Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: carlo de leeuw op april 02, 2014, 22:44:33
Ben ik het helemaal mee eens, als je alle plussen en minnen dit seizoen meeneemt, denk ik dat met die 35 punten ook
alles uit deze selectie is geperst.trouwens die nijhuis kwam er een keer uit en miste toen ongeveer de bal 3 meter, maar hij hield er een paar geweldig uit!

Waar speelde die nijhuis?
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

In uitwedstrijden missen we stootkracht voorin, met Manu is dat beter geworden. Lukoki is wel veel gevaarlijk, maar daar blijft t dan ook wel bij. Jammer dat Ogbeche gelijk geblesseerd is geraakt, heeft zo nooit kunnen inpassen in t team, Hemmen ook te veel pijntjes en Barto kan het allemaal niet bijbenen qua handelingssnelheid. Jammer maar helaas, we hebben twee rappe vleugelspelers maar 1 zn passes komen nooit aan en de ander trekt te veel naar binnen toe. Als je spitsen met de lengte van Hemmen en Barto hebt moeten er veel meer ballen van de achterlijn komen. Schepers kan dat,  en doet dat ook meer. We hebben alleen wel een echte linksbuiten nodig volgend seizoen. Wie o wie?

carlo de leeuw

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 22:45:38
Waar speelde die nijhuis?
haha sorry ...Nienhuis floot goed....in de goal

Kuzmanovic-Apeldoorn

Aardig gebaar van Ogbeche om zijn shirt in het publiek te gooien en van Lukoki en Manu om nog naar het uitvak te komen.
Henk, held, bedankt

SCC-J

Maar net hoe je het bekijkt van ogB  :devil

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 02, 2014, 22:22:56
Wij ook, maar ook nog geen kaartjes binnen. Bel je ook even voor ons  :y

Gingen vandaag op de post als ik het goed begreep.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC-J op april 02, 2014, 23:37:20
Maar net hoe je het bekijkt van ogB  :devil
:_schater tsjaa, als het de laatste keer is dat ie dat doet...
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Cor op april 02, 2014, 22:21:32
Krijg echt een beetje genoeg van het gejank van jou hier, we weten het nu wel.

Ik krijg een beetje genoeg van onverlaten die onze club naar de mallemoer helpen. En ONZE club bedoel ik dus ook die van JOU en MIJ. Altijd maar dkv erbij halen is zo makkelijk.

Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die de gebeurtenissen van de afgelopen dagen maar wat bagatelliseren onder het mom van "we zijn een volksclub."

Maar goed, ik zal er maar over ophouden.  :thumbsup

papier

Citaat van: Treb op april 02, 2014, 23:43:14
Ik krijg een beetje genoeg van onverlaten die onze club naar de mallemoer helpen. En ONZE club bedoel ik dus ook die van JOU en MIJ. Altijd maar dkv erbij halen is zo makkelijk.

Ik vind het echt stuitend dat er mensen zijn die de gebeurtenissen van de afgelopen dagen maar wat bagatelliseren onder het mom van "we zijn een volksclub."

Maar goed, ik zal er maar over ophouden.  :thumbsup

Leuk dat je er mee ophoud maar in feite had je er nooit meer moeten beginnen. En dat is dan weer niet jouw schuld. Ik ben het in ieder geval met je eens, kinderachtig gedoe heeft niks met een volksclub te maken.

Holwerd voor Cambuur

Hoe was de interactie tussen de spelers en de meegekomen fans?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

punkman

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 03, 2014, 00:46:48
Hoe was de interactie tussen de spelers en de meegekomen fans?

Manu sloeg een paar keer op het hertje op zijn borst.
af aan dat hij van de club hield.
Weet niet hoever hij het meent, maar deed het wel.

kaka

treb sukkeltje.....ga lekker met dweil mee joh ......daar hebben ze geen harde kern dus heb je ook geen last meer van tokkie,s uitkerings trekkers  en aso,s ......maar helaas ook geen bescherming als gezinnen worden aangevallen in amsterdam..............ik ben trots op onze mi-side

Len Cantello

Citaat van: Treb op april 02, 2014, 22:11:39
onverlaten, tokkies, uitkering trekkende asociale mongolen
Ik hoop dan je nu stopt met je gezeik. Punt gemaakt, is nu wel duidelijk hoe je er over denkt... En als je verder wil zeuren, dan ga je maar lekker verder op VZ. Heerlijk meejanken met de rest van de moraalridders.

Kunnen wij hier verder met SCC!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op april 02, 2014, 21:48:14
Henkie moet Lukoki een schop geven en Barto vervangen door Hemmen

Eens, Lukoki gaat weg. Bob er maar in. Die moet er volgend jaar ook staan. Hemmen moet eerst maar eens vorm tonen voordat hij Barto vervangt.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

De Gast

Jezus Len Cantello.. Barto heeft nog nooit aangetoond het niveau aan te kunnen. En wat moet je met die korte klote invalbeurtjes in een team wat dan door elkaar is gehusseld..

Mits fit altijd starten met Ogbeche en Hemmen. Of in elk geval 1 vd 2