Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Citaat van: AL op september 20, 2020, 07:56:10
Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.
Echt een belachelijke actie om zelf te gaan. Tikje naar rechts en het staat veel eerder 1-1, dan wordt het natuurlijk een hele andere wedstrijd.  :gelekaart
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Lore

Citaat van: AL op september 20, 2020, 07:56:10
Ben zelf grote fan van Kallon.
Maar zelf zou ik hem er direct afgehaald hebben na het niet breed leggen op Muhren.
Egoïstisch spel/gedrag wordt niet getolereerd.

Ik vind het een schande dat deze jongen voor Cambuur speelt, maar die discussie is geweest.

Het niet breed leggen was echt heel stom, maar waarom gaat hij bij elke grasspriet liggen rollen op de grond? Je ziet dat zijn medespelers er ook al niet meer op reageren. Heel irritant trekje.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op september 20, 2020, 12:16:26
Ik vind het een schande dat deze jongen voor Cambuur speelt, maar die discussie is geweest.

Het niet breed leggen was echt heel stom, maar waarom gaat hij bij elke grasspriet liggen rollen op de grond? Je ziet dat zijn medespelers er ook al niet meer op reageren. Heel irritant trekje.
wees blij dat we nog een speler als kallon nog bij Cambuur hebben.

Huizen

Bizar dat hij die bal niet breed legt. En dat overdreven rollen moet iemand hem ook op aanspreken.

Sakas

Ik denk dat hij zijn maatje Sambissa achter hem mist, die twee vullen elkaar altijd prima aan.
En wees blij dat hij nu net geen ideale schoonzoon is. Eindelijk iemand die wel gaat liggen en zich aanstelt.
Dat mogen anderen ook meer doen, niet te lief zijn voor de tegenstander.
het levert geregeld een penalty of  :gelekaart op!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

papier

Levensgevaarlijke speler, houdt altijd tegenstanders bezig. Dat was al twee seizoenen terug toen kon hij niet scoren, wisten zijn voorzetten enkel het Cambuurplein te bereiken of liep hij door tot hij in de Waddenzee/België was. Nu zie je dat zijn ballen vaker tussen de palen komen en weet hij ook wel eens medespelers te bereiken los van dat hij met zijn dreiging spelers dwingt tot het pakken van kaarten/veroorzaken penalty's. Volledig terecht dat hij erin staan.

mario

Citaat van: papier op september 22, 2020, 17:27:36
Levensgevaarlijke speler, houdt altijd tegenstanders bezig. Dat was al twee seizoenen terug toen kon hij niet scoren, wisten zijn voorzetten enkel het Cambuurplein te bereiken of liep hij door tot hij in de Waddenzee/België was. Nu zie je dat zijn ballen vaker tussen de palen komen en weet hij ook wel eens medespelers te bereiken los van dat hij met zijn dreiging spelers dwingt tot het pakken van kaarten/veroorzaken penalty's. Volledig terecht dat hij erin staan.
Eens, maar hij had wel af moeten spelen!!

papier

Montana

Citaat van: papier op september 22, 2020, 17:27:36

En nu ook nog leren schieten  :proost

denistel

1e speler die ooit 2x 4 x scoorde voor scc in 1 wedstrijd?? kan me geen andere
herinneren. vd Laan 1x 4 tegen Exelsior maar verder zou ik niet weten???

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Goed voor zijn transferwaarde deze doelpunten. Hopelijk prikt hij er nog mooi wat in dit seizoen + 10+ assists dan gaat hij ons mooi wat poen opleveren in de toekomst met z'n contract tot 30-06-2022 nog op zak.

michello

Citaat van: denistel op september 26, 2020, 06:43:56
1e speler die ooit 2x 4 x scoorde voor scc in 1 wedstrijd?? kan me geen andere
herinneren. vd Laan 1x 4 tegen Exelsior maar verder zou ik niet weten???

Volgens mij zijn er in Europa sowieso weinig spelers met 2x 4 doelpunten, laat staan binnen 1 jaar.

Galdiano

Citaat van: michello op september 26, 2020, 10:00:37
Goed voor zijn transferwaarde deze doelpunten. Hopelijk prikt hij er nog mooi wat in dit seizoen + 10+ assists dan gaat hij ons mooi wat poen opleveren in de toekomst met z'n contract tot 30-06-2022 nog op zak.

Maar mooi verkopen aan een olie staat of oostblok, en De Rooij voor 500k voor de neus van NAC wegkapen!

Leuk die 4 doelpunten, alle credits. Maar overall toch een te laag rendament.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op september 26, 2020, 10:09:13
Maar mooi verkopen aan een olie staat of oostblok, en De Rooij voor 500k voor de neus van NAC wegkapen!

Leuk die 4 doelpunten, alle credits. Maar overall toch een te laag rendament.
wat heb jij gedronken?

Kallon verkopen, Pouwels contract laten ontbinden.
Macintosh dan ook maar wegdoen?