Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: Voorstopper op augustus 14, 2015, 07:45:15
Ik weet natuurlijk niet hoeveel we voor Reijnen ontvangen, maar hij is wel al 28, dus als je hem nu nog voor een leuk bedrag kunt verkopen (zal wel ergens in de buurt van de 5 ton liggen denk ik) dan doe je het toch niet verkeerd. Uiteraard jammer dat hij weg gaat. Ik was wel gecharmeerd van hem en een sterke speler in het team. Maar wat zou jij doen als je 3x zoveel kon gaan verdienen en dan ook nog eens Europees voetbal mocht spelen en je bent al 28???? Ik wist het wel.

We kunen de transfersom mooi in een nieuwe jonge verdediger (van 24  :D ) steken en deze mooi na 2 jaar weer doorverkopen. Zo is het en zo zal het ook wel altijd zijn bij een club als Cambuur. Trouwens de hele eredivisie heeft last van de vele centjes die de competities om ons heen uit kunnen geven.

Cambuur kennende hebben ze al een lijstje met namen want volgens mij was dit al lang bekend en heeft de TC hier al op geanticipeerd.

Eewal

Ard de Graaf is er ziek van dat Reijnen weg is. Kent hij het voetbal wereldje niet of zo? Cambuur moet gaan kappen met clausules in contracten. Ik vind Vegt goed bezig met de langere contracten van drie of zelfs vier jaar...

Gasgeve

We stelden 1/2 jaar geleden niks voor in de Eredivisie. Dan kun je spelers als Reijnen/Leeuwin niet halen zonder een clausule in het contract op te nemen.

Eewal

Citaat van: Gasgeve op augustus 14, 2015, 07:55:55
We stelden 1/2 jaar geleden niks voor in de Eredivisie. Dan kun je spelers als Reijnen/Leeuwin niet halen zonder een clausule in het contract op te nemen.
Dan moet de club ook niet balen nu dat de competitiestart de aanvoerder voor een prikkie weggaat...

Voorstopper

Citaat van: Gasgeve op augustus 14, 2015, 07:55:55

Precies en dan moet je blij zijn dat je zulke spelers naar Leeuwarden kunt halen. We hebben er in ieder geval mooi 1 jaar van kunnen genieten. Toch ook mooi mee genomen.

AL

Citaat van: Voorstopper op augustus 14, 2015, 07:45:15
Ik weet natuurlijk niet hoeveel we voor Reijnen ontvangen, maar hij is wel al 28, dus als je hem nu nog voor een leuk bedrag kunt verkopen (zal wel ergens in de buurt van de 5 ton liggen denk ik. Dan doe je het toch niet verkeerd. Uiteraard jammer dat hij weg gaat. Ik was wel gecharmeerd van hem en een sterke speler in het team. Mara wat zou jij doen als je 3x zoveel kon gaan verdienen en dan ook nog eens Europees voetbal mocht spelen en je bent al 28???? Ik wist het wel.

We kunen de transfersom mooi in een nieuwe jonge verdediger (van 24  :D ) steken en deze mooi na 2 jaar weer doorverkopen. Zo is het en zo zal het ook wel altijd zijn bij een club als Cambuur. Trouwens de hele eredivisie heeft last van de vele centjes die de competities om ons heen uit kunnen geven.

Cambuur kennende hebben ze al een lijstje met namen want volgens mij was dit al lang bekend en heeft de TC hier al op geanticipeerd.

De beoogde opvolger zit helaas al in Zwolle.
Achteraf gezien(altijd makkelijk praten natuurlijk) hadden we Marcellis direct moeten halen. Was transfervrij!,

Nu komen we bij spelers waarvan ik me afvraag of die wel beter zijn dan Mac-intosh.

Voorstopper

Citaat van: AL op augustus 14, 2015, 08:09:48
De beoogde opvolger zit helaas al in Zwolle.
Achteraf gezien(altijd makkelijk praten natuurlijk) hadden we Marcellis direct moeten halen. Was transfervrij!,

Nu komen we bij spelers waarvan ik me afvraag of die wel beter zijn dan Mac-intosh.

Vriends is ook 24

Eewal

Citaat van: Voorstopper op augustus 14, 2015, 08:10:26
Vriends is ook 24
Vriends vastleggen voor drie jaar zou fantastisch zijn....

Gasgeve

Vriends of Marcellis is lood om oud ijzer. Beide spelers zijn een meerwaarde voor de defensie op dit moment.

poelie-lwd

Vriends is en blijft mijn absolute nr 1. Zit echt nog rek in, die kan nog veel beter.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Voorstopper

Citaat van: Eewal op augustus 14, 2015, 08:12:47
Vriends vastleggen voor drie jaar zou fantastisch zijn....

Precies en misschien omdat je nu zeker al 2 jaar makkelijk meedraait in de eredivisie willen er ook wel meer spelers een meerjarig contract bij Cambuur tekenen. Dus kun je als club ook weer groeien omdat je de spelers dan ook weer beter door kunt verkopen ipv nu met allerlei clausules. Dat is langzaam groeien van de club. Volgens mij is de reus nog lang niet helemaal wakker...

Voorstopper

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2015, 08:14:58
Vriends is en blijft mijn absolute nr 1. Zit echt nog rek in, die kan nog veel beter.
En met Vriends koop je een speler met Europese ervaring he  :_schater...Wel makkelijk als we straks Europa in gaan

Timmie

Citaat van: TopperM op augustus 13, 2015, 17:51:36
Groningen een sportieve stap vooruit noemen? Hou op man, die lui gingen hier de vorige 2 keren op hun plaat. En de 2 uitwedstrijden waren wij de bovenliggende partij

- Hoger in de rangschikking
- Bekerwinnaar
- Europees voetbal

Verder is het totaaaaal geen stap hogerop:)

Voorstopper

Volgens transfermarket is Reijnen 560k pond (circa 780k euro) waard
http://www.transfermarkt.co.uk/etienne-reijnen/profil/spieler/56611

Bart Vriends is 385k pond (Circa 540k euro) waard
http://www.transfermarkt.co.uk/bart-vriends/profil/spieler/129991

Als ze reijnen daarvoor verkocht hebben doen ze goede zaken, maar de waarheid zal wel wat lager liggen omdat Reijnen zich waarschijnlijk sportief en financieel kan verbeteren.
Dat zal dan ook voor Vriends zo gaan.

pvanbuijtene

Slotje :|

Maar Groningen heeft twee cv's gekocht... 22jarige larson van OB.
Dus wellicht is Reijnen wel voor de bank gekocht...