Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

SC Cambuur - Jong Ajax [vr 25-8 20:00]

Gestart door Dokkumer, augustus 17, 2023, 15:57:07

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Stanley

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2023, 12:08:48
Prietpraat weer
Jou reacties zijn kopieerpraat Sunderland. Henk praatte elke week ook met clich?s.

Tanjajeah

Citaat van: Voorstopper op augustus 25, 2023, 09:38:57
Zal mij echt benieuwen of de spelers die mee zijn geweest (en op de bank zaten) ook spelen vanavond.

K. Hlynsson zat op de bank en heeft 2 wedstrijden gespeeld en 1x gescoord (van de 2)
Rasmussen precies zo 2x gespeeld en 1 x gescoord (van de 2)
Vos 2x gespeeld
Godts nog even ingevallen voor Kudus in de blessuretijd van de wedstrijd
Setford de keeper ook 2 wedstrijden gekeept was ook mee

Als ze spelen hebben ze in ieder geval een lange reis achter de boeg en zijn ze vast niet 100% fris

De vraag is wanneer Ajax terug is gevlogen, was dat gelijk na de wedstrijd of vannacht-vanmorgen? In het laatste geval kan ik me niet voorstellen dat ze mee gaan naar LWD. Iemand die dat weet?

Stanley

Citaat van: Tanjajeah op augustus 25, 2023, 13:45:27
De vraag is wanneer Ajax terug is gevlogen, was dat gelijk na de wedstrijd of vannacht-vanmorgen? In het laatste geval kan ik me niet voorstellen dat ze mee gaan naar LWD. Iemand die dat weet?
Ajax vliegt 16.00 uur vanaf Varna en komt aan om 17.20 op schiphol. zie flightradar.

sunderland

Citaat van: Stanley op augustus 25, 2023, 13:48:35
Ajax vliegt 16.00 uur vanaf Varna en komt aan om 17.20 op schiphol. zie flightradar.
haha bezige bij- en hier. Dat mensen dat al uitzoeken zegt hoeveel je er bij betrokken bent |:)

Hirsch

Kaartverkoop blijft ook rap gaan! nog 37 kaarten beschikbaar voor vanavond. Jammer dat het uitvak leeg zal zijn..

Dokkumer

Citaat van: Hirsch op augustus 25, 2023, 15:08:39
Kaartverkoop blijft ook rap gaan! nog 37 kaarten beschikbaar voor vanavond. Jammer dat het uitvak leeg zal zijn..
Ik kom op 93?
De echte, dat lees je :devil

Hirsch

Citaat van: Dokkumer op augustus 25, 2023, 15:56:07
Ik kom op 93?

Ja je hebt gelijk, inmiddels zijn er 60 kaarten voor vak 4 vrij gekomen. Mogelijk eerder geblokkeerd voor sponsoren :)

Dokkumer

Dat is inderdaad een optie.
Zijn inmiddels weg en nog 28 kaarten.
De echte, dat lees je :devil

Bernardo

Uitverkocht huis tegen een Jong team. Wat een tijden.

nee,wel?

Ajax mut oek niet te moeilijke namen opstellen dan het rein ut weer zwaar vanavond

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op augustus 25, 2023, 18:04:10
Ajax mut oek niet te moeilijke namen opstellen dan het rein ut weer zwaar vanavond
:_schater :_schater haha vorige keer ging het ook al mis :y

sunderland

grijskijker

Jong Ajax is dit keer echt jong Ajax...

nee,wel?

Nou helemaal opvrete dan jong gebeuren at we nou nog verlieze of geliek spele 8P