Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
38 gasten, 3 leden
Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, augustus 29, 2014, 10:22:57

Vorige topic - Volgende topic

dkv - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
1 (1%)
Vytautas Andriuskevicius
3 (3%)
Etiënne Reijnen
62 (61.4%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1%)
Mohamed El Makrini
9 (8.9%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Daniël de Ridder
17 (16.8%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2%)
Furdjel Narsingh
5 (5%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Martijn Barto
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 98

Stemmen gesloten: oktober 26, 2014, 13:20:37

dizzhead

Citaat van: speculeter op september 28, 2014, 11:02:45
Een vraagje voor vele vaste forumgangers.
Ik zie veel bekende namen voorbijkomen die geen kaartje hebben bemachtigd. Geen kritiek hoor maar hebben jullie je ms een beetje verkeken op de te verwachten drukte?

Woon in Amsterdam. Dus was er zelf niet, iemand anders zou het doen. Maar dat werd m niet. Zo kan t ook hé. Boeiuh, er staan nog genoeg mooie uitwedstrijden op t programma.

grijskijker

Citaat van: jeff op september 28, 2014, 11:11:48
Max 5, moest je wel 5 uitkaarten bij je hebben.
Tsjaa,dat is waardeloos, dat had 1 kaart per persoon moeten zijn ,dan maar een langere rij.

TopperM

Ik zelf ben ook nog een "jeugdige" supporter, ik kom al 6/7 jaar bij Cambuur en al die tijd een seizoenkaart gehad. Vorig jaar een aantal uitwedstrijden geweest oa: dkv,az,groningen en twente en dit jaar psv geweest, dus ik gister als supporter met een seizoenkaart om 7:30 in de rij voor een kaartje (voor mezelf) en is uiteindelijk gelukt bus 20 een van de laatsten kaarten bemacht. Maar heb me dood zitten te ergeren aan de vele voordringers en de "gloryhunters" die ik nog nooit heb gezien en met dit soort wedstrijden vooraan staan. 5 kaarten pp is gewoon te zot voor woorden en dat seizoenkaarthouders geen voorrang hebben gekregen Schandalig! Cambuur altijd pronken met de goede en fanatieke supporters van ze, maar er voor opkomen ho maar.

grijskijker

Citaat van: TopperM op september 28, 2014, 11:20:54
Ik zelf ben ook nog een "jeugdige" supporter, ik kom al 6/7 jaar bij Cambuur en al die tijd een seizoenkaart gehad. Vorig jaar een aantal uitwedstrijden geweest oa: dkv,az,groningen en twente en dit jaar psv geweest, dus ik gister als supporter met een seizoenkaart om 7:30 in de rij voor een kaartje (voor mezelf) en is uiteindelijk gelukt bus 20 een van de laatsten kaarten bemacht. Maar heb me dood zitten te ergeren aan de vele voordringers en de "gloryhunters" die ik nog nooit heb gezien en met dit soort wedstrijden vooraan staan. 5 kaarten pp is gewoon te zot voor woorden en dat seizoenkaarthouders geen voorrang hebben gekregen Schandalig! Cambuur altijd pronken met de goede en fanatieke supporters van ze, maar er voor opkomen ho maar.
En wat heb je er aan gedaan? Je hebt het over gloryhunter, eigenlijk ben je er ook 1, je gaat pas 6 jaar naar Cambuur :devil

dizzhead

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 11:33:32
En wat heb je er aan gedaan? Je hebt het over gloryhunter, eigenlijk ben je er ook 1, je gaat pas 6 jaar naar Cambuur :devil

Serieus hé? Wat is de maatstaf? We voelen ons stuk voor stuk meer supporter dan ieder ander.

:0= ik ben cambuur, Cambuur Leeuwarden!  :X

TopperM

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 11:33:32

Zo zie ik mij zelf niet, 6 jaar geleden speelde cambuur niet in de eredivisie en toen kwam ik er al

grijskijker

Citaat van: dizzhead op september 28, 2014, 11:36:02
Serieus hé? Wat is de maatstaf? We voelen ons stuk voor stuk meer supporter dan ieder ander.

:0= ik ben cambuur, Cambuur Leeuwarden!  :X
Dat bedoel ik dus.. wat is de maatstaf?(was cynisch bedoel D.)

grijskijker

Citaat van: TopperM op september 28, 2014, 11:36:51
Zo zie ik mij zelf niet, 6 jaar geleden speelde cambuur niet in de eredivisie en toen kwam ik er al
Wel top Jupilerleague en dat is ook jaren anders geweest

dizzhead

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 11:38:12
Dat bedoel ik dus.. wat is de maatstaf?(was cynisch bedoel D.)

Uiteraard begrijp ik dat, waarde heer grijskijker.  :proost

TopperM

Citaat van: grijskijker op september 28, 2014, 11:39:22
Wel top Jupilerleague en dat is ook jaren anders geweest

Ben daarvoor ook een aantal thuiswedstrijden geweest waarin meneer koolhof nog trainer was

dizzhead

Citaat van: TopperM op september 28, 2014, 11:45:28
Ben daarvoor ook een aantal thuiswedstrijden geweest waarin meneer koolhof nog trainer was

Joh, je moet je helemaal niet gaan verdedigen ook. Maar weet je wat het is, jij geeft aan je geërgerd te hebben omdat in jou optiek anderen er geen recht op hadden moeten hebben. Maar volgens die redenering kwam jezelf ook niet aanmerking met je 6/7 jaar Cambuur en Jurre Koolhof. Ik denk dat er wel meer dan 1.200 supporters zijn die er wat langer zitten en hierbij hadden willen zijn ;) . Wat Grijskijker (denk ik) en ik bedoelen is dat iedereen maar wijst naar de mensen die dan zogenaamd 'minder supporter' zouden zijn. Ik ken echt niet alle 10.000 man in het stadion en kan ook echt niet vertellen wie er al langer komen, wie niet en wie er wellicht 5 jaar niet zijn geweest maar daarvoor wel 20. Die heb jij dus ook nog nooit gezien. Ga lekker naar dkv en maak er een mooi feest van. Heet alle 'nieuwe' supporters welkom en zorg dat de sfeer zo onvergetelijk is dat ze ook allemaal meegaan naar WII en ADO.

Galdiano

Citaat van: Eewal op september 28, 2014, 11:07:06
er was geen verschrikkelijke drukte.. er hoeven echter maar 250 man voor je te staan en de combi is vol.... ik was er 7.45 tot 10.30. dus heb ik mijn best gedaan? ik vind van wel.

Het is dat ik een kaart had, maar anders was ik er een uurtje of 5 ook gaan staan. Je weet dat het leeft, je weet dat er slechts 1200 man in het vak passen. Terwijl er wel 3000/4000 man heen willen.
Dus nee je hebt er niet alles aan gedaan, je wist dat het een chaos zou worden, het is gewoon naïef om te denken oh ik kom om 7:45 aan schijten dan heb ik wel een kaart.
Mijn buren vroegen een week van te voren hoelaat ze erheen moesten, en heb 4 uur gezegd, ze stonden er om 4 uur en hadden gewoon een kaart.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Citaat van: TopperM op september 28, 2014, 11:45:28
Snap ik beste jongen, maar het was ook cynisch bedoeld.. Het ging er om wat is een maatstaf voor de gloryhunter? En waar aan herken je de gloryhunter? Ik ken niet iedereen die naar Cambuur gaat of weet hoelang hij of zij bij Cambuur komt.. Misschien zag je mij aan voor een gloryhunter wat logisch is omdat ik pas sinds eind jaren 70 van de vorige eeuw bij Cambuur kom .

grijskijker

Citaat van: Galdiano op september 28, 2014, 11:54:09
Het is dat ik een kaart had, maar anders was ik er een uurtje of 5 ook gaan staan. Je weet dat het leeft, je weet dat er slechts 1200 man in het vak passen. Terwijl er wel 3000/4000 man heen willen.
Dus nee je hebt er niet alles aan gedaan, je wist dat het een chaos zou worden, het is gewoon naïef om te denken oh ik kom om 7:45 aan schijten dan heb ik wel een kaart.
Mijn buren vroegen een week van te voren hoelaat ze erheen moesten, en heb 4 uur gezegd, ze stonden er om 4 uur en hadden gewoon een kaart.
Prima verwoord G... Jaren geleden voor de nacompetitie(met een rij van een paar honderd meter) stonden we er tussen 4 en 5 uur met een thermosfles koffie en er waren toen lui die er al om 00.00 stonden.

Cor

Fuck it toch lekker allemaal. Wie is iedereen om te oordelen over de "gelukkigen" die een kaart hebben. Moest zelf naar Utrecht, maten zouden kaarten halen, niet gelukt, bad luck. Denk maar zo, geen geld van mij naar de boeren dkv.