Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Ron Janzen

Gestart door Hilversum voor Cambuur, juli 09, 2014, 11:02:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Janzen krijgt hier een kans, als ik hem was, dan zou ik het nu laten zien, wat ik kan!!
Het kan ook goed uitpakken, al neem je een risico.

michello

Citaat van: mescc op juli 09, 2014, 11:23:47
Misschien Perreira in het centrum?

Perreira back-up van Droste lijkt me.

ruubmac

Laten we het van de positieve kant bekijken. Misschien is het wel een groei briljantje, ze moeten ooit ergens beginnen.
Wat dan wel weer jammer is is dat het op huurbasis is. Want mocht hij het goed doen, zal Grunn 'm wel terughalen.

mescc

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 11:25:36
Perreira back-up van Droste lijkt me.

Hij is eigenlijk te goed voor de bank, vandaar....

Hilversum voor Cambuur

Reijnen en McIntosh lijken op basis van deze ontwikkelingen sowieso basisklanten te worden. Ben benieuwd, heb ze nog niet zien spelen!

Collingwood

Ik denk dat dit betekent dat Mac-Intosch basisspeler wordt. Janzen ken ik verder niet, hopelijk een goede back-up.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Er moest nog een vervanger komen voor de Vries.. Nou hij is er.. Welkom Ron!

zeewolde

Denk niet dat Reijnen en Macintosh samen als rechtsbenige verdedigers het hart van de defensie gaan vormen.

Collingwood

Het is natuurlijk zo dat Cambuur nog een back zocht, al voordat Van der Laan vertrok. Het kan dus best zo zijn dat er nog een directe opvolger voor Van der Laan komt.

ruubmac

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 11:09:12
Volgens een Groningse vriend een "kleurloze voetballer"  Als back-up van Bijker prima maar  denk toch niet dat ze in hem de nieuwe VdLaan zien.

Maar hebben ze daar in Groningen wel verstand van voetbal? Ze waren/zijn ook niet echt blij met vd Laan toch(?)

michello

Rechtsback:
1 Droste
2 Perreira

Linksback:
1 Bijker
2 Perreira/Janzen

Ik mag aannemen dat dit de bedoeling is. Heeft überhaupt nog geen minuut gespeeld in de hoofdmacht dus is vast niet gehaald voor de basis.

Collingwood

Citaat van: michello op juli 09, 2014, 11:36:32
Rechtsback:
1 Droste
2 Perreira

Linksback:
Bijker
Janzen

Ik mag aannemen dat dit de bedoeling is. Heeft überhaupt nog geen minuut gespeeld in de hoofdmacht dus is vast niet gehaald voor de basis.

Dat lijkt me ook. En in dat geval is er niks mis met deze aanwinst.

Hilversum voor Cambuur

Dat betekend dat er nog 1 CV bij moet komen? Gezien we Dijkstra / Reijnen / McIntosh hebben daar?

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 09, 2014, 11:38:12
Dat betekend dat er nog 1 CV bij moet komen? Gezien we Dijkstra / Reijnen / McIntosh hebben daar?

Ja, Cambuur heeft aangegeven een opvolger voor Van der Laan te willen halen. Eerder gaven ze aan nog naar een back voor op de bank te zoeken. Ik denk dat Janzen die back is.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2014, 11:39:06
Ja, Cambuur heeft aangegeven een opvolger voor Van der Laan te willen halen. Eerder gaven ze aan nog naar een back voor op de bank te zoeken. Ik denk dat Janzen die back is.
Ik weet het wel zeker..