Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.431
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 517
  • Online ever: 2.327 (juli 19, 2026, 09:22:44)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 682
  • Total: 682
682 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Mammaloe

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 19, 2026, 15:52:36misschien hebben we Binder wel nodig als 1e spits.... :y
:_schater
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Lore

Citaat van: zeewolde op juli 19, 2026, 15:40:48Het doorschakelen?

Of weer geem echte spita?

Ik ga er niet vanuit dat Cambuur maar op 1 bord schaakt. Dat zou heel raar zijn. Dus waar komt vandaag dat ze niet door schakelen?

Beul B

Wk finale gezien. Zitten bij Spanje wel een paar leuke spelers voor Cambuur bij.

zeewolde

Is Druijf of Rijkhof nog steeds een optie?

Of is eerstgenoemde al veel te oud?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 09:40:34Is Druijf of Rijkhof nog steeds een optie?

Of is eerstgenoemde al veel te oud?
Druijf is niet te oud maar heeft zijn contract verlengd in Almere.

Derkx R.H.

https://www.transfermarkt.nl/kristians-mezsargs/profil/spieler/979754 kwam deze tegen, hij heeft wel goede statistieken in Italië...

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 09:46:14https://www.transfermarkt.nl/kristians-mezsargs/profil/spieler/979754 kwam deze tegen, hij heeft wel goede statistieken in Italië...
je kwam hem tegen......of is er een gehucht?

Derkx R.H.

Voorstopper

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 09:46:14https://www.transfermarkt.nl/kristians-mezsargs/profil/spieler/979754 kwam deze tegen, hij heeft wel goede statistieken in Italië...
We hebben al eens eerder een letse spits gehad die het zeker niet onaardig deed. Misschien kan Roberts hem wat tips geven om bij ons te komen ballen

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op Gisteren om 11:23:03We hebben al eens eerder een letse spits gehad die het zeker niet onaardig deed. Misschien kan Roberts hem wat tips geven om bij ons te komen ballen
Op welke posities moeten er nog nieuwe spelers komen en hoe groot is de 1e selectie.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 13:52:47Op welke posities moeten er nog nieuwe spelers komen en hoe groot is de 1e selectie.
overal, we moeten sowieso de voorhoede nog opkrikken en middenveld.
Op dit moment is ons middenveld niet eens zo raar met Abkakou, van de pavert( topper) en Souren als een 8. Souren is volgens mij op die positie veel beter dan op 6. Maar dan heb je verder niet veel en je moet je afvragen of dat middenveld goed genoeg is.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op Gisteren om 14:11:29overal, we moeten sowieso de voorhoede nog opkrikken en middenveld.
Op dit moment is ons middenveld niet eens zo raar met Abkakou, van de pavert( topper) en Souren als een 8. Souren is volgens mij op die positie veel beter dan op 6. Maar dan heb je verder niet veel en je moet je afvragen of dat middenveld goed genoeg is.
dus een spits en een rechtsbuiten dat is de aanval.
En middenveld nog 3 erbij :?

Bankzitter

En een rechtsback. Met Mulder en Henstra zou je nog kunnen starten op rechts als de rest van het elftal echt van eredvisie niveau is maar een seizoen lang kun je ook niet met die 2 spelen.

Waarschijnlijk vertrekt Baouf ook nog wel dus ook die moet dan vervangen worden. PLus nog een extra CV als back up en eigenlijk heb je ook 3 spelers nodig die in de spits kunnen spelen. We hebben nu alleen Vink.