Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
95 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Als Barto niet scoort, en Hemmen niet mee mag doen, en Tighadouni  er niet meer is, dan wordt handhaving wel moeilijk. Er zijn volgens mij wel enkele oplossingen: Henk weer hoofdtrainer maken, dan gaat Barto weer scoren! Tighadouni weer halen, of Hemmen in de basis!!

Lore

Citaat van: PePe op augustus 11, 2013, 22:36:40
Als Barto niet scoort, en Hemmen niet mee mag doen, en Tighadouni  er niet meer is, dan wordt handhaving wel moeilijk. Er zijn volgens mij wel enkele oplossingen: Henk weer hoofdtrainer maken, dan gaat Barto weer scoren! Tighadouni weer halen, of Hemmen in de basis!!

Het lag niet aan Henk dat Barto scoorde. Hij kreeg enorm veel kansen, omdat wij tegen zwakkere tegenstanders speelden. Oplossing is Hemmen in de basis!

michello

Cambuur en Jaliens ver uitelkaar met onderhandelingen (Vraag/aanbod) Laat maar mooi zitten en ga voor een aanvaller!

Clint

Juist. Een killer graag.

speculeter

Verdediging staat goed!
je hebt als alternatief nog:
dijkstra....broekhof....perreira.....de vries.
Probeer dan een achabar te halen.!

drg

Aanvaller is een must, ook al vind ik Hemmen wel kunnen, een snellere afmaker hebben we meer aan, zeker gezien de andere spelers in de voorhoede.

Verdedigend ben ik wel zeer overtuigd van afgelopen wedstrijden, natuurlijk krijg je ze wel tegen maar dat was mede dankzij het opofferen van de verdediging voor de aanval.

Delamere

Citaat van: peter op augustus 12, 2013, 10:04:02
Verdediging staat goed!
je hebt als alternatief nog:
dijkstra....broekhof....perreira.....de vries.
Probeer dan een achabar te halen.!

Met Broekhof en De Vries als alternatieven is de noodzaak voor nog een goede verdediger volgens mij erg hoog.

poelie-lwd

Ik zie liever een echte linksbuiten komen. Alle vertrouwen in Hemmen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Hilversum voor Cambuur

Achahbar erbij en we zijn (meer) dan compleet!

michello

Citaat van: Delamere op augustus 12, 2013, 10:36:18
Met Broekhof en De Vries als alternatieven is de noodzaak voor nog een goede verdediger volgens mij erg hoog.

Dijkstra kan ook prima een linie naar achteren en zelfs Makrini als er echt problemen zijn. 400 minuten hebben we niet gescoord, vind dat veel zorgwekkender.

speculeter

Denk zelfs dat je ritzmaijer nog als aanvallende linksachter kunt zetten in nood.
Moet een aanvaller bij die niet te duur is en ook doelpuntje kan maken.
Denk dat Boukhari ook wel goede keuze is.

harrylwd

met spoed gezocht: een vliegends vlugge aanvaller, die behendig is en ken scoren!! het liefst eentje die oek lang is zodat we ook eens een kopgoal kenne make!!
:zweep

oh ja en mag niks kosten _O_

SportClubCambuur

Citaat van: harrylwd op augustus 12, 2013, 13:50:01
met spoed gezocht: een vliegends vlugge aanvaller, die behendig is en ken scoren!! het liefst eentje die oek lang is zodat we ook eens een kopgoal kenne make!!
:zweep

oh ja en mag niks kosten _O_

:0= MESSI

harrylwd

Citaat van: SportClubCambuur op augustus 12, 2013, 13:51:09
:0= MESSI

te klein  :insane
maar als iemand toevallig nog 580 miljoen liggen heeft?? doen!!

speculeter

Contract Swinkels ontbonden!
Dan zou er dus weer wat meer ruimte komen in budget?