Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 16, 2014, 15:30:35
Voor De Ridder vermoedelijk niet, maar Cambuur is wel bereid om bepaalde spelers een salaris van twee ton+ te bieden.

Is dat zo? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nu een speler zit op het niveau van de grootverdieners van weleer. De Heses, Guijts, Beekmans en Ter Heides van deze wereld.

papier

Citaat van: Timmie op juli 16, 2014, 15:32:55
Nogmaals; vanaf de winterstop! Is een half seizoen toch ?

Hij heeft een half seizoen onder contract gestaan ja, maar wat heeft hij de eerste helft van dat seizoen gedaan? Had als transfervrije speler ook eerder bij RKC of een andere club aan kunnen kloppen.

veteraan

Ja voor De Leeuw , maar die moet om nostalgische redenen zo nodig naar Willem !!

Dokkumer

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 16, 2014, 15:30:35
Voor De Ridder vermoedelijk niet, maar Cambuur is wel bereid om bepaalde spelers een salaris van twee ton+ te bieden.
Oh... Ik hoorde anders uit zeer betrouwbare bron dat die 2 ton bij lange na niet gehaald wordt als salaris. Mocht jouw stelling waar zijn dan moet de speler in kwestie een dermate meerwaarde hebben tov de rest van de selectie.

sccambuurlwdd

Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2014, 15:37:18
Oh... Ik hoorde anders uit zeer betrouwbare bron dat die 2 ton bij lange na niet gehaald wordt als salaris. Mocht jouw stelling waar zijn dan moet de speler in kwestie een dermate meerwaarde hebben tov de rest van de selectie.
Dat klopt.

Bernardo

Slechter als Schepers, Feldballe, kan je niet zijn!

Welkom! |:)

Harry L.

Zonde geld, gevalletje Roorda. Zal binnen no time ook wel weer in de lappenmand zitten. Haal dan verdomme ergens een talent.

Drumfather SCC

Citaat van: Bernardo op juli 16, 2014, 15:46:57
Slechter als Schepers, Feldballe, kan je niet zijn!

Welkom! |:)
Als Bob zeker niet nee... Feldballe heb ik wel vertrouwen in  |:)
Men moet niet gelijk zo zeuren als hier een nieuwe man komt, Altijd gelijk een negatieve insteek
Zoals een ander Forumlid al zei; We hebben niet bergen geld om gevestigde namen binnen te halen
Maar nee; Altijd gelijk negatief  :R

Laat je nou eens verrassen! Je weet nooit hoe spelers als de Ridder en Narsingh zich houden
Poeiert 1 van beide de winnende erin tegen DKV dan is het weer een held  :devil
Alle vertrouwen in de TS; Die wil heus niet een zinkend schip van de club maken!
Komt wel goed schatjes!

De Ridder bij RKC http://www.youtube.com/watch?v=7rFW4dpK1IM
Ziet er best aardig uit hoor!
Welkom Daniel  |:)

drg

Beetje sneu om Bob zo af te kraken, ga er gewoon van uit dat De Ridder net als Bob een gedwongen invaller kan zijn.

In ieder geval blij met elke aanwinst  |:)

Drumfather SCC

Citaat van: drg op juli 16, 2014, 16:58:11
Beetje sneu om Bob zo af te kraken, ga er gewoon van uit dat De Ridder net als Bob een gedwongen invaller kan zijn.

In ieder geval blij met elke aanwinst  |:)
Op het afkraak-gedeelte na, helemaal met je eens! Ze hebben beide Meleg en Narsingh voor zich! Ik ben ook zeker blij met deze aanwinst! Alleen Janzen heb ik niet gesnapt tot nu toe!

Zie het niet als afkraken, Bob heeft mij vorig seizoen en i deze voorbereiding gewoon totaal nog niet kunnen overtuigen. Hij gaat het in mijn ogen dus niet redden in de basis

dizzhead

BOB heeft even de smoor in omdat meleg als talentvolle huurling komt voor zijn positie. Begrijpelijk de eerste dagen, maar dat moet nu wel klaar zijn.

wiekie1969

Zal mijn ongezouten mening maar weer even geven. Stond deze man op de lijst van de ts??? Kan het mij haast niet voorstellen ;(

Deze playboy heeft de laatste jaren niets gepresteerd. Na de winterstop 10 schamele potjes voor Rkc en voor de rest geblesseerd.

Hef sowiezo al een skijthekel aan een speler met een huhu verleden :R :R :R

Zal mij benieuwen wat deze zakkenvuller hier gaat doen.

wiekie1969

Citaat van: Harry L. op juli 16, 2014, 16:20:56
Zonde geld, gevalletje Roorda. Zal binnen no time ook wel weer in de lappenmand zitten. Haal dan verdomme ergens een talent.

Juust!!! _O_

PePe

Het is een Ridder, zal wel voorop in de strijd gaan!!  :y

Goudvinger

Citaat van: PePe op juli 16, 2014, 19:05:29
Het is een Ridder, zal wel voorop in de strijd gaan!!  :y

:zucht