Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
11 gasten, 1 lid
Voorstopper

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Hoeveel staan er op de lijst?  |:)

Galdiano

Citaat van: NRG op maart 03, 2014, 15:50:42
Vanmiddag 4 kaarten gehaald. Ik was niet de enige!

Daarom is het ook stom dat er max 800 afgenomen worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Bernardo

In de praktijk blijkt dat het uitvak zelden maximaal wordt benut door de tegenstander. Om deze reden blijft vak 416 over het algemeen ongebruikt, de aanwezige supporters van de tegenstander nemen op dat moment alléén plaats in vak 417. Om toch zoveel mogelijk Ajax-supporters de kans te bieden om ons team te steunen heeft Ajax de mogelijkheid flexibel om te gaan met de indeling van de genoemde vakken. Indien een wedstrijd nagenoeg is uitverkocht (en bezoekers komen met minder dan 750 supporters) zal, naast de beperkt-zicht plaatsen, tevens 416 ter beschikking worden gesteld voor Ajax supporters om zo ons aller Ajax maximaal te kunnen steunen.

ajax.nl

Dus dan zouden wij 750 kaarten hebben? Als vak 416 verkocht word aan Ajax supporters.

Bascambuur

Die Arena zit immers nooit vol.  :_schater

Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 16:22:16

de verdeling zo?
Zo te zien hebben dan alleen die onderste rijen last van het glas waar doorheen gekeken moet worden.
En dan moet ook nog ergens de Cambuur reclame worden opgehangen
En het lijkt me dat de plekken aan de zijkant ook niet 100% zicht op beide doelen hebben.

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

nepomuk

marrumer

fred

Citaat van: Bascambuur op maart 03, 2014, 16:53:24
Die Arena zit immers nooit vol.  :_schater

Zie op teletekst altijd 50-51 duizend staan.

Hoeveel gaan er in dan 70 duizend ?  w:)

ForzaCambuur1

Capaciteit van krap aan 51 duizend. Ajax telt altijd de verkochte kaarten en niet de aanwezige supporters. Zijn heel veel scc houders die niet op komen dagen.

EastSide058

Citaat van: marrumer op maart 03, 2014, 18:55:42
hou nou eens op joh....

Citaat van: nepomuk op maart 03, 2014, 18:52:34
Bah.....!!!

En als ik zeg boerenjacht dan is het wel goed zeker ? Kom op we pakken dat arrogante amsterdam. We zijn zeker niet kansloos dat hebben we eerder dit jaar wel bewezen  :zweep
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

nepomuk

Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:02:13
En als ik zeg boerenjacht dan is het wel goed zeker ? Kom op we pakken dan arrogante amsterdam  :zweep We zijn zeker niet kansloos dat hebben we eerder dit jaar wel bewezen.

Ik heb een zin in om hierover een discussie te beginnen. Maar het waren niet de besten die in de oorlog op...jacht gingen, nogmaals bah!

speculeter

EastSide058

Citaat van: nepomuk op maart 03, 2014, 19:05:49
Ik heb een zin in om hierover een discussie te beginnen. Maar het waren niet de besten die in de oorlog op...jacht gingen, nogmaals bah!
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog

Voor degenen die het anders opvingen
Mijn excuus.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

nepomuk

Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 19:17:56
Ajaxcieden noemen zich joden, wat ik dus bedoel is ajaxciedenjacht dus met 'wij gaan op jodenjacht' bedoel ik helemaal niet de Oorlog
Ik weet wel dat jij dat zo niet bedoeld.maar "jodenjacht" geeft bij mij een nare smaak in de mond. Het wordt tijd dat je de geschiedenis eens induikt, en je dan bij  jezelf eens gaat afvragen of jodenjacht wel het juiste woord is. Ik weet ook wel dat de ajaxieden  zich joden noemen, meer als koosnaam/geuzennaam, maar dat is wat anders dan jodenjacht. Daar kwets je veel overlevenden en nabestaande van de holocost mee.