Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Geen winst voor Cambuur. Kaart uitvak kost in de arena gewoon 26,50

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: DayDreamer op maart 10, 2014, 20:16:53
Dat honk aan de kant van het uitvak kan echt niet, een autocombi daar is ook geen oplossing, dan moet je alsnog langs het thuispubliek. Er zijn veel stadions waar het een stuk beter geregeld is.

Ajax is veel meer een bedrijf dan een club. Hen interesseert de uitsupporters en de eigen harde kern helemaal niets. Die twee groepen moeten gewoon zo ver mogelijk weg van de 'gewone' supporter en de vip box klanten, zodat het geld niet in gevaar komt. Ik kwam vanaf de andere kant van een parkeerplaats, helemaal rond het stadion gelopen. Overal gezelligheid en cafeetjes, zeer ontspannen sfeer en hoe dichter je bij het uitvak (en het supportershome) kwam, hoe minder faciliteiten en en hoe grauwer de omgeving. Ze hebben de fanatieke suppportersgroepen (uit en thuis) gewoon naar de rand gestuurd! Het maakt ze geen fuck uit dat dit soort dingen gebeurt (zie ook PEC). De hele looproute vanaf het metrostation was gepland. De ME bussen stonden klaar. Werkelijk waanzinnnig dat de politie achter die busjes staat te schuilen ipv dat ze de schuldigen arresteren.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Vriendelijke Jood op maart 10, 2014, 20:30:04
Ik ben het wel met je eens, het zou chic zijn van Ajax om in ieder geval de winst op de kaarten terug te betalen. Nu zijn er zo een 700 man gestraft voor de daden van, zo schat ik, maximaal 100 man. Ik denk echter dat Ajax alleen betaalt wanneer zij de misgelopen inkomsten kunnen verhalen op de daders. Aangezien dit waarschijnlijk niet mogelijk is, zullen zij voet bij stuk houden en niets terugbetalen. Ik verwacht namelijk dat ze dit juridisch wel redelijk dichtgetimmerd hebben. Overigens gaat volgens mij niet de gehele opbrengst van het kaartje naar Ajax. Ik geloof dat Ajax kaarten verkoopt aan Cambuur, vervolgens is het aan Cambuur om deze kaarten aan de supporters te verkopen. Ik denk dat ze bij Cambuur dan ook wel een bepaalde winstmarge bovenop de normale prijs rekenen.

Ik ben ook bang voor dat er wel iets in de algemene voorwaarden staat over gevallen als deze. Dus zal Cambuur wel kunnen fluiten naar het geld dat zij terug betalen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat een claim van Ajax bij Cambuur voor wat betreft de schade erg kansrijk is.

Ben ook wel benieuwd of de KNVB ook nog een mening over de gang van zaken gaat vormen!

Dokkumer

Vriendelijke Jood en alle anderen, mag ik jullie wijzen op het topic in "Algemeen" en de discussie daar verder voeren?

Gaan we hier weer lekker het punt vieren.

Bel 058-2963300 voor al uw feesten en partijen :devil

Lore

:0=  DIT PUNT GAAT ONS EUROPEES VOETBAL BEZORGEN !!!

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 21:01:51
:0=  DIT PUNTVERLIES GAAT ONS EUROPEES VOETBAL BEZORGEN KOSTEN!!!

Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 21:02:56

:_schater :_schater! Tuurlijk niet, wij schakelen DKV uit over twee wedstrijden en daarna doen wij dat nog eens dunnetjes over tegen PSV, om vervolgens uitgeschakeld te worden in de eerste europese wedstrijd tegen een kansloze club op de balkan!

speculeter

Citaat van: Lore op maart 10, 2014, 21:00:02
Ik ben ook bang voor dat er wel iets in de algemene voorwaarden staat over gevallen als deze. Dus zal Cambuur wel kunnen fluiten naar het geld dat zij terug betalen. Aan de andere kant denk ik ook niet dat een claim van Ajax bij Cambuur voor wat betreft de schade erg kansrijk is.

Ben ook wel benieuwd of de KNVB ook nog een mening over de gang van zaken gaat vormen!
de knvb gaat niks doen heb ik al gelezen
aangezien het buiten de stadions gebeurde en dan word
het een zaak van de clubs

Drumfather SCC

Doe het even zo; Kunnen we met al de supporters die hun kaartje niet terug willen (mij inclusief) ze toch ophalen om dan het geld centraal te verzamelen en wanneer er een boete voor Cambuur komt ineens met al die supporters én dat geld naar Cambuur stappen om ze een massale financiele duw in de rug te geven?

Niet om te slijmen maar om ze te laten zien dat Cambuur 1 grote familie is en dat dit de club is waar wij van houden  |:)

Laat de voetbalcultuur in NL maar zien dat Cambuur in ALLES op het hoogste niveau hoort  |:)

Scc01

Citaat van: Drumfather SCC op maart 11, 2014, 00:21:23
Doe het even zo; Kunnen we met al de supporters die hun kaartje niet terug willen (mij inclusief) ze toch ophalen om dan het geld centraal te verzamelen en wanneer er een boete voor Cambuur komt ineens met al die supporters én dat geld naar Cambuur stappen om ze een massale financiele duw in de rug te geven?

Niet om te slijmen maar om ze te laten zien dat Cambuur 1 grote familie is en dat dit de club is waar wij van houden  |:)

Laat de voetbalcultuur in NL maar zien dat Cambuur in ALLES op het hoogste niveau hoort  |:)

Persoonlijk ben ik wel voor maar ik denk niet dat er veel mensen hetzelfde de ken. Maar vind het een goed idee!

Yellow Army

Of op de omwisselavond een doos neerzetten met daarop 'donatie cambuur' oid
Area 58

Cambuur LWD

Als ik het goed begrijp wil je dat iedereen het geld ophaalt bij Cambuur en daarna aan Cambuur gaat doneren? Waarom moet je dan nog het geld ophalen? Als je het niet ophaalt dan blijft het geld toch bij Cambuur!

brambo3004

Citaat van: Cambuur LWD op maart 11, 2014, 10:03:17
Als ik het goed begrijp wil je dat iedereen het geld ophaalt bij Cambuur en daarna aan Cambuur gaat doneren? Waarom moet je dan nog het geld ophalen? Als je het niet ophaalt dan blijft het geld toch bij Cambuur!

Puur symbolisch dus. En dat vind ik niet slecht. Bovendien een kans voor positieve publiciteit!

Eewal

Ik ben gewoon heel eerlijk als ik zeg dat ik het geld gewoon zelf weer wil hebben. Ik vind het rot voor Cambuur en ga er vanuit dat die kaarten wellicht nog vanuit Amsterdam worden gecompenseerd. Heb zondag een klote middag gehad die me nog veel geld gekost heeft ook...

Cambuur heeft weinig geld, maar het groeit mij ook niet op mijn rug..

dizzhead

Citaat van: Eewal op maart 11, 2014, 10:15:41
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik zeg dat ik het geld gewoon zelf weer wil hebben. Ik vind het rot voor Cambuur en ga er vanuit dat die kaarten wellicht nog vanuit Amsterdam worden gecompenseerd. Heb zondag een klote middag gehad die me nog veel geld gekost heeft ook...

Cambuur heeft weinig geld, maar het groeit mij ook niet op mijn rug..
Dat respecteer ik ook. De een zou het ook harder kunnen missen dan de ander.