Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

veroen

Citaat van: gobo op maart 13, 2014, 18:16:16
Heeft er iemand nog een kaart over voor noord? Er is een amerikaan die met me mee wil en cambuur ook eens mee wil maken. Helaas voor hem is het al uitverkocht. Ik hoor het wel

misschien, loop van de middag weet ik meer.
Gaat iemand mee maar die zit nu nog in Duitsland en die weet nog niet zeker of die op tijd in lwd is.

rtscc

SC Cambuur leunt vrijdagavond in het Eredivisie-duel met RKC Waalwijk op zijn sterke thuisvorm. De friese zijn lastig te kloppen in het sfeervolle onderkomen in Leeuwarden, waar het publiek altijd op de banken staat.

"Negentig minuten lang gaan ze hier, alle tienduizend, tekeer", zegt Cambuur-verdediger Martijn van der Laan in gesprek met De Telegraaf over de friese fans. Niets voor niets wist Cambuur in eigen huis, buiten de topclubs, vaak tegenstanders het zwijgen op te leggen. Alleen Ajax, Feyenoord, FC Twente en PSV wonnen in Leeuwarden. RKC Waalwijk, dat de punten hard nodig heeft, weet dus wat het te wachten staat.

"Het kunstgras helpt natuurlijk ook mee. We kunnen ons positiespel hier altijd goed uitvoeren. Maar onze supporters, die gaan maar door en gaan maar door", zegt Van der Laan, die merkt dat tegenstanders onder de indruk raken van de fans tijdens een wedstrijd. "Iedereen heeft het daarover. Ook tegenstanders waar ik vroeger nog mee gespeeld heb. Die zeggen ook: 'Tsjongejonge, het is eigenlijk maar een kleine club, maar wát een sfeer hier'."

|:) |:)

gobo

Citaat van: veroen op maart 14, 2014, 09:27:37
misschien, loop van de middag weet ik meer.
Gaat iemand mee maar die zit nu nog in Duitsland en die weet nog niet zeker of die op tijd in lwd is.
Ik hoor het wel. Je kunt me altijd via een pb bereiken.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

speculeter

Citaat van: rtscc op maart 14, 2014, 09:33:33
SC Cambuur leunt vrijdagavond in het Eredivisie-duel met RKC Waalwijk op zijn sterke thuisvorm. De friese zijn lastig te kloppen in het sfeervolle onderkomen in Leeuwarden, waar het publiek altijd op de banken staat.

"Negentig minuten lang gaan ze hier, alle tienduizend, tekeer", zegt Cambuur-verdediger Martijn van der Laan in gesprek met De Telegraaf over de friese fans. Niets voor niets wist Cambuur in eigen huis, buiten de topclubs, vaak tegenstanders het zwijgen op te leggen. Alleen Ajax, Feyenoord, FC Twente en PSV wonnen in Leeuwarden. RKC Waalwijk, dat de punten hard nodig heeft, weet dus wat het te wachten staat.

"Het kunstgras helpt natuurlijk ook mee. We kunnen ons positiespel hier altijd goed uitvoeren. Maar onze supporters, die gaan maar door en gaan maar door", zegt Van der Laan, die merkt dat tegenstanders onder de indruk raken van de fans tijdens een wedstrijd. "Iedereen heeft het daarover. Ook tegenstanders waar ik vroeger nog mee gespeeld heb. Die zeggen ook: 'Tsjongejonge, het is eigenlijk maar een kleine club, maar wát een sfeer hier'."

|:) |:)
ik ben trots om een Cambuur supporter te zijn!

mario

Ik ben bang dat we er allemaal iets te makkelijk over denken. De wedstrijd tegen Roda hadden we net zo gemakkelijk kunnen verliezen.
Wanneer de wedstrijd een aantal weken eerder zou worden gespeeld, had ik er meer vertrouwen in, iets met kat en die het benauwd krijgt etc....

Zal wel weer een zenuwenpot worden, maar we gaan er natuurlijk wel met zijn allen voor  |:)

Len Cantello

Citaat van: mario op maart 14, 2014, 10:06:59
Ik ben bang dat we er allemaal iets te makkelijk over denken.
Dat mag. Als de spelers maar 110% scherp zijn. Hoop dat ze goed bij de les zijn na alle veren die ze in hun kont gekregen hebben na Ajax uit. We zijn er nog lang niet!!!

Wij winnen!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

veroen

vanavond weer met de volle 9600 erachter staan en ze naar de overwinning schreeuwen. Dan maar allemaal 2 dagen een strot waar geen geluid uitkomt!!!
Word een lastig potje maar heb hoop op een drie punter, na de winterstop iedere keer als het echt belangrijk was hebben de mannen er gestaan namelijk!

Scc01

Ondanks dat het een lastige pot kan worden, is dit op papier een tegenstander die we moeten kunnen pakken. Ik hoop dat ze er vol op gaan en dan vroeg scoren. Hopelijk een keer en wedstrijd die we zonder billenknijpen afdoen en waar we aan het doelsaldo kunnen werken.

michello

Gaan we hier vandaag 2 records breken?

- 6 wedstrijden zonder nederlaag.
- Puntenrecord Eredivisie.

Zou dit kunnen? Dokkumer? Jij bent van de statistieken;)

SCCBerlikum

17u persconferentie, nieuw stadion?

papier

Citaat van: SCCBerlikum op maart 14, 2014, 12:35:04

Ik denk eerder aan iets met betrekking tot de rellen vorige week?

Voorstopper

Zou kunnen..misschien in combinatie met http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/251931/knvb-zoekt-stadions-voor-ek-vrouwen-in-2017/

Leeuwarden speelstad ???? Met een mooi nieuw stadion ????
|:) |:) |:) |:)

Voetbal12

Nieuw stadion wordt volgens mij beslist in de gemeenteraad. En niet bij cambuur.misschien nieuwe hoofdsponsor.

jeff

kan van alles zijn. Nieuw stadion, rellen vorige week, aanblijven of vertek van Dwight of idd een nieuwe hoofdsponser.
ben wel benieuwd waar het over gaat.

DayDreamer

Vertrek van Lodeweges zullen ze echt niet in deze fase van competitie bekend maken.

- nieuws omtrent Lodeweges?
- nieuws omtrent de Jong?
- meer nieuws stadion?
- nieuws omtrent rellen vorige week?
- nieuwe sponsor?