Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Goutum

Voor wie moeten de spelers tot het gaatje gaan de komende wedstrijden? Voor de beschimpte DL? Nee, die is weg. Voor de supporters? Nee, die hebben hun geliefde trainer het stadion uitgejaagd. Voor de club? Nee, het zijn bijna allemaal broodvoetballers. Ik verwacht een Cambuur op 90%, en dat is onvoldoende om te winnen.

666

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 08:48:23
Voor wie moeten de spelers tot het gaatje gaan de komende wedstrijden? Voor de beschimpte DL? Nee, die is weg. Voor de supporters? Nee, die hebben hun geliefde trainer het stadion uitgejaagd. Voor de club? Nee, het zijn bijna allemaal broodvoetballers. Ik verwacht een Cambuur op 90%, en dat is onvoldoende om te winnen.

Waarom zo negatief?? Het zijn allemaal broodvoetballers die dit seizoen voor Cambuur spelen en niet voor de trainer. Ze hebben aan Cambuur te danken waar ze nu staan. Ik ga er vanuit dat ze zelfs iets extra`s gaan geven vanavond.
FULL PROF heet zoiets. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 08:48:23

Zou dat zo werken? Ik heb alleen puur uit plezier gevoetbald, maar als je op het veld staat wil je toch winnen? Daarnaast zouden ze ook tot het gaatje kunnen gaan omdat ze een transfer willen afdwingen!

michello

Als ze zo achter de trainer staan ( wat ik me nog goed kan voorstellen trouwens) is er juist een reden om er vanavond vol te gaan en dat ze er op gebrand zijn deze pot voor "L" te winnen.

speculeter

Henk heeft de kloten om het goed over te nemen.
Ze moeten het maar even laten zien aan onze nieuwe trainer
voor het volgend seizoen |:)

Kinge

Citaat van: 666 op april 02, 2014, 08:53:56
Waarom zo negatief?? Het zijn allemaal broodvoetballers die dit seizoen voor Cambuur spelen en niet voor de trainer. Ze hebben aan Cambuur te danken waar ze nu staan. Ik ga er vanuit dat ze zelfs iets extra`s gaan geven vanavond.
FULL PROF heet zoiets.

Zo werkt het niet bij de mens, helaas.
Er zit zoveel tussen de oren, dit is een situatie die je kan relativeren maar heel moeilijk van je af kan zetten.
Een trainer waar je elke dag mee op het veld stond, waar goede contacten mee waren, die je vertrouwen gaf in eens wordt bedreigd en daardoor uit veiligheid zijn biezen heeft gepakt. Dat gaat in je kopje zitten, geloof me.

Het is dat verrekte Heerenveen, waarom Lodeweges? Het is een zeer dubieuze rol van Hans Vonk, waarom wou hij niet tot mei wachten? Het lijkt allemaal eerder opgezet plan.

Goutum

Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 09:20:16
Zo werkt het niet bij de mens, helaas.
Er zit zoveel tussen de oren, dit is een situatie die je kan relativeren maar heel moeilijk van je af kan zetten.
Een trainer waar je elke dag mee op het veld stond, waar goede contacten mee waren, die je vertrouwen gaf in eens wordt bedreigd en daardoor uit veiligheid zijn biezen heeft gepakt. Dat gaat in je kopje zitten, geloof me.

Het is dat verrekte Heerenveen, waarom Lodeweges? Het is een zeer dubieuze rol van Hans Vonk, waarom wou hij niet tot mei wachten? Het lijkt allemaal eerder opgezet plan.

Precies, dat bedoel ik.

Ik vind het voor DL ontzettend sneu, na alles wat hij dit seizoen voor Cambuur betekend heeft, dat alle woede op hem gericht is. Dat hij zo uit het stadion wordt gejaagd. Hij wil gewoon sportieve revanche na 2004, toen Verbeek ipv hij coach werd. Dat smerige H'veen met Hans Vonk voorop wist dat hij de verleiding niet zou kunnen weerstaan. We hadden met 200 man in H'veen moeten staan, niet bij het stadion.

Ronnie tng

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 09:29:04
We hadden met 200 man in H'veen moeten staan, niet bij het stadion.

Kan alsnog wel even  :)

Zonder gekheid, mensen die al wat langer naar Cambuur gaan weten natuurlijk dat dit kan gebeuren. Helaas is het zoals v/d Belt het al zei, onderschat. Ik ben eergister in kokende woede naar de administratie gegaan met de vraag of Dwight er was. Ik had graag de volgende dag naar de training gegaan, maar door werk was ik helaas verhinderd. Bij de administratie heb ik (iets emotioneel) nog gesproken met Sarah en Ype en uitgelegd dat dit niet goed. Smid hoopte op respect, waarop ik antwoordde dat dat onmogelijk is, dat is Lodeweges ook niet met z'n beslissing.

