Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

cambuur-az.

Gestart door speculeter, februari 06, 2014, 12:19:53

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Er had meer ingezeten, maar een puntje kan ik mee leven. Hemmen en van Moorsel hoeven van mij niet meer binnen de lijnen, daar ben ik nu helemaal mee.

Inglorious Bastard

Vond AZ heel erg laf spelen zeker de eerste helft had het gevoel dat ze hier kwamen voor een punt.

Bij die uitbraak in de eerste helft van AZ over rechts loopt er maar een iemand mee. Bij balbezit Cambuur zakte het hele elftal in. Leeuwin en vd Laan hadden alle ruimte om in te schuiven.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Tanjajeah

Citaat van: Harry L. op maart 30, 2014, 18:00:02
Er had meer ingezeten, maar een puntje kan ik mee leven. Hemmen en van Moorsel hoeven van mij niet meer binnen de lijnen, daar ben ik nu helemaal mee.

Hemmen heeft nog steeds zijn vorm van voor zijn blessure niet gevonden. Het is gewoon heel matig wat hij op dit moment laat zien. Zowel hij als ook Ogbeche voegden vandaag eigenlijk niets extras toe, terwijl je dat wel van ze zou mogen verwachten. Barto is op dit moment veruit de beste van de drie en zal ongetwijfeld weer in de basis beginnen tegen Utrecht. Ook denk ik dat Bakker weer in het elftal komt ten koste van van Moorsel, die al het hele seizoen niet kan overtuigen.

Galdiano

Citaat van: Len Cantello op maart 30, 2014, 17:44:08
We blijven ongeslagen de rest van het seizoen. Let maar op.

Ik hoop het  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2014, 17:56:44
Misschien zijn we teveel verwend, maar ik had er vandaag ook meer van verwacht. Az, wat al veel wedstrijden in korte tijd heeft gespeeld en nog maar weinig heeft gewonnen buitenshuis, moet je aanpakken zoals elke vorige thuiswedstrijd. We tikten altijd al veel rond achterin (wat ik niet zo'n probleem vind), maar Vd Laan en Leeuwin stonden nu zelfs heel vaak stil met de bal :|
Daarbij had winst je bijna zekerheid gegeven vwb handhaving. Nu zijn de 2 komende uitwedstrijden toch wel erg belangrijk. Vitesse en Feyenoord daarna zijn ook nog aan het spelen voor plek 2, dus die worden ook lastig zat.

Ado thuis zal de alles of niets wedstrijd zijn!

Collingwood

Citaat van: Galdiano op maart 30, 2014, 17:42:31
Ik heb de P in! Dat kut AZ moet je toch gewoon met 2-0 3-0 naar huis sturen.
Wij verliezen Utrecht en Nec, en de druk ligt vol bij Cambuur!

Men lijdt het meest van het lijden dat men vreest! Geen enkele reden om aan te nemen dat Cambuur de wedstrijden tegen Utrecht en NEC 'zomaar' gaat verliezen. We zijn al zeven wedstrijden ongeslagen!
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Ben gigantisch over de zeik dag :schaal, dag voorronde Champions League, dag directe plaatsing Europa League

Klaar met dit sootsje hier  :rodekaart

speculeter

Wissel met barto eruit snapte ik ook niet helemaal.
barto voetbalde gewoon goed.
bovendien werden we tijdelijk overlopen op
het middenveld omdat we eigenlijk met 4 aanvallers
en twee middenvelders speelden.
nadat bakker erin kwam werd dat weer hersteld.
ik had obeche naast barto gezet en lukoki
eruit.
kan wel leven met een punt tegen een overigens
zwak az wat hier echt voor een puntje kwam.

Nog even een ergerpuntje.
kunnen die ballenjongens en of meiden ook eens
geleerd worden dat als er een bal is gegeven
je niet nog een bal moet gooien.
net zoals in vorige wedstrijden meerdere malen
twee ballen in het veld.zeer irritant.

runner 1

Weer een matige Lukoki  en van Moorsel gezien maar dat roep ik hier al heel lang ,Lukoki doet echt niets goeds veel overtredingen
en als een kip zonder kop lopen te voetballen.
Willen we nog wat wedstrijden winnen dan zonder deze twee a.ub. Waarvan a.....

