Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
76 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:22:47
Bij ons word het niet met de paplepel erin gegoten vanaf de geboorte. Wat een triest figuurtje ben jij toch. En natuurlijk ging in vanaf mijn 14de al af en toe naar wedstijden maar vanaf mijn 18de heb ik pas een seizoenskaart. Zielig zielig en nog een zielig.
het gaat er om waarom je een fan bent. de meeste prijzen is de meest trieste reden om een fan te zijn van een club..

Yungali020

Citaat van: marrumer op maart 10, 2014, 17:27:36
het gaat er om waarom je een fan bent. de meeste prijzen is de meest trieste reden om een fan te zijn van een club..

En wie zegt dat dat de reden is waarom ik supporter ben? Ik ga wel een cursus Fries volgen want begrijpend lezen in het NEDERLANDS is heel moeilijk voor de meeste hier.

brambo3004

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:29:37
En wie zegt dat dat de reden is waarom ik supporter ben? Ik ga wel een cursus Fries volgen want begrijpend lezen in het NEDERLANDS is heel moeilijk voor de meeste hier.

Word jij niet gehoord thuis ofzo? Ga je moeder eens helpen met koken joh.

mescc

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:29:37

Jongentje,  pleur nou maar op en ga je prijsjes tellen. l0l

Yungali020

Citaat van: brambo3004 op maart 10, 2014, 17:36:24
Word jij niet gehoord thuis ofzo? Ga je moeder eens helpen met koken joh.

En ga jij je moeder eens vragen of die je fatsoenlijk Nederlands kan leren. En als je toch bezig bent vraag gelijk of ze je wat manier kan bij brengen. Dit is mijn laatste post ik reageer niet meer. Calimero's

Yungali020

...

[verwijderd door de beheerder]

maikcambuur

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:39:39
En ga jij je moeder eens vragen of die je fatsoenlijk Nederlands kan leren. En als je toch bezig bent vraag gelijk of ze je wat manier kan bij brengen. Dit is mijn laatste post ik reageer niet meer. Calimero's

Calimero's waar jullie tegen gelijk spelen haha, laat me niet lachen..  :_schater

Cor

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:22:47
Bij ons word het niet met de paplepel erin gegoten vanaf de geboorte. Wat een triest figuurtje ben jij toch. En natuurlijk ging in vanaf mijn 14de al af en toe naar wedstijden maar vanaf mijn 18de heb ik pas een seizoenskaart. Zielig zielig en nog een zielig.

Laatste woorden die ik aan jou vuil maak. Bovenstaande is precies waarom jullie nooit serieus genomen zullen worden. Fan ben je in je hart, vanaf het moment dat je begrijpt wat de club voor je betekent. Bij de clubs met de minste successen zitten vaak de grootste fans. Lekker makkelijk, meelopen met het succes van de grote clubs, jezelf supporter noemen en een mening hebben over alles wat hier gezegd wordt. En ja, je probeert het allemaal objectief te zien, je relativeert. Maar je maakt jezelf hier belachelijk vriend.

Om af te sluiten met iets wat volgens mij voor jou uitermate belangrijk is gezien een vorige post van je: 50 jaar, al avnaf m`n 6e een die hard Cambuurman, HBO management en een meer dan prima inkomen! Gegroet

Marc S

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:39:39

Manieren* Als je dan toch ons Nederlands bekritiseerd zorg er eerst zelf voor dat je een fatsoenlijke zin kan formuleren.

Dokkumer

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:00:26
Ik woon in Amsterdam-Oost. Ben al 8 jaar seizoenkaarthouden. Dit seizoen naar 3 Europese uit-wedstrijden geweest. Met een 3-0 achterstand tegen Salzburg toch nog 2 dagen met moeite vrij genomen van werk en 2000 km gereisd om ze te steunen.

En nu jij weer. Zielig niveau hier.
8 jaar op je 27e? De gemiddelde supporter hier had toen al zijn 20e seizoenskaart.
Ben 35 jaar supporter, in goede en slechte tijden. 1500 man in de Meer, ik was erbij. 6 man in Diekman toen we al gedegradeerd waren, ik was erbij.
Ik heb spelers gezien waar jij nog nooit van gehoord hebt. En ken de geschiedenis van het betaalde voetbal beter dan jij ooit zult kennen. Ook die van andere clubs. Dat wij maar 2 keer kampioen van de JL zijn geweest en 1 keer Tweede Divisie (die heb ik dan net niet meegemaakt) doet niet ter zake.
Clubliefde laat zich door ons niet door succes leiden, juist door ellende wordt de liefde voor onze club groter.

