Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 22:39:07
ik vond ons de eerste 25 min prima spelen en daarna hebben de jongens allemaal keihard geknokt.We willen passie zien en dat hebben we 100% gedaan en ik heb daar van genoten.De wissels vond ik slecht.Vond v Deelen vandaag ons beste speler en vond vd laan en schilder ook prima.Ik vond Fortuna ook verreweg de beste ploeg die ik hier heb gezien
wissels, met name Narsing deed weinig.Ik vond, de vaak verguisde, Mannes prima spelen.

Collingwood

ik vond ons de eerste 25 min prima spelen en daarna hebben de jongens allemaal keihard geknokt.We willen passie zien en dat hebben we 100% gedaan en ik heb daar van genoten.De wissels vond ik slecht.Vond v Deelen vandaag ons beste speler en vond vd laan en schilder ook prima.Ik vond Fortuna ook verreweg de beste ploeg die ik hier heb gezien

Helemaal mee eens!

Vond verder Mannes verrassend goed. Hij en Barto hebben mooi wat kilometers gelopen.
Kalmte alleen kan u redden.

De Raaf

Voor een betere toekomst van Cambuur was een nederlaag beter weest. Met deze clowns kom je niet verder

hobbes

Citaat van: De Raaf op november 17, 2017, 22:52:11
Voor een betere toekomst van Cambuur was een nederlaag beter weest. Met deze clowns kom je niet verder

Dijkhuizen voortaan op de tribune |:)

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op november 17, 2017, 22:48:56
wissels, met name Narsing deed weinig.Ik vond, de vaak verguisde, Mannes prima spelen.
klopt.Ons enige vaste speler werd gewisseld,kippersluis hield de bal vast en legde af,daarna was het helemaal hotseknots

D.H.Skolten

Citaat van: Drumfather SCC op november 17, 2017, 22:26:35
Dat heb ik ook niet nodig en ik geloof op mijn beurt niet dat jij een supporter van deze club bent gezien je (wed)acties tegen de club maar je komt er wel eerlijk voor uit dat je het doet en dat kan ik ergens wel weer waarderen want er zullen meerdere zijn die het doen maar niet zeggen.

Maare, Je bent nu wel blij of heb je pijn in de beurs?  :insane
Over de kaart kan ik niet oordelen maar wel knap dat ze het over de streep hebben getrokken!
Dit was een wonder haha! Ik had al had gevoel dat het ging gebeuren aangezien Peersman scoorde!

Fijn weekend en tot volgende week!
Ik had al gezegd dat ik deze wedstrijd niet vertrouwde, en had er niks op ingezet omdat ik Cambuur heeeel goed ken onderhand en dit nou echt een wedstrijd was die Cambuur tegen alle verwachtingen in zou kunnen winnen. Maar winnen met een uur een man minder had ik niet verwacht en helemaal niet dat Peersman punten voor Cambuur zou pakken. En vraag Dokkie maar of ik een echte diehard Cambuur supporter ben of niet. Maar ben zeker wel blij, ook al had ik 50 euro ingezet op gelijk spel na de rode kaart. Maar we zijn allemaal supporter van deze mooie club en hebben allemaal onze eigen mening en als het er op aankomt komen we allemaal voor elkaar op. Jij ook fijn weekend en tot volgende week.

thankyou

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 23:05:47
Ik had al gezegd dat ik deze wedstrijd niet vertrouwde, en had er niks op ingezet omdat ik Cambuur heeeel goed ken onderhand en dit nou echt een wedstrijd was die Cambuur tegen alle verwachtingen in zou kunnen winnen. Maar winnen met een uur een man minder had ik niet verwacht en helemaal niet dat Peersman punten voor Cambuur zou pakken. En vraag Dokkie maar of ik een echte diehard Cambuur supporter ben of niet. Maar ben zeker wel blij, ook al had ik 50 euro ingezet op gelijk spel na de rode kaart. Maar we zijn allemaal supporter van deze mooie club en hebben allemaal onze eigen mening en als het er op aankomt komen we allemaal voor elkaar op. Jij ook fijn weekend en tot volgende week.
Kerst op de taart ! Heerlijke overwinning en komt deze daap zijn bets nog even vertellen ???
Cambuur, Beer & Loyal Mates

ChantiSCC

Say whaaaaat? Fortuna was echt heel erg matig hoor..

Jong Ajax was zeker beter dan dit Fortuna, zelf Oss was beter.. en nee niet alleen om het resultaat! Fortuna stelde me (gelukkig) erg teleur want daar zit enorm potentie in de ploeg, ze missen alleen een echte spits i.m.o.

Maar goed lekker boeiend dat Fortuna, 3 punten en een lekker weekend!  |:)

ChantiSCC

Eerste helft goed voetbal gezien met strijd vanaf de eerste seconde! Na 25 minuten al 8 corners, vol er op geklapt. Na de rode kaart wordt het tegenhouden en is het wat mij betreft best logisch dat je geen aanval meer op de mat kunt leggen. Doe je dit wel en je mist die kans, ligt ie er aan de andere kant zo in met hun snelle voorhoede! Dit was het enige juiste om te doen, verdedigen en strijden voor elke centimeter!

Jammer dat we nu Smeets weer moeten missen, zeer bruikbare speler voor op het middenveld. Samen met Mannes echt goed gewoon.. Volgende week weer huilen met Boerlage.

Maar voor nu: klasse Cambuur  |:)

D.H.Skolten

Citaat van: thankyou op november 17, 2017, 23:10:33
Kerst op de taart ! Heerlijke overwinning en komt deze daap zijn bets nog even vertellen ???
Jij bent vast een downie, ik zei dat ik na de rode kaart 50 euro heb verloren onnozele en ik had het niet tegen jou dus shut up! (tis trouwens KERS op de taart en geen KERST op de taart.

Holwerd voor Cambuur

Ga lekker de kroeg in kerel.... :zucht
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 23:17:07
Jij bent vast een downie, ik zei dat ik na de rode kaart 50 euro heb verloren onnozele en ik had het niet tegen jou dus shut up! (tis trouwens KERS op de taart en geen KERST op de taart.

Is wel je favoriete scheldwoord hè? Mooi dat je die 50€ kwijt bent :_schater

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op november 17, 2017, 23:23:48
Geeft niet hoor, ik heb voor die 50 euro liever dat Cambuur wint! Ik heb met Cambuur al meer dan genoeg gewonnen. Over dat schelden:, ik noem het beestje graag bij de naam.

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op november 17, 2017, 23:23:48
Het verschil tussen jou en mij is dat ik elke Cambuur supporter het beste wens, jij niet, triest.

ChantiSCC

net een stel kleine kienders hier man.. kom op zeg!