Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

Marcel Ritzmaier

Gestart door dit is mien club, juli 17, 2013, 09:25:45

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Citaat van: Cambuur058 op januari 11, 2014, 13:48:13
dat kan natuurlijk niet, speelt binnen 2 jaar in PSV 1
Is belangrijker geweest voor Cambuur dan Maher voor PSV. Zal geen haalbare kaart zijn voor Cambuur, mooi nog paar maandjes van genieten!

cambuurlegend

Wat een geweldige goal , prachtige traptechniek . Blij dat hij hier nog even rondloopt !!

el haj

Stond deze jongen niet op scherp voor vandaag?  :X

Collingwood

Citaat van: el haj op januari 19, 2014, 17:37:35
Stond deze jongen niet op scherp voor vandaag?  :X

Nee, volgens mij alleen El Makrini en Van der Laan.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2014, 17:38:11

Klopt, hij kan meedoen. Daarna Twente uit, zou het dan geel erg zijn als sommige spelers dan hun schorsing uitzitten?

el haj

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2014, 17:38:11

Gelukkig maar, was er een beetje bang voor. We kunnen Ritzmaier goed gebruiken komend weekend!

Lwd

Ritzmaier zijn contract loopt af bij PSV, zou toch een enorme stunt zijn als hij bij Cambuur wil blijven. Ben bang dat het financieel niet haalbaar is.. Maar dit is echt een topper in wording. DKV heeft overigens al belangstelling getoond..

SCCRulez

Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:52:12
Ritzmaier zijn contract loopt af bij PSV, zou toch een enorme stunt zijn als hij bij Cambuur wil blijven. Ben bang dat het financieel niet haalbaar is.. Maar dit is echt een topper in wording. DKV heeft overigens al belangstelling getoond..
Dat zou wel zuur zijn, als DKV hem binnen haalt. Laat 'm dan maar naar AZ of zo gaan.

runner 1

Ritzmaier speelde een erg matige tweede helft ,hij had veel balverlies en maakte de domste overtredingen zijn goal was klasse,
maar verder speelde hij erg matig vond ik, waarvan akte.

The Prominence

EastSide058

Speelde vandaag niet zo als we hem kennen, maar toch scoorde hij en hoe. Met zijn schot gaat nordfelt nog veel plezier aan hebben :devil

Waarvan akte  :proost
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:52:12

Volgens mij heeft Ritzmaier een contract tot 2015, hoor.

Bron: http://www.transfermarkt.co.uk/en/marcel-ritzmaier/profil/spieler_84162.html?from=direktErgebnis
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Ondanks de goal van gisteren, wil ik die jonge toch liever op de nummer 10 zien.. Volgens mij zijn er meer en goedkopere linker middenvelders te vinden dan een goede nummer 10.

Geef hem die positie en hij speelt volgend jaar helaas voor ons als basis speler bij psv.

Daarnaast vind ik echt dat van Moorsel in het rijtje Schokker en Barto past.

gewoon een fan

Stukje van Voetbalprimeur.nl

SC Cambuur kende zondag een goede generale voor de naderende derby tegen sc Heerenveen, waar in Leeuwarden al maanden reikhalzend naar wordt uitgekeken. Een van de krachten achter het succes tegen Go Ahead Eagles (2-0) was Marcel Ritzmaier, die op het middenveld een sterke wedstrijd speelde.
Door de komst van Elvis Manu kan Ritzmaier zich bij Cambuur volledig op zijn plekje op het middenveld richten en dat betaalde zich zondag uit. "Deze positie ligt me beter", zei hij na het duel tegen het Friesch Dagblad. "Ik voel me thuis op het middenveld, want ik heb meer vrijheid en ik kom meer aan de bal."

Een van die balcontacten op het middenveld kreeg een schitterend vervolg met een trap van afstand die Eagles-goalie Eloy Room alleen maar kon horen. "Ik dacht: laat ik maar uithalen", lacht de PSV-huurling. "Ik kreeg de bal van Paco van Moorsel en zag ruimte om te schieten. Het is lekker om die bal er dan in te zien vliegen."

De prima wedstrijd tegen de medepromovendus zorgt voor vertrouwen voor de naderende derby. "Dat wordt mooi om mee te maken hier in Leeuwarden", blikt Ritzmaier vooruit op het duel van zondag. "Ik weet hoe het leeft bij supporters en in de regio."