Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op december 01, 2013, 22:41:35
ik zag daar een parkeervak waar wel 100 auto,s konden staan dus waarom kon dit geen auto combi zijn.

Ze vertelden mij dat ze dat parkeervak gewoon kunnen verkleinen of vergroten, dus had nog veel meer ruimte kunnen zijn. (toen ik aankwam moest ik mijn auto helemaal achterin in de hoek zetten, omdat er anders geen ruimte zou zijn  8P, en toen kwamen ze er achter dat er 3 auto's zouden komen...)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

...
Henk, held, bedankt

John Hiatt

Nog 5 thuiswedstrijden winnen en je bent bijna veilig. Dkv, RKC, Roda, den Haag en PSV bijvoorbeeld. En her en der nog wat puntjes sprokkelen, dan moet t lukken.

Len Cantello

Citaat van: John Hiatt op december 01, 2013, 23:29:54
Nog 5 thuiswedstrijden winnen en je bent bijna veilig. Dkv, RKC, Roda, den Haag en PSV bijvoorbeeld. En her en der nog wat puntjes sprokkelen, dan moet t lukken.
|:) Zo is't maar net.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: John Hiatt op december 01, 2013, 23:29:54

Wij worden gewoon verwend. Maar voor het seizoen had ik een dubbele radslag gedaan als wij er na 14 wedstrijden zo voor stonden! Het gaat gewoon fantastisch......

Wij blijven erin. Dordrecht promoveert, RKC en Eagles blijven ook en volgend jaar redden wij dan ook weer!

Clint

Je loopt 1 op 1. Als dat zo doorgaat moet dat aan het einde van het seizoen, met misschien nog eens een keer een onverwachte overwinning ergens erbij, genoeg zijn.

Maar voorin mag er wel iets gebeuren straks in de winterstop.

DayDreamer

Citaat van: clint op december 02, 2013, 08:12:34
Je loopt 1 op 1. Als dat zo doorgaat moet dat aan het einde van het seizoen, met misschien nog eens een keer een onverwachte overwinning ergens erbij, genoeg zijn.

Maar voorin mag er wel iets gebeuren straks in de winterstop.

Ik betwijfel dat hoor, de clubs onderin pakken volgens mij meer punten dan in andere jaren, waardoor je aan het eind van de rit meer punten nodig bent.

We staan maar 3 punten boven NEC, ik denk dat we tot aan de winterstop nog 1 punt pakken, uit bij RKC, dan kan je met de winterstop gewoon laatste staan.

sunderland

Dat we 5 wedst winnen is niet genoeg dit seiz .30 pnt is niet genoeg .Nec wint ook nog wel 6-7 wedstr dit seiz .Denk eerder 35 -37 pnt .

Collingwood

Zo negatief als sommigen hier ben ik niet. Tot de 1-0 waren wij amper minder dan de koploper van de eredivisie die al menig tegenstander van het kastje naar de muur heeft getikt.

Gisteren vooral een verschil in individuele kwaliteit gezien. In de beginfase schoten wij een paar keer van afstand, pogingen die kansloos over of naast gaan, en zij schieten er één van dertig meter in. Tsja, wat doe je er aan. Verder veel persoonlijke fouten waardoor wij onnodig in de problemen kwamen. Dat zie je ploegen als Vitesse toch minder doen.

Na de goal werd het wel snel minder, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Cambuur heeft één van de laagste budgetten van de eredivisie terwijl Vitesse elke transferperiode een blik met Chelsea spelers open kan trekken.

Volgende week volgt de echte test tegen een club die in alles vergelijkbaar is met Cambuur (behalve qua sfeer in het stadion). Als we dan door de mand vallen word ik wel iets somberder. Maar van deze nederlaag tegen Vitesse lig ik geen seconde wakker.
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op december 02, 2013, 09:26:13
Zo negatief als sommigen hier ben ik niet. Tot de 1-0 waren wij amper minder dan de koploper van de eredivisie die al menig tegenstander van het kastje naar de muur heeft getikt.

Gisteren vooral een verschil in individuele kwaliteit gezien. In de beginfase schoten wij een paar keer van afstand, pogingen die kansloos over of naast gaan, en zij schieten er één van dertig meter in. Tsja, wat doe je er aan. Verder veel persoonlijke fouten waardoor wij onnodig in de problemen kwamen. Dat zie je ploegen als Vitesse toch minder doen.

Na de goal werd het wel snel minder, maar ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Cambuur heeft één van de laagste budgetten van de eredivisie terwijl Vitesse elke transferperiode een blik met Chelsea spelers open kan trekken.

Volgende week volgt de echte test tegen een club die in alles vergelijkbaar is met Cambuur (behalve qua sfeer in het stadion). Als we dan door de mand vallen word ik wel iets somberder. Maar van deze nederlaag tegen Vitesse lig ik geen seconde wakker.

Wat kan jij dingen goed verwoorden. Helemaal mee eens  |:)

Scc01

Ben op zich ook niet ontevreden. Had dit voor het seizoen ook niet verwacht. Enige wat me echt tegen valt is de aanval.... Daar had ik meer van verwacht.
Als je afgelopen jaren bekijkt zie je dat er 30 tot 35 punten nodig zijn voor behoud.
Toch gok ik op weinig punten komende wedstrijden. Rkc speelt thuis echt wel goed, en wij uit als kippen zonder kop. Nac is ook erg goed thuis en Ajax....

speculeter

Helemaal mee eens....
Niet te somber.
Thuis gaan we nog heel veel punten pakken en met een of twee gerichte versterkingen
doen we het in uitwedstrijden straks ook een stuk beter denk ik.

Waar ik nu wel nieuwschierig naar ben is de opstelling in de volgende wedstrijd(en)
Ik denk namelijk dat Van Brakel zich de afgelopen twee wedstrijden in de basis heeft gespeeld....slimme en nuttige voetballer!
Ws zal de ts de volgende wedstrijden blijven kiezen voor een 4mans middenveld
met Ritzmaijer hangend op links.

Dus tegen Rkc maar zo:
Nienhuis
Droste,Leeuwin,VdLaan,Bijker
Bakker,VanBrakel,Makrini,Ritzmaijer
Hemmen,Lukoki.

Lore

Er valt ook weinig over te zeggen! Pas na de transferperiode weten wat de definitieve selectie is. Gaan er nog spelers weg? Komen er nog bij? Worden er spelers bij de concurrenten weg gehaald?

Wij staan er goed tussen en de transferperiode wordt de belangrijkste wedstrijd dit seizoen. Daar kan wel eens besloten worden wie promoveert en wie degradeerd!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op december 02, 2013, 09:26:13

_O_ _O_ _O_

Cambuur heeft dit seizoen elke keer op tijd heel goed en heel effectief gespeeld (Groningen, Heracles, NEC) dat gaan ze nu weer doen (en voor het eerst in een uitwedstrijd!)
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 02, 2013, 12:15:53
_O_ _O_ _O_

Cambuur heeft dit seizoen elke keer op tijd heel goed en heel effectief gespeeld (Groningen, Heracles, NEC) dat gaan ze nu weer doen (en voor het eerst in een uitwedstrijd!)

Gelukkig maar! Aan de andere kant, verlies je van RKC dan moet je winnen van Ajax en met jouw theorie gaat dat dan ook gebeuren