Iedereen zag het aankomen, behalve de mensen die het beleid bepalen  :wall

Marc S

Slecht gevoel over na aanleiding wat er is gebeurt de laatste dagen. Als er een trainer weg gaat is er vaak een schokeffect. Denk dat dit wel eens een flinke verliespot kan worden. Hoop het uiteraard niet maarja.. Dit gaat in de koppies zitten.

Len Cantello

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 09:29:04
Ik vind het voor DL ontzettend sneu
Ik niet. Hij kiest er toch godverdomme zelf zeker voor om in een cruciale fase in de competitie te tekenen voor een andere 'club'?

Beetje naief om te denken dat dit zonder slag of stoot zou passeren, vind je niet?

Iedereen houdt de man de hand boven het hoofd, terwijl zijn acties de duidelijk aanwijsbare bron van alle commotie zijn.....

Kunnen we nu eens ophouden met het eindeloos herhalen van meningen over het gebeuren, aub? We moeten vanavond voetballen, of is dat minder interessant dan je mening geven over dingen uit verleden?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Nu de rookwolken enigzins opgetrokken zijn: ik kan me voorstellen dat de gebeurtenissen niet in de koude kleren van de spelers zijn gaan zitten, helemaal als het waar is dat bepaalde spelers ook nog bedreigd zijn. Dit kan verlammend werken.

Die 100 man van gisterochtend zullen wel trots op zichzelf zijn. Wat een afgang.

scclwd

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:43:46
Ik niet. Hij kiest er toch godverdomme zelf zeker voor om in een cruciale fase in de competitie te tekenen voor een andere 'club'?

Beetje naief om te denken dat dit zonder slag of stoot zou passeren, vind je niet?

Iedereen houdt de man de hand boven het hoofd, terwijl zijn acties de duidelijk aanwijsbare bron van alle commotie zijn.....

Kunnen we nu eens ophouden met het eindeloos herhalen van meningen over het gehl gebeuren, aub? We moeten vanavond voetballen, of is dat minder interessant dan je mening geven over dingen uit verleden?

En omdat jij vindt dat het nu allemaal wel klaar is, moet iedereen zijn bek maar houden over wat er gebeurd is? Er zijn ook nog mensen (waar jij ws niet toe behoord) op wie dit ontzettende indruk heeft gemaakt. Mag daar alsjeblieft over nagepraat worden? Wie denk je wel dat je bent.

speculeter

Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 08:29:45
Ben bang voor een enorme zeperd.
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kinge

Citaat van: Ronnie tng op april 02, 2014, 09:39:55
Kan alsnog wel even  :)

Zonder gekheid, mensen die al wat langer naar Cambuur gaan weten natuurlijk dat dit kan gebeuren. Helaas is het zoals v/d Belt het al zei, onderschat. Ik ben eergister in kokende woede naar de administratie gegaan met de vraag of Dwight er was. Ik had graag de volgende dag naar de training gegaan, maar door werk was ik helaas verhinderd. Bij de administratie heb ik (iets emotioneel) nog gesproken met Sarah en Ype en uitgelegd dat dit niet goed. Smid hoopte op respect, waarop ik antwoordde dat dat onmogelijk is, dat is Lodeweges ook niet met z'n beslissing.

Iedereen zag het aankomen, behalve de mensen die het beleid bepalen  :wall

Dit zag je ook van verre aankomen.

Alleen Cambuur kunnen we niets kwaad nemen: Die stelden een trainer aan voor 2 jaar en hadden uiteraard niet verwacht dat hij na DKV zou gaan. En toen DKV kwam met een zakgeld was ie niet meer te houden.

Dwight Lodeweges kunnen we bijna ook niets kwaad nemen, wij gaven hem vertrouwen en hij gaf ons veel punten en mooie wedstrijden. Dat Hoerenveen kwam gewoon met een zakgeld 5x zijn salaris. Hij is voor het geld gegaan.. Dwight is ook geen clubmens, dat is wel gebleken uit zijn CV (vele wisselingen).

Heerenveen is zwak geweest door de contractonderhandelingen niet te verschuiven na de kritische fase, begin mei. Dwight is in zekere zin onder druk gezet door in maart zijn ja woord te geven. Waarom kon dat niet in mei? Of had Heerenveen dan een andere trainer gekozen? Dan was Dwight toch niet zo belangrijk voor ze..