Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 20:07:29
In mijn ogen moet het naar-voetbal-gaan zo toegankelijk mogelijk blijven. Als we (terecht) moeilijk doen over hoge prijzen voor uitwedstrijden, zou ik het raar vinden dat Noord en Zuid met tientjes omhoog gaan en iedereen instemmend staat te knikken.

Het moet zeker toegankelijke blijven en een prijsverhoging moet ook te verantwoorden zijn, maar een prijsverhoging is niet per definitie onaanvaardbaar. Gezien het feit dat we nu, gelukkig, altijd uitverkocht zijn is een verhoging dan ook niet onlogisch. Ik denk ook niet dat het meer dan 2 a 3 tientjes per seizoenskaart zal zijn, dat vind ik nog acceptabel zolang dat niet jaar op jaar gebeurd. (er vanuit gaande dat wat ik eerder zei klopte, dat weet ik niet meer zeker)

Treb

Citaat van: John Hiatt op maart 13, 2014, 19:19:46
Voor het eerst in 5 jaar ook maar eens mee.

Hier hetzelfde.
Ik hoop dat we net als tegen hveen en Groningen onze principes weer even opzij kunnen zetten en met een mooi aantal onze jongens kunnen steunen op weg naar de playoffs  :P

Galdiano

Citaat van: brambo3004 op maart 13, 2014, 19:44:22
Waarom? Jij pleit als supporter voor een verhoging van de prijzen?

Gevalletje vraag en aanbod?  8)

Zuid betaald echt veel te weinig in mijn ogen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ForzaCambuur1

dizzhead

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 13, 2014, 19:13:46
Ook geleerd van de onduidelijkheid bij Ajax uit  :thumbsup
_O_ en snel wat mee gedaan ook!

S(CC)upporter

Citaat van: Daddy T. op maart 13, 2014, 20:12:43
Inderdaad, 25 euro verhogen op Noord en Zuid, pak je zo 100.000 euro extra!
Dit jaar zijn deze tribunes niet verhoogd, moet nu prima kunnen. Op Noord betaal je nu 10 euro per wedstrijd met een seizoenkaart, terwijl dit los 18 tot 21 euro is.

Ik vind 18 of 21 euro best prijzig. Ik vind ook dat je voetbal laagdrempelig moet houden. Dan krijg je al snel wat je bij alle grote clubs in Nederland hebt, dat zij komen die het kunnen betalen. Ik vind dat er altijd een goedkope tribune moet zijn, en er mag ook een duurdere tribune zijn en het verschil in kwaliteit mag ook best duidelijk zijn. De duurdere stoeltjes en uit de wind en de goedkopere staan en op beton. Zo kan een supporter altijd kiezen.  :y

S(CC)upporter

Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton  :thumbsup

stefan15

Citaat van: S(CC)upporter op maart 14, 2014, 00:16:40
Ik ben dan ook al tevreden met een sta-tribune die louter bestaat uit beton  :thumbsup
Als er maar Cambuur en bier is!!

Treb

Overigens best vreemd dat Utrecht een buscombi is, dit zal ongetwijfeld met afgelopen zondag te maken hebben. Bij Utrecht heb je een gigantisch parkeerterrein voor de bezoekende club met een tunnel van zo'n 300 meter naar het uitvak toe. Het parkeerterrein ligt ook direct aan de stadsring, daar kunnen in ieder geval geen fans van Utrecht komen.

de Kale

Citaat van: S(CC)upporter op maart 14, 2014, 00:16:40

Sta-tribune bij Bayern Munchen kost 75euro per seizoen. Zou hier ook mooi zijn.

Lore

Citaat van: de Kale op maart 14, 2014, 17:35:36

Dat zou ik helemaal niet mooi vinden, maar slecht beleid. Wij hebben een klein stadion en moeten daar elke cent uitpersen die er in zit om in de eredivisie te blijven

kickandrush

Hoelaat vertrekt de bus uit Leeuwarden?

pvanbuijtene

kickandrush

papier

Citaat van: de Kale op maart 14, 2014, 17:35:36

En de kaarten voor de korte zijde gaan voor 40+ euro per wedstrijd weg, ik bedank daarvoor