Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0517

Het is gewoon jammer. In mijn beleving hadden we dat vak uitverkocht.

Unknown

Achteraf wel ja, goede resultaten, mooi weer... iedereen wil wel nu.
Dus ook ik snap de keuze van de club wel.

Eewal

Citaat van: Unknown op maart 05, 2014, 16:09:55
Achteraf wel ja, goede resultaten, mooi weer... iedereen wil wel nu.
Dus ook ik snap de keuze van de club wel.

je vergeet de belangrijkste... eigen vervoer!!!!

Scc01

Citaat van: Eewal op maart 05, 2014, 16:13:29
je vergeet de belangrijkste... eigen vervoer!!!!
Inderdaad, dat vergeet iedereen even.
Autocombi az hadden we al 600 man mee.

Kan niet wachten tot zondag. Mooi weertje erbij

Unknown

Dat was toch wel bekend toen de kaartverkoop startte.

Wedstrijd van hun kant is ook uitverkocht las ik net.

Marc S

Citaat van: Unknown op maart 05, 2014, 16:21:04
Dat was toch wel bekend toen de kaartverkoop startte.

Wedstrijd van hun kant is ook uitverkocht las ik net.

"uitverkocht" zullen wel veel lege plekken zijn van seizoenskaarthouders die niet komen op dagen.

LwdDeGekste

Fijn weertje zondag... 10.04 treintje, wat doen we daarna?

020 zet je schrap  :0=

Unknown

Dat sowieso, veel sk houders daar komen alleen opdagen bij "belangrijke" wedstrijden.

veroen

Citaat van: LwdDeGekste op maart 05, 2014, 16:26:29
Fijn weertje zondag... 10.04 treintje, wat doen we daarna?

020 zet je schrap  :0=

zolang je maar niet gaat provoceren en rellen  8P :zweep

Ik zou zeggen met 200 man naar de wallen en dezelfde h**r  :_spank

SCCornjum

Er is geen peil op te trekken.
1200 supporters laten zich in een bus drukken naar dkv, iets minder gaat met een Combi naar AZ, afgelopen weekend opnieuw laten 800 man zich in een bus drukken, terwijl Groningen bijna altijd vrij vervoer is voor elke club...Waarom is deze wedstrijd niet geboycot!!!!

Nee de wedstrijd die er toe doet boycotten FC Den Haag sta je compleet voor lul met 50 man in een vakje.
Mensen riepen daar waaaar zijn die hooligans........Ik dacht bij mezelf op de bank thuis met een zakje chips..

Tot zondag.

Watching Football Is Not A Crime

LwdDeGekste

Citaat van: veroen op maart 05, 2014, 16:29:50
zolang je maar niet gaat provoceren en rellen  8P :zweep

Ik zou zeggen met 200 man naar de wallen en dezelfde h**r  :_spank

PM

dizzhead

Citaat van: LwdDeGekste op maart 05, 2014, 16:35:42
PM

Jij wilt je inschrijven voor een h**rtje?  :X   8P

GAS GEVUH ZONDAG, LATEN HOREN WIE WE ZIJN!  |:)

Daddy T.

Citaat van: SCCornjum op maart 05, 2014, 16:32:39
1200 supporters laten zich in een bus drukken naar dkv, iets minder gaat met een Combi naar AZ, afgelopen weekend opnieuw laten 800 man zich in een bus drukken, terwijl Groningen bijna altijd vrij vervoer is voor elke club...Waarom is deze wedstrijd niet geboycot!!!!

Nee de wedstrijd die er toe doet boycotten FC Den Haag sta je compleet voor lul met 50 man in een vakje.
Mensen riepen daar waaaar zijn die hooligans........Ik dacht bij mezelf op de bank thuis met een zakje chips..

Tot zondag.

Geen peil op te trekken? Juist heel logisch, SCH en Grunn zijn wedstrijden die jaren niet zijn gespeeld, is vlakbij, is spanning aanwezig gezien treffen (binnen en buiten veld) uit het verleden. AZ was autocombi, dichtbij en ook jaren niet gespeeld. Den Haag, 2 uren in de bus, zit niemand op te wachten. Belangrijke wedstrijd? Ja, maar dat waren de autocombi's naar Heracles en RKC ook. Dat we daar niet meer dan 200 man mee krijgen irriteer ik me meer aan dan een buscombi naar Ado.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

ForzaCambuur1

Op de momenten dat Cambuur met Ajax communiceert moeten ze gewoon de uitkomsten hiervan ook naar ons toe communiceren. Dan is er vanaf het begin af aan bekend dat er 700 plaatsen vrij zijn, waarom er voor gekozen is om niet het volledige vak af te nemen en was iedereen vanaf het begin op de hoogte geweest. Nu communiceert Cambuur alleen trots dat het vak uitverkocht is. Iedereeen hier op het forum ging er vanuit dat er 800 kaarten beschikbaar waren maar dat was zelfs niet het geval. De club moet gewoon gaan communiceren wat ze weten (want daar is niks geheims aan) en niet altijd pas achter als er een boel commotie is ontstaan door de onduidelijkheid die ze zelf hebben laten ontstaan. Hopelijk een leermoment maar vrees helaas dat dit het zoveelste leermoment is welke niet wordt aangegrepen.  :)

Eewal

Citaat van: SCCornjum op maart 05, 2014, 16:32:39

Tot zondag.

Jij had eerder 50 man bij DKV en Groningen verwacht en 800 in Den Haag?