SCCornjum

Misschien niet voor iedereen te volgen,(helaas zonder ondertiteling)
Vanavond om 18:00 in het nieuws programma van omroep abe,
Nieuws over de Ajax rellen.
Daarna komt nog een programma 18:30 met daarin Ype Smid en Maarten van Tuinen.

http://www.omropfryslan.nl/live/omrop-fryslan-tv
Watching Football Is Not A Crime

NRG

Citaat van: sunderland op maart 10, 2014, 16:25:54
Crone wil in de toekomst burgemeester van Amsterdam worden zoveel is wel duidelijk .Belachelijk dat hij zo reageert zonder de feiten te weten

Crone was gisteren in Amsterdam.  Zat in de Aegon box samen met z'n Amsterdamse collega. Ik hoorde dat hij er alles aan heeft gedaan om de Cambuur supporters binnen te krijgen.

dizzhead

Ik heb mijn eigen samenvatting net op VZ gemaakt (gebasseerd op alles wat ik hierover heb gelezen)

Graag corrigeren als ik de volgorde niet helemaal juist heb, maar dit is mijn lezing op basis eigen ervaring en op basis van reacties op diverse fora. Ben zelf ook via strandvliet gekomen, maar een kwartiertje achter de ellende aan.  :proost  Dat er gegooid was vanaf supportershome was duidelijk te zien, aldaar.

Cambuur kwam met veel mensen, zowel met als zonder kaartje (zouden in amsterdam de wedstrijd op tv volgen) Doordat Ajax de confrontatie in het centrum wilde zoeken heeft de politie besloten de hele groep Cambuursupporters de metro in te sturen. Dus inclusief de mensen zonder kaartje. Bij strandvliet werd alle Cambuur supporters eruit gegooid en richting het uitvak geloodst; nota bene langs het supportershome van Ajax. Ofwel, de me met getrokken knuppel in je nek, de f-side (of whatever) voor je neus. Hier heeft Cambuur zich inderdaad verdedigt, wat logisch is. Meerdere mensen zijn gewond geraakt, mede door een vuurwerkbom die gegooid zou zijn. Hierna stonden we in het buffervak, hier schijnt ook nog een en ander heen en weer gegooid te zijn, feit blijft dat we ons welkom al gehad hadden. Het kwaad was toen al geschied. Anyway. Alle mensen (inclusief de gene zonder kaart) zaten nu vast in dat buffervak. Omdat er een risico is dat er bij de supporters zonder kaartje ook SV-bezitters zouden zijn, is besloten de supporters 1 voor 1 het uitvak in te laten gaan. Sommige supporters van Cambuur konden hiervoor het geduld niet opbrengen en zijn meerdere keren gaan duwen, waarop besloten is ook het druppelsgewijs toelaten stop te zetten. Toen de mededeling is gekomen dat we het uitvak niet meer in zouden kunnen, en ons werd opgeroepen huiswaarts te keren wilden we dat gaan doen. Echter werden we bij de uitgang weer tegengehouden door ME, toen zijn er wat hekjes gesneuveld.

drg

Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 17:47:50
8 jaar op je 27e? De gemiddelde supporter hier had toen al zijn 20e seizoenskaart.
Ben 35 jaar supporter, in goede en slechte tijden. 1500 man in de Meer, ik was erbij. 6 man in Diekman toen we al gedegradeerd waren, ik was erbij.
Ik heb spelers gezien waar jij nog nooit van gehoord hebt. En ken de geschiedenis van het betaalde voetbal beter dan jij ooit zult kennen. Ook die van andere clubs. Dat wij maar 2 keer kampioen van de JL zijn geweest en 1 keer Tweede Divisie (die heb ik dan net niet meegemaakt) doet niet ter zake.
Clubliefde laat zich door ons niet door succes leiden, juist door ellende wordt de liefde voor onze club groter.

Dat zal ie niet snappen met elke week een andere hasses naast 'm  :thumbsup

Tukker

Citaat van: Marc S op maart 10, 2014, 17:45:22
Manieren* Als je dan toch ons Nederlands bekritiseerd zorg er eerst zelf voor dat je een fatsoenlijke zin kan formuleren.
Je bedoelt bekritiseert denk ik Marc ;)

Maar je hebt gelijk. Als ik die gast zijn proza lees heb ik de tenen krom in mijn schoenen.

Gelukkig zijn we nu van hem af. Dit verwacht je toch ook niet van een jongen van 27. Die moet toch andere hobby's hebben dan het Cambuur forum  :_spank

Jammer dat de mods dit soort bezoekers niet kunnen weren.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist