Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

Collingwood

Eerste helft matig tot slecht (niet helemaal zijn schuld, kreeg veel rotballen), tweede helft geweldig! Wat een rust en voetbalintelligentie. Nu handhaving een feit is:  :0= VASTLEGGEN!
Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

Citaat van: Collingwood op april 13, 2014, 12:03:23
Eerste helft matig tot slecht (niet helemaal zijn schuld, kreeg veel rotballen), tweede helft geweldig! Wat een rust en voetbalintelligentie. Nu handhaving een feit is:  :0= VASTLEGGEN!
_O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Hilversum voor Cambuur

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 08:07:02
Is vast een goede voetballer, maar hij was gisteren met Manou de slechtste man van het veld. Hij heeft mij ook nog steeds niet kunnen overtuigen. Alleen wanneer hij ergens net binnenkomt heeft hij de drive om zich te laten zien. Dat verklaart ook zijn cv.
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:18:29
sjezus bliene .2e helft was hij fantastisch.Je ziet echt dat hij iets meer heeft .Hij heeft veel gevoel voor waar hij moet lopen op het veld

Precies. Eerste helft wat minder?? maar wat een pass op Lukoki uit de lucht strak de diepte in!!
Henk, held, bedankt

Goutum

Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:18:29

Is mijn mening. Ik vind hem in alle wedstrijden die ik van hem gezien heb tegenvallen. De strijd en inzet die de meeste spelers van Cambuur gister lieten zien, miste ik bij hem en Manou.

Drumfather SCC

Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 14:15:18
Stil sukkel, is mijn mening. Ik vind hem in alle wedstrijden die ik van hem gezien heb tegenvallen. De strijd en inzet die de meeste spelers van Cambuur gister lieten zien, miste ik bij hem en Manou.
:zucht
Gefrustreerd Goutum? Geniet liever van gisteravond i.p.v. dit gelul

Goutum

Citaat van: Drumfather SCC op april 13, 2014, 14:26:09

Je hebt gelijk. Zo beter?  ;)

Drumfather SCC

Citaat van: Goutum op april 13, 2014, 14:28:56
Je hebt gelijk. Zo beter?  ;)
:proost
Kom nu maar weer uit je strafhoek  :P

carlo de leeuw

Citaat van: Drumfather SCC op april 13, 2014, 14:26:09
ik snap Goutum wel een beetje, alleen denk ik dat hij wat minder scherp oogt omdat hij wedstrijd ritme mist en dan ervaren genoeg is om niet teveel te doen omdat hij niet na een half uur al opgebrand wil zijn.
wat mij betreft gelijk vastleggen.
Volgens mij is deze man, eenmaal in vorm, in potentie misschien wel de beste speler van deze selektie.

Collingwood

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 
Het begint met hard werken; zelfs op zijn vrije dag werkt Bartholomew Ogbeche zich in het zweet. #training #cambuur

_O_  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op april 24, 2014, 13:02:10
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 
Het begint met hard werken; zelfs op zijn vrije dag werkt Bartholomew Ogbeche zich in het zweet. #training #cambuur

_O_  _O_
Een echte prof  _O_

sccvl

Dat is toch geweldig? Zoals een echte prof!

Hilversum voor Cambuur

Is het 2 jarig contract al opgesteld??