Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op februari 23, 2014, 09:41:13
Trouwens, wat had ik die Letschert die toen van FC Groningen kwam er graag bij willen hebben.. Rust, sterk, enige die Manu volledig in de tang heeft gehouden de hele wedstrijd...
Kan ook CV

Maar ophalen als de duitsers degraderen  :zweep

Als je je trainer uitscheld voor klootzak, moet je niet zo'n speler in de selectie willen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op februari 23, 2014, 09:45:50
Als je je trainer uitscheld voor klootzak, moet je niet zo'n speler in de selectie willen!
Valt wel te temmen, was veruit de beste speler van Roda gister. Misschien wel van het hele veld.

AL

Citaat van: Cambuur058 op februari 23, 2014, 09:48:25
Valt wel te temmen, was veruit de beste speler van Roda gister. Misschien wel van het hele veld.

Lukoki ging er in de 1e helft wel 2x heel simpel voorbij.
Droste vind ik als rechtsback veel beter. Leewini als cv veel en veel beter.
Wel een interessante speler verder.
Beste spelers van roda vind ik toch kali, nemeth en hupperts.

kickandrush

sk13

Zeer blij met de drie puntenlaat ik dat voorop stellen. Maar weer die schijttactiek balletje breed balletje terug tegenstander niet afjagen en geen druk naar voren zoals tegen pec grunn dkv etc. Scc speelde om niet te verliezen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er geen spits op de bank zat. Het is de tacktiek van de jaren 90 ned elftal. Zeker bij de thuiswed wil ik druk naar voren zien. Maar nogmaals bij met 3 pnt

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op februari 23, 2014, 09:45:26
Ze vergeten wel even dat die Luijcx al eerder direct rood had moeten hebben!
Sinds wanneer is boven enkelhoogte inkomen voor de bal gaan? Kees Luis kwam er nog genadig af met zijn tweede geel, direct rood was mi de enige straf die daar gepast was.
Ramos, tja... Geel voor de overtreding was gemakkelijk gegeven..

Verstuurd vanaf mijn spambox

Len Cantello

Mooier dan op deze manier winnen van die schijtmoffen is er niet. Nu doorpakken en Grunn en Ajax slachten. Yes, we can!

:0=HET IS KOUD. HET IS GUUR. GOOI EEN DUUTSEER IN'T DEGRADATIEVUUR!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Shar

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2014, 10:27:18

Dat vind ik dus echt niet. Als hij die overtreding niet maakt krijgt Cambuur een levensgrote kans (volgens mij had hij dan zo richting het doel kunnen doorlopen).

Lore

Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2014, 10:27:18

Bedoelde de overtreding waar hij zijn tweede geel voor kreeg? Dat vind ik helemaal niet makkelijk gegeven. Hij krijgt echt een grote schietkans als hij er voorbij gaat, geel is dan op zijn plaats. En zeker bij Nijhuis weet je dat hij dan gaat komen. Nijhuis is van de regeltjes, dat heeft Manu ook gemerkt in de 4de minuut!

Dokkumer

Nog mooier is dat het dkv van Limburg straks het puntje tekort komt wat ze gisteren dachten mee te nemen...

Overigens vond ik ze tov vorige week behoorlijk voetballen.. Boeien? Nee! Drei Punkte sind unser :devil

Dokkumer

Citaat van: Lore op februari 23, 2014, 10:35:25
Bedoelde de overtreding waar hij zijn tweede geel voor kreeg? Dat vind ik helemaal niet makkelijk gegeven. Hij krijgt echt een grote schietkans als hij er voorbij gaat, geel is dan op zijn plaats. En zeker bij Nijhuis weet je dat hij dan gaat komen. Nijhuis is van de regeltjes, dat heeft Manu ook gemerkt in de 4de minuut!
Leek op SS wel iets mee te vallen, zal zo nog eens kijken.
Er zijn fluitisten die het vooral in het begin kort houden.. Nijhuis deelt idd graag kaartjes uit

Dokkumer

Je hebt gelijk, Ramos tikt de voet weg.

Marc S

Citaat van: fred op februari 23, 2014, 07:38:25
http://www.rodaworld.eu/index.php?content=rodaworld&module=fotoverslagen&wedstrijd_id=2201&pagina=1

Fotoverslag met leesvoer. Je lacht je rot.

Oh nu is het ineens onze fout "cambuur speler en publiek naaide roda speler gelekaart aan" xD

RotterdamLeeuwarden

Tjonge jonge, wat een knokwedstrijd gisteren.
Roda had zn huiswerk heel goed gemaakt want ze maakten Cambuur het goed lastig !
Gelukkig bleef Cambuur zo goed mogelijk zn spelletje spelen en geduldig afwachten op dat ene doelpunt.
Wat een ontlading bij dat doelpunt en het eindsignaal  |:) |:) |:) |:) |:)

Later bij Studio Ajax kwamen de verslagen van Heerenveen - NAC en Cambuur - Roda achter elkaar.
Wat in Heerenveen een stille en rustige vertoning was, was het een gekkeboel en erg sfeervol in Leeuwarden.
Een beter contrast tussen beide clubs kan je niet hebben.

Heerlijk  |:) |:) |:) |:) |:)

Wat ik ook nog zeggen wil:

:0= :0= :0= :0= NIENHUIS, WAT BEN JIJ EEN GOEIE KEEPER MAN.  :y :y :y :y :y :y
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Tukker

Citaat van: sk13 op februari 23, 2014, 10:26:12
Zeer blij met de drie puntenlaat ik dat voorop stellen. Maar weer die schijttactiek balletje breed balletje terug tegenstander niet afjagen en geen druk naar voren zoals tegen pec grunn dkv etc. Scc speelde om niet te verliezen. Dat blijkt ook wel uit het feit dat er geen spits op de bank zat. Het is de tacktiek van de jaren 90 ned elftal. Zeker bij de thuiswed wil ik druk naar voren zien. Maar nogmaals bij met 3 pnt
De taktiek was heel behoudend maar dat had denk ik ook alles te maken met de tegenstander. Deze wedstrijd mocht niet verloren worden door Cambuur. Misschien dit keer geen sprankelende eerste helft maar wel het beoogde resultaat.

Ik snap die discussie over de gegeven rode kaarten niet zo. Ik vond alle gegeven kaarten terecht en Aaihuis heeft niemand bevoordeeld/benadeeld. Wel had hij blijkbaar heel goed door wie al geel had want de rode kaarten volgden in no time na de 2e gele.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist