Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 21:28:51
Dat zit inderdaad in zijn spel, ik irriteer me er niet meer aan... En het is een speler die veel gecoacht moet worden maar als dat nou zo erg is...
ik erger mij er ook aan .Ze zijn ook constant bezig omdat uit zijn spel te halen .

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 20:58:13
Richard is geen fan van Bakker en laat dat wel eens blijken..

Je meent het...
Area 58

Geelblauwstiens

Sorry mannen, de meest verguisde speler in het afgelopen forumjaar, welke mogelijk naar Grunn zou, gun ik niet dit negatieve gebazel. Erik heeft altijd inzet, is bescheiden en stelt zich super positief op tov alles en iedereen bij Cambuur. Neemt ook nog eens ondanks jullie slappe steun altijd de penals.
Tikkie terug? Dan heb ik het over Reijnen.. Zelfs op 20 meter van het vijandige doel wil ie steeds weer terug naar Nienhuis. Bakker verdient vertrouwen, steun en support! Erik zet m op! En voor Cor:  :hein

richard

Citaat van: grijskijker op augustus 31, 2014, 21:28:51
Dat zit inderdaad in zijn spel, ik irriteer me er niet meer aan... En het is een speler die veel gecoacht moet worden maar als dat nou zo erg is...

Ja dat is erg, gelukkig steblecki erbij, bakker op bankje en trouwens Vd streek komt er ook aan dan is bakker 3e keus!!

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 31, 2014, 22:07:29
Ja dat is erg, gelukkig steblecki erbij, bakker op bankje en trouwens Vd streek komt er ook aan dan is bakker 3e keus!!
Kan Bakker in de winterstop verkocht worden dus..

De Gast

De positie van Bakker is nog de enige waar een kwalitatief betere speler moet staan. Mee eens.

losang09

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2014, 01:25:39
Mooi, nu kunnen die Pool, Litouwer, Slowaak en Serviër in hun Slavische talen net doen alsof ze elkaar verstaan!

Litouws is geen Slavische taal . Pools en Slowaaks wel voor zover ik weet.

drg

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2014, 22:17:27
De positie van Bakker is nog de enige waar een kwalitatief betere speler moet staan. Mee eens.

...wat dacht je van linksvoor?

Bakker doet het echt zo slecht niet dat we daar per direct vervanging voor nodig hebben, maar ik ben blij dat er iemand mogelijk de positie over kan nemen.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2014, 22:03:59
Sorry mannen, de meest verguisde speler in het afgelopen forumjaar, welke mogelijk naar Grunn zou, gun ik niet dit negatieve gebazel. Erik heeft altijd inzet, is bescheiden en stelt zich super positief op tov alles en iedereen bij Cambuur. Neemt ook nog eens ondanks jullie slappe steun altijd de penals.
Tikkie terug? Dan heb ik het over Reijnen.. Zelfs op 20 meter van het vijandige doel wil ie steeds weer terug naar Nienhuis. Bakker verdient vertrouwen, steun en support! Erik zet m op! En voor Cor:  :hein

14 september in de cambuurbar

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2014, 22:03:59

Ik vind het allemaal niet zo'n probleem. Dat terug tikken zit al in ons spel sinds Henk (en die overloper een tijdje) het overnam. De links- en rechtsachter hebben dat; de centrale verdedigers vaak's; Bakker; Makrini... Zolang wij de bal hebben, scoort de tegenstander niet. Kijk eens wat het ons heeft gebracht?!
Reijnen valt mij tot nu toe 100% mee trouwens.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2014, 23:49:35
Ik vind het allemaal niet zo'n probleem. Dat terug tikken zit al in ons spel sinds Henk (en die overloper een tijdje) het overnam. De links- en rechtsachter hebben dat; de centrale verdedigers vaak's; Bakker; Makrini... Zolang wij de bal hebben, scoort de tegenstander niet. Kijk eens wat het ons heeft gebracht?!
Reijnen valt mij tot nu toe 100% mee trouwens.
Volgens mij doen alle ploegen dit, om zo de bal in de ploeg te kunnen houden?

Holwerd voor Cambuur

Ik zie alleen andere ploegen spelen als ze tegen ons spelen, dus ik heb geen idee eigenlijk :insane

Weet alleen dat ik me in een wedstrijd nooit echt erger aan Bakker. Alleen als ie op goal afkomt heeft hij geen idee wat ie moet doen. Daar kan hij veel beter in worden.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2014, 23:58:05
Ik zie alleen andere ploegen spelen als ze tegen ons spelen, dus ik heb geen idee eigenlijk :insane

Weet alleen dat ik me in een wedstrijd nooit echt erger aan Bakker. Alleen als ie op goal afkomt heeft hij geen idee wat ie moet doen. Daar kan hij veel beter in worden.
Dat heb ik nou ook. Valt nooit op maar is zeer nuttig, ner zoals Mo trouwens. Verder een zekerheidje met pingels.

sunderland

gaat mij erom dat hij de bal altijd terug aanneemt .Nooit[bijna] opendraait en het spel vooruit verlegt .Doet hij dit wel dan speelt hij net zo goed als verl seiz tegen Groningen .Dat terug spelen hoort er inderdaad bij.

dit is mien club

Steblecki, alles wat ik tot nu toe over hem heb gelezen plus de beelden stemt mij positief.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it