Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

pvanbuijtene

Is utrecht voor veel clubs een buscombi? Of heeft vorig weekend gelijk invloed gehad?
Ben daar wel benieuwd naar..

Klasse actie vam de club:)

Edit:

Eerste seizoenshelft 3buscombis.. 2autocombis en 4teams op eigen vervoer richting utrecht..
Jammer dat wij net weer die buscombi krijgen op zo'n kuttijd...

SymonSCC

Ondanks het tijdstip toch maar erheen!

( hoop dat er meer mensen zo denken ;) )

CJ058

Kwart voor 3, lastig tijdstip. 2 tientjes is niet gek natuurlijk, het overwegen waard.

Ronnie tng

Verkeerd gelezen, Goed nieuws!

Thieske

Jammer dat als je lid bent van CC geen korting krijgt. Hopelijk gebeurt dit ook in de toekomst. Hoe dan ook, mooi gebaar van de club  |:)!

Voorstopper

Een geweldige prijs natuurlijk, idd tijd is wat vervelend. Mijn baas maar eens lief aankijken:) :thumbsup

TM

Door deze actie gaan er denk ik ongeveer 300 man.

Marc S

Ga waarschijnlijk met een groep vrienden van 4-5 man  |:) |:) Schat op 300-400 man vanwege het toch vervelende tijdstip.

Eewal

Mooie prijs, maar ik zou het echt heel erg apart vinden wanneer deze buscombi op een onmogelijk tijdstip wel een succes wordt....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op maart 13, 2014, 14:56:32
Ga waarschijnlijk met een groep vrienden van 4-5 man  |:) |:) Schat op 300-400 man vanwege het toch vervelende tijdstip.

Lijkt me heel veel eigenlijk
Henk, held, bedankt

Lwdscc

Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo  :X

DayDreamer

Citaat van: Marc S op maart 13, 2014, 14:56:32

300-400 man, nou dat gaan we echt niet halen hoor.

veroen

Citaat van: Lwdscc op maart 13, 2014, 16:26:52
Wat een vrijgevigheid opeens... Of maken ze straks bekend dat de seizoenskaartprijzen fors omhoog gaan ofzo  :X

als we erin blijven zullen de 'SK's inderdaad wel wat omhoog gaan maar de club wil nu samen met supp vereniging ons tegemoet komen, zeik het dan niet meteen af

Bernardo