Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 19:27:25
Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en  4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!

Helemaal mee eens. Als je degeradeerd zak je net zo snel weer af als we nu gekomen zijn. Over een paar jaar bestaat de jl alleen nog maar uit 2e elftallen van de grote eredivisie club. Daar zit ik niet op te wachten

Yellow Army

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 21:01:21
Langzaam bouwen is toch 100.000 pakken en wel Eredivisie, Jupiler op deze wijze wordt juist doodsteek vd club!!

Een paar ton extra uitgeven aan spelers is geen enkele garantie voor handhaving natuurlijk. Als het zo simpel zou zijn was de keuze natuurlijk makkelijk geweest.

Ook ik wil voor geen goud weer terug naar de JL, maar als we toch onverhoopt gaan, dan wel gezond.
Area 58

Ronnie tng

Je moet ook vooruit durven vooruit te zien en dan is behoud Eredivisieschap van levensbelang en ik vind dat je dan op het einde beter 100.000 pure winst maakt en  4 goede versterkingen hebt gehaald dan 500.000 pure winst maakt en een halfbakken elftal zoals dat er nu staat!!

Helemaal mee eens! We moeten ons niet in de schulden werken en ongeoorloofde risico's nemen. 5 ton winst is weer het andere uiterste, daarvan kun je bet wat meer investeren in de spelersselectie lijkt mij.

richard

Citaat van: Yellow Army op juli 12, 2013, 22:15:43
Een paar ton extra uitgeven aan spelers is geen enkele garantie voor handhaving natuurlijk. Als het zo simpel zou zijn was de keuze natuurlijk makkelijk geweest.

Ook ik wil voor geen goud weer terug naar de JL, maar als we toch onverhoopt gaan, dan wel gezond.

Dan gaan we nog steeds gezond maar heb je er wel alles aan gedaan om er in te blijven!!

Lore

Richard,

Heb ik wat gemist? Wordt er (conservatief) begroot op een winst van 500k? Waar heb je dat vandaan?

Synea

Niet te vergeten dat de bouw/verbouw van het uitvak ook het nodige kost inclusief het verbouwen van het parkeer terrein achter het uitvak.

Daar zit grotendeels ook de winst in die je hebt behaalt door kunstgras aan te leggen..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

richard

Citaat van: Lore op juli 13, 2013, 09:26:50
Richard,

Heb ik wat gemist? Wordt er (conservatief) begroot op een winst van 500k? Waar heb je dat vandaan?

7500 begroot aantal toeschouwers.........werkelijk, normaal gesproken 9000-9500!!!

Yellow Army

Citaat van: Lore op juli 13, 2013, 09:26:50
Richard,

Vd Belt heeft inderdaad eens aangegeven in een interview dat hij dit seizoen 500K winst wil maken.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: richard op juli 13, 2013, 09:34:33
7500 begroot aantal toeschouwers.........werkelijk, normaal gesproken 9000-9500!!!
En begroot aantal SK's? Rond de 6500? Daarin zit al een bepaalde marge die je w.m.b. wél kunt gebruiken om te investeren. Ik snap dat vdB zwarte cijfers wil schrijven om het negatieve EV weg te werken en op deze manier komt dat ook wel goed. Dan mag een beetje investeren best, alleen geen onverantwoorde risico's nemen.

John Hiatt

Er is bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers. En dat lijkt me een hele verstandige keus. Nu geen onverantwoorde risico's nemen is voor het voortbestaan van Cambuur van levensbelang. Er zijn nog steeds schulden uit het verleden.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op juli 13, 2013, 10:03:26
bewust conservatief begroot qua aantal bezoekers
Een reële begroting is nog beter, gem. 8.000 man  had je blind in kunnen vullen....

Wat schiet je op met conservatisme? Conservatisme is het blok aan het been van de vooruitgang.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goudvinger

Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 19:55:52
Een reële begroting is nog beter, gem. 8.000 man  had je blind in kunnen vullen....

Wat schiet je op met conservatisme? Conservatisme is het blok aan het been van de vooruitgang.

Als Cambuur in het verleden wat conservatiever was geweest, hadden we niet 20x bij de gemeente op de stoep gestaan en met puppy-ogen om aalmoes hoeven vragen.

Len Cantello

Citaat van: Goudvinger op juli 13, 2013, 19:59:11
Als Cambuur in het verleden wat conservatiever was geweest, hadden we niet 20x bij de gemeente op de stoep gestaan en met puppy-ogen om aalmoes hoeven vragen.
Als..... als die kut scheids tijdens de wedstrijden tegen Roda een beetje beter z'n best had gedaan, speelde we alweer 4 jaar Europees...

Sampdoria

Citaat van: Len Cantello op juli 13, 2013, 20:00:18
Als..... als die kut scheids tijdens de wedstrijden tegen Roda een beetje beter z'n best had gedaan, speelde we alweer 4 jaar Europees...

Dan waren we al een paar jaar failliet.

Len Cantello

Zowel een conservatieve als een reële begroting levert je geen bankroet op. Maar bij de een hou je meer centen over, dan bij de ander. Wij zijn geen bank. Geld wat op basis van realisme in komt, moet rollen (let op: het gaat over de relatie die door JH gelegd wordt naar de toeschouwersaantallen!).

Gegroet!
|:)