Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 09, 2014, 19:59:29
ja, geef de schuld maar aan de politie  :zucht

Als de Cambuuraanhang inderdaad langs het supportershome aldaar geleid werd zijn er gewoon fouten gemaakt. Dat kun je toch niet ontkennen?
Wil niet zeggen dat je de verantwoordelijkheid bij de politie moet leggen maar een kleuter had zelfs begrepen dat dit vragen om problemen zou zijn.

el haj

Citaat van: stefan15 op maart 09, 2014, 20:04:18
Lekker gevoetbald in de arena, mooi punt. Zullen we t hier gewoon over voetbal hebben aub?

Gelijk heb je, in Algemeen is er een topic speciaal voor de andere dingen die vandaag zijn voorgevallen.

The Prominence

trots op Cambuur |:)

wat ben ik verdomme blij met dit punt!

op naar RKC

Cambuur Groningen

Citaat van: el haj op maart 09, 2014, 20:05:16
Als de Cambuuraanhang inderdaad langs het supportershome aldaar geleid werd zijn er gewoon fouten gemaakt. Dat kun je toch niet ontkennen?
Wil niet zeggen dat je de verantwoordelijkheid bij de politie moet leggen maar een kleuter had zelfs begrepen dat dit vragen om problemen zou zijn.
ja dat ontken ik wel, je bent zelf verantwoordelijk en niemand anders. Maar goed het is alweer gebeurd. Laten we het maar weer over voetbal hebben.

Marc S

Punt gepakt, toch een beetje een plijster op de zere plek.

sunderland

Trots op de spelers en Ts .Wederom op ons eigen manier gevoetbald

nikjeuh

Even los van al het gedoe rondom de rellen: we zijn 5 duels ongeslagen inmiddels, en na Gro-uit en Ajax-uit 2 punten overhouden, daar hadden we heel stiekem misschien op gehoopt.... Maar feit is wel dat we geweldig bezig zijn... RKC thuis winnen en je zou zeggen dat Cambuur veilig is....

Lore

Citaat van: stefan15 op maart 09, 2014, 20:04:18
Lekker gevoetbald in de arena, mooi punt. Zullen we t hier gewoon over voetbal hebben aub?

Dat is een sportverslaggever, dis gaat dat dus niet doen. Geeft zelf ook aan dat mensen bij de regio-redactie moeten zijn.

Lore

Citaat van: nikjeuh op maart 09, 2014, 20:33:26
Even los van al het gedoe rondom de rellen: we zijn 5 duels ongeslagen inmiddels, en na Gro-uit en Ajax-uit 2 punten overhouden, daar hadden we heel stiekem misschien op gehoopt.... Maar feit is wel dat we geweldig bezig zijn... RKC thuis winnen en je zou zeggen dat Cambuur veilig is....

Nou, ik zal het je nog sterker vertellen. RKC winnen en je doet volledig mee om de strijd om de Europese playoffs! Het is een beetje wishful thinking, maar wij staan dochter bij Europese playoffs dan bij degradatieplayoffs

stefan15

Citaat van: Lore op maart 09, 2014, 20:43:49
Nou, ik zal het je nog sterker vertellen. RKC winnen en je doet volledig mee om de strijd om de Europese playoffs! Het is een beetje wishful thinking, maar wij staan dochter bij Europese playoffs dan bij degradatieplayoffs
Ja bizarre competitie! Wel n super gevoel voor de spelers dit. Barto: van hoofdklasser naar scoren in de arena!!!

Treb

Dit schreef ik een paar dagen terug..  :zucht

Citaat van: Treb op maart 07, 2014, 16:29:08
Strandvliet Arena.. dan loop je dus op 100 meter van hun Supportershome. Ik hoop maar dat we daar dan niet gaan provoceren o.i.d.

Zijn ze nou écht zo dom bij de Amsterdamse politie?  :|

Lore

Citaat van: stefan15 op maart 09, 2014, 20:47:30

Ja bizarre competitie! Wel n super gevoel voor de spelers dit. Barto: van hoofdklasser naar scoren in de arena!!!

Zo, on-ge-lo-ve-lijk mooi voor die jongen. Ik had echt nooit verwacht dat hij nog zo belangrijk voor ons zou gaan worden.

Lore

Citaat van: Treb op maart 09, 2014, 20:50:27
Dit schreef ik een paar dagen terug..  :zucht

Zijn ze nou écht zo dom bij de Amsterdamse politie?  :|

Allemaal waar, maar de kwaadwillenden blijven verantwoordelijk!

Dokkumer

Nogmaals ik keur het niet goed, maar wat moet je anders doen als je wordt aangevallen?

Verstuurd vanaf mijn spambox

John Hiatt