Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

PEC Zwolle - SC Cambuur 7 maart 2015 20:45

Gestart door jeff, februari 24, 2015, 10:45:51

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
40 (75.5%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Donovan Slijngaard
4 (7.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (7.5%)
Martijn Barto
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Daniël de Ridder
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 52

Stemmen gesloten: maart 14, 2015, 22:37:34

Johan058...

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 09, 2015, 18:19:28
Sorry hoor, maar ik betaal al 35 jaar voor een seizoenkaart en daar zaten wat dramaseizoenen bij. Dan nu bij 1 zeperd meteen je geld terugvragen...
Nog even voor alle duidelijkheid ik ben niet in zwolle geweest. Reactie kwam meer door mijn enorme frustratie op de manier waarop we hebben verloren. De 100% kansen die er voor de zoveelste keer gemist werden enz.. Je kan nog om een plekje voor play offs strijden. (Wat natuurlijk een dikke kers op de taart is haha) en dan zo'n Klote pot op de mat brengen. Nogmaals we draaien een top seizoen meer dan top zelfs. Alleen  heb ik cambuur wel beter zien voetballen dit seizoen. :)

sunderland

Citaat van: Marc S op maart 09, 2015, 20:18:07

Dat van externe financiers weet ik niet, maar in de VI werd gezegd door Streppel dat hun Spelersbegroting flink lager was dan 2.8 miljoen, Terwijl Vd belt zei dat het spelers budget van Cambuur 2.7 miljoen was.
op papier zal dat zo zijn hoor .

sunderland

CJ058

Begroting waarmee je 15e moet worden, en kijk eens waar we staan? Tuurlijk, die 6-1 was diep triest, maar verder zeg ik niks. Enig kritiek? Ja, als je wat dodelijker bent na de winterstop stond je boven DKV. Niet geheel onbelangrijk  :zweep

Vedetski

Citaat van: CJ058 op maart 10, 2015, 13:10:21
Begroting waarmee je 15e moet worden, en kijk eens waar we staan? Tuurlijk, die 6-1 was diep triest, maar verder zeg ik niks. Enig kritiek? Ja, als je wat dodelijker bent na de winterstop stond je boven DKV. Niet geheel onbelangrijk  :zweep

Hoeft dus helemaal niet. Een zak geld kan geen doelpunten maken.

CJ058

Citaat van: Vedetski op maart 10, 2015, 13:11:54
Hoeft dus helemaal niet. Een zak geld kan geen doelpunten maken.
Je snapt me wel, gebaseerd op de begroting heb je de 15e begroting van de Eredivisie. Niet gaan mierenneuken   :koffie

Vedetski

Citaat van: CJ058 op maart 10, 2015, 13:16:21
Je snapt me wel, gebaseerd op de begroting heb je de 15e begroting van de Eredivisie. Niet gaan mierenneuken   :koffie

Haha, uiteraard snap ik je wel. We staan misschien niet boven dkv, maar hebben niet van ze verloren dit jaar!  |:)

Scc01

Ben inmiddels alweer ruim over de nederlaag heen. Hopelijk zijn ze extra gebrand om te winnen.

CJ058

Citaat van: Vedetski op maart 10, 2015, 13:23:50
Haha, uiteraard snap ik je wel. We staan misschien niet boven dkv, maar hebben niet van ze verloren dit jaar!  |:)
Precies, laat hun dan maar een dagje genieten van die afstraffing in Olle, dat nemen we maar op de koop toe   :)

Marc S

Citaat van: CJ058 op maart 10, 2015, 16:45:39
Precies, laat hun dan maar een dagje genieten van die afstraffing in Olle, dat nemen we maar op de koop toe   :)

Hebben ze daar ook weer eens plezier in het leven :P.. volgens mij is dit de eerste keer sinds onze terugkeer in de Eredivisie dat ze zn pleziertje kunnen hebben, treurig eigenlijk dat ze daar op moeten teren.

Casuals-lwd

Heb van goede bronnen vernomen dat er deze week weer heel wat onnodige SV's zijn uitgedeeld, heb je weer enkele vaste supporters minder. Waar gaat het heen?

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op maart 12, 2015, 19:49:04
Heb van goede bronnen vernomen dat er deze week weer heel wat onnodige SV's zijn uitgedeeld, heb je weer enkele vaste supporters minder. Waar gaat het heen?

Tsjah, onnodig is een relatief begrip!

SCC-J

Als het onterechte stadionverboden zijn schrijf dan een Supportersclub aan of de commissie stadionverboden.

http://cambuur.nl/kaarten/stadionverboden/

siepelsjeu

Er zijn ook uitkaarten ingenomen door spreekkoren

Gasgeve

Ze willen zo weinig mogelijk mee hebben bij de uitwedstrijden.