Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.

Galdiano

Citaat van: peter op april 13, 2014, 10:00:49
Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.

Gelukkig gelijk gewisseld, hopelijk leert hij hier van, niet de eerste keer dom balverlies waar een goal/kans door ontstaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

En dat doet Henk dan ook...
meteen wisselen na die dikke fout!!

carlo de leeuw

heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!

Delamere

Citaat van: carlo de leeuw op april 13, 2014, 10:44:57
heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!
Eens, al lijkt Lukoki hoe langer hoe beter te worden.

Dokkumer

Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)

sccvl

Elvis speelde gisteren inderdaad zeker niet een van zijn beste wedstrijden, kon alleen op de keeper af raakt dan de paal. Dat kan gebeuren, maar in de vorige wedstrijd heb ik hem dat bijna 3 keer zien doen. Erg slap inschieten of te lang wachten, zoekt te veel de confrontatie met de tegenstander op.

Hij is zeker beslissend geweest en heeft goede wedstrijden gespeeld.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 11:35:36
Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)

Dat zou wat zijn. Ik hou m'n hart vast, Feyenoord speelt nog wel ergens voor wat van invloed kan zijn op zijn prestaties (Manu wil toch ook CL spelen, lijkt me); maar een scenario zoals Kees Luyckx in 2008 (huur AZ<> Excelsior) sluit ik ook niet uit.  :zweep

carlo de leeuw

Gewoon op bankje en laatste uit zwaai wedstrijd tegen ADO maar weer in basis

sccvl

Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.

FrancoLWD

Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 19:59:27
Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.

Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan

sccvl

Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 15:58:29
Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan

Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...

El Ma-kri-niii

Ik kan me een doelpunt van Jan Verthongen herinneren toen hij op huurbasis voor RKC tegen Ajax speelde. Hierdoor liep Ajax duur puntverlies op in de kampioensstrijd. Hopen op een zelfde scenario met Elvis Manu.

FrancoLWD

Citaat van: sccvl op april 18, 2014, 16:03:05
Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...

Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!

SCCRulez

Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 19:10:17
Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!
goal van Manu tegen Feyenoord kan die club miljoenen kosten en vooral bij Legioen nare smaak geven. Bovendien sinds hij weet dat Feyenoord hem er volgend jaar bij haalt zijn prestaties in glijdende schaal naar beneden (bij Ritzie ook wel trouwens). Ik zeg: Bob in de basis en Manu tegen Ado weer inzetten en massal bedanken voor zijn inzet.