Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Henry van der Vegt Technisch Directeur

Gestart door Lwdscc, maart 17, 2015, 10:53:22

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ken hem nog steeds niet goed genoeg.en blijft ook zo dat er nooit 1 iemand al1
voor aankopen zorgt dat doen ze met meerderen.

zelf geloof ik niet zo in een td.als je goeie scouts hebt en de trainers kijken
zelf ook mee dan weet je toch wel wat een speler kan of niet.
een td met een groot netwerk is wel mooi mee genomen maar moet je
wel de juiste keuze,s maken.

maandag hadden ze het bij genee en co ook weer over dat rusnak ogbeche enz
clausules hadden en dat ze dat niet meer moesten doen maar ja dan komen zulke
spelers hier niet spelen he dat vergeten de meesten.

ik vind dat veel van de spelers die we hebben gehaald wel de kwaliteit hebben maar
we er dit jaar niet uit kunnen halen wat de jaren er voor wel lukte.
misschien zijn ze er van uit gegaan dat het dit seizoen ook allemaal wel even goed
zou komen en is het nu te laat om de knop nog om te zetten.
vechtvoetbal zit er gewoon niet echt in bij dit team.niet dat ze niet willen denk
ik maar we hebben te veel die fysiek de strijd niet aan kunnen.
daarom zou ik ook weer terug keren naar meer aanvallend voetbal want je hebt
meer aan 5 x winnen dan 8 x gelijk spelen met gokken om de 0 te houden want]dat lukt vaak toch niet.

kickandrush

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2016, 16:01:35
Je hebt gelijk wat betreft dat contracten weinig meer voorstellen.
Ook aan het ontslag zit een opzegtermijn vast.
Maar bij ontslag zonder zwaarwegende reden kan de gene die het ontslag betreft sinds juni 2015 een ontslag vergoeding eisen, waarvan de hoogte volgens formule wordt berekend.
En aangezien Cambuur de ontslagvergoeding waarschijnlijk niet kan bekostigen, zitten we voorlopig mooi vast een de TD.
Of we zullen een collecte moeten houden voor de afkoopsom te kunnen betalen. :?
Het vertrek van Vd Vegt zal velen best wat centjes waard zijn. : :D

Volgens mij kunnen ze gewoon zeggen dat ze niet met hem doorwillen , dan gaat de opzegtermijn in, twee of drie maanden, en idd een ontslagvergoeding waarin het aantal gewerkte jaren leidend is. Stel dat hij een jaarcontract had en je wil na een half jaar van em af, dan kan het wezen dat je em 6 maanden zou moeten doorbetalen. Maar zoals ik al zei, volgens mij, dus correct me if i am wrong. Ben geen pro op dit gebied.

Vlampiep

Citaat van: kickandrush op februari 25, 2016, 16:56:06
Volgens mij kunnen ze gewoon zeggen dat ze niet met hem doorwillen , dan gaat de opzegtermijn in, twee of drie maanden, en idd een ontslagvergoeding waarin het aantal gewerkte jaren leidend is. Stel dat hij een jaarcontract had en je wil na een half jaar van em af, dan kan het wezen dat je em 6 maanden zou moeten doorbetalen. Maar zoals ik al zei, volgens mij, dus correct me if i am wrong. Ben geen pro op dit gebied.
Uitgaande van een bruto maandinkomen inkomen € 7000,00 en 1 jaar  dienstverband en leeftijd 52 jaar, zal de ontslag vergoeding plm € 7650,00 zijn. (Dit geeft een indicatie van hoogte afkoopsom)
Dus met een oprot collecte kunnen de supporters hierin voorzien en pek en veren neem ik zelf wel voor mijn rekening. :)

jeff

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2016, 18:06:25
Uitgaande van een bruto maandinkomen inkomen € 7000,00 en 1 jaar  dienstverband en leeftijd 52 jaar, zal de ontslag vergoeding plm € 7650,00 zijn. (Dit geeft een indicatie van hoogte afkoopsom)
Dus met een oprot collecte kunnen de supporters hierin voorzien en pek en veren neem ik zelf wel voor mijn rekening. :)
Iedereen zaterdag een euro doneren en we zijn er.

Casuals-lwd

Citaat van: jeff op februari 25, 2016, 20:56:19
Iedereen zaterdag een euro doneren en we zijn er.
Ik wil best wat meer doneren, hoe sneller hoe beter.

PePe

Dokkumer

Citaat van: Casuals-lwd op februari 25, 2016, 21:00:28
Ik wil best wat meer doneren, hoe sneller hoe beter.
Ik ook.. Ik doneer 20 euro |:)

Lore

Citaat van: kickandrush op februari 25, 2016, 16:56:06

Mijn vakgebied wel. Cambuur kan een contract niet opzeggen, zoals een werknemer dat kan. Cambuur heeft een aantal opties:

1. Cambuur zal of moeten wachten tot het contract afloopt en hem dan op tijd moeten aanzeggen
2.  Cambuur kan naar de rechter gaan, maar moet dan dossier wel op orde hebben en Cambuur kennende is dit redelijk kansloos en als het wordt toegewezen moet Cambuur betalen
3. Cambuur kan in wederzijdse goedvinden ontbinden, maar dat kost wel geld.
4. Cambuur kan wachten tot hij met pensioen kan
5. Cambuur kan wachten tot hij overlijd.

Lore

Citaat van: Vlampiep op februari 25, 2016, 18:06:25

Zo werkt het dus niet. Er moet een dossier zijn opgebouwd en dan kan dit alleen als de rechter het ontslag toestaat. Dat is erg lastig geworden tegenwoordig, omdat een rechter alleen nog maar "ja" of "nee" kan zeggen.

De Gast

Beeindigingsovereenkomst is eigenlijk de enige optie. Maar Cambuur zal de beurs moeten trekken. Eigenlijk ongelooflijk dat je zo iemand gelijk voor onbepaalde tijd vastlegt.

Ow ja en denistel: veel spelers hebben de kwaliteit gewoon niet. Het zit er niet in. Een goeie td haalt spelers die boven verwachting presteren. Maar ook Henk zal er te lichtzinnig over hebben gedacht. Ze hebben hun werk niet goed gedaan.

sunderland

volledig mee eens .Gewoon zwak ingekocht en dat heeft niks met geld te maken

666

Citaat van: sunderland op februari 26, 2016, 12:11:09
volledig mee eens .Gewoon zwak ingekocht en dat heeft niks met geld te maken

Dat vind ik ook.. Schoon schip maken, HvdV als eerste en als 2e Ard de Graaf.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

El Ma-kri-niii

We hadden nooit een TD moeten aanstellen. Het werkte prima om dat door meerdere mensen te laten doen. Nu zal dat ongetwijfeld ook gebeuren, maar heeft één man te veel te zeggen. Afscheid nemen van Vd Vegt, Ard de Graaf stapje terug naar financieel directeur/directeur stadionontwikkeling en een sterke algemeen directeur erbij. Een geheel nieuw bestuur lijkt me gelet op het stadiondossier onverstandig.

R-member

Citaat van: 666 op februari 26, 2016, 12:32:23
Dat vind ik ook.. Schoon schip maken, HvdV als eerste en als 2e Ard de Graaf.

En als 3de Ype Smid.

Al deze lui weg!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

wiekie1969