Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Dan Osman van Telstar maar halen....wat een klasse man

moodygrunn

Citaat van: speculeter op januari 27, 2018, 14:32:37
Dan Osman van Telstar maar halen....wat een klasse man
Als we toch die kant op gaan, neem dan ook Hamdaoui en die Luxemburger mee
In Henk en Sandor we trust

Huzumer

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2018, 13:43:05
Ritzmaier, die ik hier graag had gezien (hoewel enigszins onrealistisch), staat nu in de concrete belangstelling van Sparta volgens een journalist van VI.

Met alle respect, maar die Ritzmaier gaat Sparta niet in de Eredivisie houden en Cambuur niet in de Eredivisie brengen ...

sunderland

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2018, 13:43:05
Ritzmaier, die ik hier graag had gezien (hoewel enigszins onrealistisch), staat nu in de concrete belangstelling van Sparta volgens een journalist van VI.
hij heeft na ons niks meer laten zien en Sparta doet maar wat.Ahanach heeft ook nog nooit iets laten zien in de eredivisie is ook gehaald als de grote versterking nou ik vind dat een grote gok

moodygrunn

Nu Sparta zoveel nieuwelingen haalt, zouden wij die mühren nu niet op kunnen pikken?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Huzumer op januari 27, 2018, 15:19:27
Met alle respect, maar die Ritzmaier gaat Sparta niet in de Eredivisie houden en Cambuur niet in de Eredivisie brengen ...

Met alle respect denk ik dat we bij Cambuur op dit moment geen spelers moeten verwachten die zo goed zijn dat ze ons in hun eentje naar de eredivisie schieten.

Verder is Ritzmaier zeker niet zaligmakend, maar vind ik wel één (slechts één) van de interessantere opties die heel misschien haalbaar leken, mocht er geen andere club voor hem zijn gekomen.

Overigens wil Sparta hem geloof ik als verdedigende middenvelder halen. Dan gaat hij ze zeker niet voor degradatie behoeden...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op januari 27, 2018, 15:27:04
Met alle respect denk ik dat we bij Cambuur op dit moment geen spelers moeten verwachten die zo goed zijn dat ze ons in hun eentje naar de eredivisie schieten.

Verder is Ritzmaier zeker niet zaligmakend, maar vind ik wel één (slechts één) van de interessantere opties die heel misschien haalbaar leken, mocht er geen andere club voor hem zijn gekomen.

Overigens wil Sparta hem geloof ik als verdedigende middenvelder halen. Dan gaat hij ze zeker niet voor degradatie behoeden...
advocaat zat zeker in het buitenland toen ritzmaier bij egels verdedigend stond

Bens

Is er al iets bekend over Teijsse?

Collingwood

Citaat van: sunderland op januari 27, 2018, 15:37:10
advocaat zat zeker in het buitenland toen ritzmaier bij egels verdedigend stond

Ja, moet zo zijn...

Citaat van: Bens op januari 27, 2018, 15:37:46
Is er al iets bekend over Teijsse?

Behalve dat ze met hem in onderhandeling zijn niet. Zou wel mooi zijn als het voor Twente is afgerond, kunnen hem dan zowel bij een eventuele achterstand (stormram) als voorsprong (strijdlust en duelkracht) goed gebruiken.

speculeter

Is Teijsse al wedstrijd fit dan?

Collingwood

Citaat van: speculeter op januari 27, 2018, 16:27:46
Is Teijsse al wedstrijd fit dan?

Geen idee. Denk sowieso niet voor een hele wedstrijd (speelde 29 oktober voor het laatst voor zijn Amerikaanse club), maar invallen rond de 80ste minuut kan al snel natuurlijk.

PePe

Voetballer zijn in de culturele hoofdstad, wie wil dat nou niet?

Montana

Paco van Moorsel een optie?

Bernardo

De Gast

Neemt het bestuur dit seizoen wel serieus? Zoals het nu staat gaan we straks de play offs wel halen maar hebben we daar compleet niks te zoeken. Ook niet met een nieuw boegbeeld voor de groep wat wel het laatste is wat we nodig hebben.

De komende dagen zal blijken of we voor spek en bonen blijven meedoen of dat men er toch nog iets van probeert te maken. Actie actie!