Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 3 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Lijkt me toch ook en foutje de ts om hem te vroeg te brengen. Lijkt op hemmen vorige winter. Begrijpelijk maar wel fout
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op november 21, 2014, 16:38:19
Vast plekje reserveren in Greunshiem.

Zit op mijn gemakje nog de samenvattingen te bekijken van dit seizoen. Maar wat was hij goed en belangrijk in de thuiswedstrijd tegen Grunn. Een prachtig passje achter het standbeen op rusnak, die net niet scoort en later als een ervaren rot Rusnak in bedwang houden op het moment dat de wedstrijd door gele kaarten beslist wordt. Hij breekt zelf door als hij neergehaald wordt wat rood oplevert (2x geel voor Lindgren).

Henk weet hoe belangrijk de Ridder is voor het team en heeft zijn emotie de voorrang gegeven. Maar hij is nu weer bij de les.

Meneer de Ridder gaat nog minimaal 12 punten voor ons binnenhalen dit seizoen (zo niet krijgt Hiatt 10 duvels van mij).
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 22, 2014, 00:53:40
Zit op mijn gemakje nog de samenvattingen te bekijken van dit seizoen. Maar wat was hij goed en belangrijk in de thuiswedstrijd tegen Grunn. Een prachtig passje achter het standbeen op rusnak, die net niet scoort en later als een ervaren rot Rusnak in bedwang houden op het moment dat de wedstrijd door gele kaarten beslist wordt. Hij breekt zelf door als hij neergehaald wordt wat rood oplevert (2x geel voor Lindgren).

Henk weet hoe belangrijk de Ridder is voor het team en heeft zijn emotie de voorrang gegeven. Maar hij is nu weer bij de les.

Meneer de Ridder gaat nog minimaal 12 punten voor ons binnenhalen dit seizoen (zo niet krijgt Hiatt 10 duvels van mij).

Hoop dat je gelijk krijgt, dan delen we die Duvels wel. Ik zie ook zijn kwaliteiten als hij fit is. Daar gaat de discussie niet over. Maar zijn hele carrière is een aanschakeling van blessures. En dat zet zich nu door, helaas....

CambuurAmersfoort

zelfs al speelt ie maar wedstrijdje of 12 in t seizoen is ie nog een absolute meerwaarde voor ons! ook in de kleedkamer is ie samen met ogbeche de enige die wat meer heeft meegemaakt dan telstar uit en een oefenpotje tegen Hardenberg.  deze jongen heeft al veel mee gemaakt en is alleen daarom al een coach voor t team.
ik bekijk t positief.  als ie dit jaar 34x de sterren van de hemel had gespeeld had utrecht of az m volgend jaar zo bij ons opgehaald.  nu is de kans dat ie er volgend seizoen nog bij is stukje groter en ondanks zn blessures hoop ik van harte dat we hem nog een jaartje kunnen behouden.

John Hiatt

2014/2015   SC Cambuur   6   1   Eredivisie   
2013/2014   RKC Waalwijk   10   2   Eredivisie   
2012/2013   SC Heerenveen   15   3   Eredivisie   
2011/2012   Grasshoppers   21   3   Super League   
2010/2011   Wigan Athletic   0   0   Premier League   
2009/2010   Hapoel Tel Aviv   11   2   Ligat ha'Al   
2009/2010   Wigan Athletic   0   0   Premier League   
2008/2009   Wigan Athletic   18   0   Premier League   
2007/2008   Birmingham City   10   0   Premier League   
2006/2007   Celta de Vigo   3   0   Primera División   
2005/2006   Celta de Vigo   17

hobbes

Citaat van: CambuurAmersfoort op november 22, 2014, 08:23:48
zelfs al speelt ie maar wedstrijdje of 12 in t seizoen is ie nog een absolute meerwaarde voor ons! ook in de kleedkamer is ie samen met ogbeche de enige die wat meer heeft meegemaakt dan telstar uit en een oefenpotje tegen Hardenberg.  deze jongen heeft al veel mee gemaakt en is alleen daarom al een coach voor t team.
ik bekijk t positief.  als ie dit jaar 34x de sterren van de hemel had gespeeld had utrecht of az m volgend jaar zo bij ons opgehaald.  nu is de kans dat ie er volgend seizoen nog bij is stukje groter en ondanks zn blessures hoop ik van harte dat we hem nog een jaartje kunnen behouden.

Mee eens, ik was eerst wat cynisch toen ik de naam van de Ridder hoorde opduiken maar hij heeft me aangenaam verrast. Als hij voetbalt is hij duidelijk een meer waarde. Dat hij nu geblesseerd is is idd jammer.

sunderland

nee en dus heb je een speler die steeds geblesseerd is .Dat voegt niks toe

wiekie1969

carlo de leeuw

Uitstekende invalbeurt!

speculeter

Dinsdag graag in de basis!!
En bytyqi maar op middenveld.

Treb

Citaat van: speculeter op januari 24, 2015, 22:28:55
Dinsdag graag in de basis!!
En bytyqi maar op middenveld.

Viel erg goed in inderdaad.

Bytygi naar 10, streek ook maar even een paar wedstrijden de bank warmhouden.

Utekleitrokken

Bernardo

Waarom niet in de basis?  Lijkt gewoon topfit

michello

Op het middenveld  voor Bakker of Vd Streek graag!
+ contractverlenging.

Marc S

Citaat van: Bernardo op januari 24, 2015, 23:37:16
Waarom niet in de basis?  Lijkt gewoon topfit

Enige reden dat ik kan bedenken is voor dinsdag tegen PEC.