. Barto ook gewoon erbij houden.