666

Ik vond de wissels dit keer niet heel erg sterk. Ik vond tegen RKC de wissels ook niet sterk, maar die wedstrijd win je wel.
Middenveld moet gewoon goed staan en met 2 a 3 centrumspitsen spelen vind ik geen goed idee. Beginnen met Barto of Hemmen of B.. en misschien in de laatste minuten (mocht het nodig zijn met de lange bal) 2 centrumspitsen. De veldbezetting moet gewoon goed zijn.

Als er niet ingegrepen had moeten worden op het middenveld, had Schepers er ingekomen voor een buiten. Dat had misschien net het verschil kunnen maken. Al met al blij met een punt, maar er had naar mijn idee meer ingezeten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Hilversum voor Cambuur

NEC en FCU MOETEN! Heel benieuwd hoe deze uitduels gaan  |:) |:) |:) |:)

speculeter

Citaat van: 666 op maart 30, 2014, 18:39:35
Ik vond de wissels dit keer niet heel erg sterk. Ik vond tegen RKC de wissels ook niet sterk, maar die wedstrijd win je wel.
Middenveld moet gewoon goed staan en met 2 a 3 centrumspitsen spelen vind ik geen goed idee. Beginnen met Barto of Hemmen of B.. en misschien in de laatste minuten (mocht het nodig zijn met de lange bal) 2 centrumspitsen. De veldbezetting moet gewoon goed zijn.

Als er niet ingegrepen had moeten worden op het middenveld, had Schepers er ingekomen voor een buiten. Dat had misschien net het verschil kunnen maken. Al met al blij met een punt, maar er had naar mijn idee meer ingezeten.
juist!
en die veldbezetting was een tijdje helemaal weg!

S(CC)upporter

Ik vind het juist mooi dat de TS kiest voor 2 spitsen erin om duidelijk die overwinning te forceren, HULDE _O_
Dit lukte dit keer helaas niet, voor Hemmen en Ogbeche is het natuurlijk lastig invallen met een aantal hoge ballen, het is hopen/gokken dat hij goed valt. Iedereen schreeuwde tijden over van Moorsel, blijf erbij dat hij minder brengt dan Bakker.

Toch mogen we weer hartstikke trots zijn op een punt tegen AZ!  :proost Voor het seizoen teken je blind voor dit soort punten. Wat hebben we ook weggegeven, nauwelijks iets. Iets secuurder in de afronding en je had kunnen winnen.

Galdiano

Begin van de competitie prezen wij het middenveld!
Nu is het al enkele weken niet best!

Makrini altijd een voldoende.

Maar van Moorsel en Ritzmaier spelen laatste tijd niet goed!
Denk dat Bakker op dit moment de beste optie is op de plaats van Paco!

Utekleitrokken

Citaat van: peter op maart 30, 2014, 18:38:08
Wissel met barto eruit snapte ik ook niet helemaal.
barto voetbalde gewoon goed.
bovendien werden we tijdelijk overlopen op
het middenveld omdat we eigenlijk met 4 aanvallers
en twee middenvelders speelden.
nadat bakker erin kwam werd dat weer hersteld.
ik had obeche naast barto gezet en lukoki
eruit.
kan wel leven met een punt tegen een overigens
zwak az wat hier echt voor een puntje kwam.

Nog even een ergerpuntje.
kunnen die ballenjongens en of meiden ook eens
geleerd worden dat als er een bal is gegeven
je niet nog een bal moet gooien.
net zoals in vorige wedstrijden meerdere malen
twee ballen in het veld.zeer irritant.

In de tweede helft toen Esteban wou uittrappen kwam het door zo'n steward die de bal gewoon lomp over het hek gooide, tot 2x toe. Sommige van die lui zijn geen knip voor de neus waard.