Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.365
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 10:59:16ar is een forum voor toch, en waarom moet er eerst wat weg?
ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 11:14:04ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.
Binder doet al niet meer mee en Kooistra loopt niet in de weg zolang hij in de O21 kan spelen, maar wordt dit echt zo bedoeld, ik denk dat ze Baouf e.a. bedoelen...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 11:14:04ik denk dat ze Binder,Kooistra hier mee bedoelen.
binder is al zo goed als weg. Kooistra ook nog maar weg doen? We kunnen niet eens een normaal basisteam opstellen. Team is op dit moment niet eens top 7 eerste div met voorin 10 x minder kwaliteit dan afgelopen seizoen

NRG

Citaat van: sunderland op Gisteren om 12:51:54binder is al zo goed als weg. Kooistra ook nog maar weg doen? We kunnen niet eens een normaal basisteam opstellen. Team is op dit moment niet eens top 7 eerste div met voorin 10 x minder kwaliteit dan afgelopen seizoen

Tja. Dat is niet negatief, maar gewoon realistisch. Er moet nog heel veel gebeuren wil er op 7 augustus een representatieve selectie staan waarmee je met vertrouwen de eredivisie ingaat.

papier

Citaat van: NRG op Gisteren om 18:58:38Tja. Dat is niet negatief, maar gewoon realistisch. Er moet nog heel veel gebeuren wil er op 7 augustus een representatieve selectie staan waarmee je met vertrouwen de eredivisie ingaat.

Speelde vorig seizoen 2/3e van de wedstrijden als spits.

Bankzitter

Balk heeft hier ook heel vaak in de spits gestaan.
Bij gebrek aan betere opties. Dus dat zegt me niet zo veel.

Maar goed , stel dat Vink een spits is, dan mis je dus weer een aanvallende middenvelder in de basis.

De Gast

Citaat van: sunderland op Gisteren om 12:51:54binder is al zo goed als weg. Kooistra ook nog maar weg doen? We kunnen niet eens een normaal basisteam opstellen. Team is op dit moment niet eens top 7 eerste div met voorin 10 x minder kwaliteit dan afgelopen seizoen

Zou er nog niemand in paniek zijn?

Bankzitter

OP sociaal media zullen er wel wat paniekvogels zijn.
Intern... ze zullen balen maar ook zien dat het overal moeizaam gaat. Als promovendus heb je wel een achterstand. We hebben de vroege promotie niet echt weten te verzilveren, helaas.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op Vandaag om 09:58:39OP sociaal media zullen er wel wat paniekvogels zijn.
Intern... ze zullen balen maar ook zien dat het overal moeizaam gaat. Als promovendus heb je wel een achterstand. We hebben de vroege promotie niet echt weten te verzilveren, helaas.
Concurrenten ADO, Excelsior, Fortuna en Willem II halen wel spelers ze nodig hebben. En hebben een basis staan....
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op Vandaag om 09:52:34Zou er nog niemand in paniek zijn?
Als je het vaak genoeg herhaalt misschien wel...

EdsjeSCC

Hebben jullie al iets qua speelwijze/formatie kunnen ontdekken en wat voor type spits daar dan bij hoort?

mathijs901

Citaat van: EdsjeSCC op Vandaag om 10:40:01Hebben jullie al iets qua speelwijze/formatie kunnen ontdekken en wat voor type spits daar dan bij hoort?

Tot nu toe heel vergelijkbaar met vorig jaar. 4-3-3 met de overlappende backs en buitens die graag naar binnen gaan. Als je kijkt naar de spitsen die eerder in verband zijn gebracht (Bouhoudane en Romeny) verwacht ik wel echt een voetballende spits.

De Gast

Citaat van: Derkx R.H. op Vandaag om 10:21:14Als je het vaak genoeg herhaalt misschien wel...

Ben jij nog kalm Derkx?

Harry L.

Citaat van: De Gast op Vandaag om 09:52:34Zou er nog niemand in paniek zijn?

Jazeker, we hebben op dit moment een selectie die idd. in de JL. niet eens mee kan doen om de prijzen. De alom geprezen en bewierookte Lars gaat het waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen om voor de start van de competitie een selectie neer te zetten waarmee je voor de dag kan komen. En het begin is cruciaal voor het vervolg.

Bankzitter

Vooral door de druk en onrust die kan ontstaan na een slechte start waardoor spelers verkrampt op het veld gaan staan en niet meer durven te voetballen.

En daar hebben we zelf ook een rol in door rustig te blijven, te kunnen relativeren en niet direct alles en iedereen af te branden. Dat wil niet zeggen dat je net kritisch mag zijn, maar wel een beetje meeneemt wat voor uitwerking het heeft op een (jong) team dat het al moeilijk heeft.