Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

Sakin

Ik las dat hij afkomstig is van lijstjes van Van der Vegt. Die die lijstjes ook bij Willem 2 gebruikte. Maar die zijn niet allemaal zo enthousiast over zijn lijstjes. Hij kan vast voetballen maar een elftal leiden? En onder de indruk van van der Vegt ben ik nog niet. Ik kijk de kat nog wel ff uit de boom. En 1 zwaluw maakt nog geen zomer...

Gasgeve

Ook op Voetbalzone wordt gesproken over de lijstjes van v/d Vegt.

'Van der Vegt zal wel een dvd van zijn zaakwaarnemer gehad hebben zoals hij ook de 'toppers' Pressel, Strihavka en Jelic naar Willem II haalde.'

Sakin

Citaat van: Gasgeve op juni 08, 2015, 22:32:44

'Van der Vegt zal wel een dvd van zijn zaakwaarnemer gehad hebben zoals hij ook de 'toppers' Pressel, Strihavka en Jelic naar Willem II haalde.'

Dat bedoel ik.... Keizer was voor mij de man!

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 08, 2015, 22:29:48
Ik las dat hij afkomstig is van lijstjes van Van der Vegt. Die die lijstjes ook bij Willem 2 gebruikte. Maar die zijn niet allemaal zo enthousiast over zijn lijstjes. Hij kan vast voetballen maar een elftal leiden? En onder de indruk van van der Vegt ben ik nog niet. Ik kijk de kat nog wel ff uit de boom. En 1 zwaluw maakt nog geen zomer...
Dat Rusnák dat kon was een mooi extraatje. Maar mag je van een 19 jarige verwachten dat hij een degradatiekandidaat (want dat zijn we komend seizoen gewoon weer en misschien nog meer dan het afgelopen seizoen) op sleeptouw neemt? Want zo kunnen we op elke speler wel een partij commentaar leveren over wat hij niet heeft.

Ogbeche speelt voor hem, Overgoor waarschijnlijk achter hem. Twee jongens die hem zeker al kunnen sturen.

En voor alle duidelijkheid, we hebben geen Real Madrid budget! Wij moeten het hebben van "kneusjes" en dit soort buitenkansjes.

Dokkumer

Citaat van: Gasgeve op juni 08, 2015, 22:32:44

:_schater

Op die site heb ik al jaren amper inhoudelijk sterke reacties gezien. Was daar ooit "stamgast" maar kijk er nu amper nog. Beetje van het niveau alhier, alleen hebben ze daar geen poelies en grijkskijkerts ;)

Sakin

Hier je geeft zelf het antwoord al! Een leider is wat we nodig hebben. Rusnak werd gehuurd. Dit jaar worden we inderdaad nog meer een degeradatie kandidaat. En dus een leider hebben we nodig. El Makrini was verdedigend, overgoot aanvallend.... Leider is wat we nodig hebben

michello

Vd Vegt beslist echt niet in z'n eentje over spelers hoor. Reken maar dat Henkie en Sandor het uiteindelijk bepalen en Vd Vegt de besprekingen mag leiden.

Dokkumer

Citaat van: Sakin op juni 08, 2015, 22:39:48
Hier je geeft zelf het antwoord al! Een leider is wat we nodig hebben. Rusnak werd gehuurd. Dit jaar worden we inderdaad nog meer een degeradatie kandidaat. En dus een leider hebben we nodig. El Makrini was verdedigend, overgoot aanvallend.... Leider is wat we nodig hebben
Ogbeche, Overgoor, Reijnen, Vytas. Genoeg leiderstypes lijkt me. Niet teveel kapiteins op een schip laten varen.

En ik snap niet waarom wij een leider nodig hebben omdat Mo verdedigend was en Sjoerd aanvallend. Ik kan hier geen enkel causaal verband in vinden.

Poelie zou jij me kunnen helpen met de uitleg?

Sakin

Je gaat veel meer vooruit voetballen. Afgelopen jaar was het middenveld met Rusnak in evenwicht en Mo. Nu wordt het veel meer aanvallender en komt er ook sneller meer ruimte voor de counter. Komt heel wat op de verdediging terecht. Rusnak kon de boel bij elkaar houden. Misschien wordt Overgoor ook meer verdedigend dit jaar. Ik kijk de kat uit de boom. Misschien ook wel andere speelstijl...

denistel

wij mutte het hevve van het hele team een echte leider in het veld is mooi mooi
maar wij kenne geen gudelj of wat dan oek halen he.

jongen is 19 jaar en tekent voor 2 jaar dus ken mooi groeien in zien rol.steblecki
hevve we oek nog he.
overgoor lijkt me trouwens wel 1 die de boel kan sturen maar het gaat er om dat
we er als team staan.

ik kijk alweer uit naar de volgende verassende aanwinst.

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2015, 22:42:03
.

En ik snap niet waarom wij een leider nodig hebben omdat Mo verdedigend was en Sjoerd aanvallend. Ik kan hier geen enkel causaal verband in vinden.

Ik eet graag patat, geen aardappelschijfjes. Pindakaas, zeg ik je.

Zo kwam het op mij over.

Utekleitrokken

Citaat van: Sakin op juni 08, 2015, 22:39:48

We hebben een centrale leider achterin, Reijnen. Lijkt me sterk dat iemand anders volgend jaar de aanvoerdersband gaat krijgen.

speculeter

Wb systeem ....Mo was afgelopen seizoen hierin heel bepalend.
Mo moest zich vrijlopen op middenveld werd ingespeeld en van hieruit werd verder gevoetbald.

Als dat niet lukte was de angel er uit.
Hier moet de ts wat op vinden in mijn ogen.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op juni 08, 2015, 22:42:03
Ogbeche, Overgoor, Reijnen, Vytas. Genoeg leiderstypes lijkt me. Niet teveel kapiteins op een schip laten varen.

Wat snap je niet? Makrini is verdedigend een kei maar zijn aanvallende inbreng is vrijwel nihil. Overgoor denkt vooruit en is aan de bal in staat om onze aanvallers te bedienen. Daarintegen zal Sjoerd wat minder op de grond liggen om te tackelen.

Better?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: speculeter op juni 08, 2015, 22:53:46
Wb systeem ....Mo was afgelopen seizoen hierin heel bepalend.
Mo moest zich vrijlopen op middenveld werd ingespeeld en van hieruit werd verder gevoetbald.

Als dat niet lukte was de angel er uit.
Hier moet de ts wat op vinden in mijn ogen.

Daar maak ik me geen zorgen over, daar is Overgoor veel beter/slimmer in.

Wel weer typisch voor dit forum. We halen waarschijnlijk een aardig talent binnen en dat is voor sommigen aanleiding om zeer negatief te worden. Vind ik toch knap.
Kalmte alleen kan u redden.