Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 2 leden
Gasgeve, Pedeja

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 09:47:51
Wie denk je wel dat je bent.
Niemand hoeft z'n bek te houden. We leven in een vrij land.

Alleen word ik er simpel van dat mensen 36 keer hetzelfde typen over de gang van zaken. Die overigens op mij niet zoveel indruk maakte.

Heb het wel 100x erger meegemaakt en gezien. Pak bijvoorbeeld de youtube beelden er maar ff bij van Feyenoordsupporters die te keer gaan voor het Maasgebouw..... Daar werden zelfs pistolen getrokken. 
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:49:21
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!

Dan ga je inderdaad niet halve dagen werken, maar je kunt er wel op rekenen dat veel mensen hier langdurig over praten en dat de focus op het werk minder is!

Lore

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:53:29
Niemand hoeft z'n bek te houden. We leven in een vrij land.

Alleen wordt ik er simpel van dat mensen 36 keer hetzlfde typen over de gang van zaken. Die overigens op mij niet zoveel indruk maakte.

Heb het wel 100x erger meegemaakt en gezien. Pak bijvoorbeeld de youtube beelden er maar ff bij van Feynoordsupporters die te keer gaan voor het Maasgebouw..... Daar werden zelfs pistolen getrokken.

Len, ik snap je zeker, maar er zijn gewoon veel mensen die nog wel wat stoom af moeten blazen!

Ronnie tng

Citaat van: peter op april 02, 2014, 09:48:48
Die 100 man van gisteren staan wel op camera.
mooi stadion verbod geven.
maar nu over de wedstrijd.
Iemand enig idee van de basiself?

Dan denk ik dat er vandaag 100 man minder in het uitvak staan

scclwd

Citaat van: Ronnie tng op april 02, 2014, 10:01:46
Dan denk ik dat er vandaag 100 man minder in het uitvak staan

Die lui hadden ws al een stadionverbod.

dizzhead

Alle 100? Er staan ook een hoop stoere jochies bij die niks doen, maar graag de sensatie zien. Iedereen die t stadion in kwam even flink op de blaren laten zitten. Je eigen stadion binnendringen doe je niet.

John Hiatt

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 09:49:21
Waarom? Heb het al eerder geschreven, als je in het bedijfsleven werkt en je baas/chef/manager geeft aan over twee maanden te vertrekken naar je grootste concurrent, wordt 'ie ook de deur gewezen. Dan ga je vervolgens toch ook geen halve dagen werken? Of er met de pet naar gooien? Beetje volwassenheid in dit soort zakenmag je toch wel van de spelers verwachten. Vol gas naar de drie punten! Met 500 meereisende supporters er vol achter!!!

Je geeft zelf al het grote verschil aan. In het bedrijfsleven wordt men direct de deur gewezen en dat gebeurde hier niet. Voetballers en volwassenheid? Dat heb ik zelden kunnen ontdekken.

pvanbuijtene

Als je vandaag wint is de mediahype denk ik meerendeels gelijk over!!
Hebb niet zo idee dat het een hele grote invloed heeft . Een persoon/passant iscwef... voetbalwijze en denkwijze is anders... henk zou hwt prima kunnen overnemen... spelers zijn proffesioneel genoeg om die knop weer om te zetten.. mochten we wel verliezen js er nog niks aan de hand qant het hele jaar hebbe we weinig gepresteerd in uitwedstrijden...

ps: veel van de mensen die er gisrer waren zorgen grotendeels ook voor de fantastische sfeer bij ons altijd...datgeen waar we altijd zo trots op zijn.. vergeet dat ook niet.

Clint

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 09:47:51
Wie denk je wel dat je bent.

Ja, wat denkstou wel niet Cantello? Wie bistou eigenlijks?

:_schater :_schater :_schater

John Hiatt

En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!

Marc S

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:15:11
En in dkv lachen ze in hun vuistje. Precies bereikt wat ze wilden: onrust bij Cambuur! Sponsors lopen daar nog steeds weg, prestaties vallen tegen, maar de aandacht is briljant verlegd naar Cambuur. Vanaf nu vol achter Cambuur, achter Henk, achter de spelers, achter Gerald en rest directie, achter RvC. Want: wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden!

Vooral al die moraalridders die een paar maanden terug nog hun eigenbestuur uitmaakte voor kankergezwellen.. stel hypocrieten daar xD

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op april 02, 2014, 10:08:23
Je geeft zelf al het grote verschil aan. In het bedrijfsleven wordt men direct de deur gewezen en dat gebeurde hier niet. Voetballers en volwassenheid? Dat heb ik zelden kunnen ontdekken.
Eens. En nu maar op naar Utrecht. Ik zit er al bijna...
;)

Len Cantello

Citaat van: clint op april 02, 2014, 10:12:28
Ja, wat denkstou wel niet Cantello? Wie bistou eigenlijks?
Moet jij niet naar het GP?  :clint famous for not travelling...
:_spank ;) :devil

Collingwood

Dezelfde als tegen AZ, met mogelijk Bakker voor Van Moorsel.
Kalmte alleen kan u redden.

bok

hoe laat vertrekken de spelers ?
Dan met z'n allen uitzwaaien om ze te laten zien dat we achter HENK, TS en de spelers staan!