Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 10:40:29
Je kan makkelijk om schakelen van een 4-2-3-1 naar een 4-3-3, met het eerste systeem sta je veel compacter zonder dat het echt verdedigend wordt(zie PEC en Grunn),en je kan variëren binnen het systeem,met 2 echte buitens op de vleugel(Rosheuvel en Narsingh) of 2 die diepgaande middenvelders(Streek en Steblecki)en wat ook kan is met 1 diepgaande middenvelder en 1 buiten spelen Alles afhankelijk van de tegenstander. En ik ben overtuigt dat de Ridder prima mee kan(als 10) in zo'n systeem..

Klinkt allemaal best wel moeilijk, waarom niet gewoon weer over gaan tot het zorgen dat je 1 doelpunt meer scoort dan je tegenstander, dan ben je er ook. ;)

grijskijker

Citaat van: punkman op mei 23, 2015, 10:52:55
Klinkt allemaal best wel moeilijk, waarom niet gewoon weer over gaan tot het zorgen dat je 1 doelpunt meer scoort dan je tegenstander, dan ben je er ook. ;)
En hoe wil je dat gaan doen dan? Je zal toch 11 spelers het veld in moeten sturen.. ;)

sunderland

las hier ergens een discussie over het spelsysteem .Wat heeft dat voor zin ,iedereen weet toch hoe we spelen en dat daar niks aan veranderd .

sunderland

Als de Ridder daar niet inpast is dat helaas .Zag ook ergens Narsingh als rechtshalf ,wat is dat voor flauwekul .Je zet toch niet 1 vd beste buitenspelers op het middenveld .Hoe wil je dan aanvallen als hij zo,n groot stuk vh veld moet belopen ?

grijskijker

Citaat van: sunderland op mei 23, 2015, 12:46:41
las hier ergens een discussie over het spelsysteem .Wat heeft dat voor zin ,iedereen weet toch hoe we spelen en dat daar niks aan veranderd .
Waarom niks veranderen? Andere ploegen doen het ook en hebben aantoonbaar resultaat met de veranderde speelwijze..

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:18:38
Waarom niks veranderen? Andere ploegen doen het ook en hebben aantoonbaar resultaat met de veranderde speelwijze..
vertel maar aan henk .We hebben voor de winterstop met dat zelfde verhaal het beste halfjaar uit onze geschiedenis gespeeld.Dus dat is pas aantoonbaar

denistel

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2015, 13:18:38

welke ploegen dan???

grijskijker

Citaat van: denistel op mei 23, 2015, 14:03:45
welke ploegen dan???
Vitesse,Zwolle en Groningen.. NAC is het gaan doen maar wil dat geen succes noemen..

denistel

Vitesse en groningen hebben zo wie zo een betere selectie en dus ook de spelers ervoor

zwolle schat ik ook hoger in dan ons.

wij spelen 2 seizoenen ere div met vaak overtuigend voetbal en soms mindere periode,s
tis nu jammer dat die periode aan het einde van het seizoen zat waardoor er velen nu kritisscher
zijn.

ik hou wel van voor uit voetballen en druk zetten en goed aanvallend voetbal met goeie combinatie,s
nac en groningen hebben zich bovendien goed versterkt in de winterstop en wij werden verzwakt
Vitesse en zwolle hebben veel duurdere selecties dus daar is dat allemaal makkelijker te regelen.

als wij 4-4-2 zouden spelen wie wou je dan voorin zetten als 2 spelers?

ik zeg gewoon 4-3-3 blijven spelen maar de boel verder perfectioneren en effectiever worden en dat
gaat vast lukken.

grijskijker

Citaat van: denistel op mei 23, 2015, 22:54:08
Vitesse en groningen hebben zo wie zo een betere selectie en dus ook de spelers ervoor

zwolle schat ik ook hoger in dan ons.

wij spelen 2 seizoenen ere div met vaak overtuigend voetbal en soms mindere periode,s
tis nu jammer dat die periode aan het einde van het seizoen zat waardoor er velen nu kritisscher
zijn.

ik hou wel van voor uit voetballen en druk zetten en goed aanvallend voetbal met goeie combinatie,s
nac en groningen hebben zich bovendien goed versterkt in de winterstop en wij werden verzwakt
Vitesse en zwolle hebben veel duurdere selecties dus daar is dat allemaal makkelijker te regelen.

als wij 4-4-2 zouden spelen wie wou je dan voorin zetten als 2 spelers?

ik zeg gewoon 4-3-3 blijven spelen maar de boel verder perfectioneren en effectiever worden en dat
gaat vast lukken.
Laat ik eerst zeggen ik praat niet over 4-4-2 maar 4-2-3-1.. Groningen is dit gaan spelen toen ze Rusnak hebben gekocht(er moest een systeem komen om Chery en Rusnak samen te laten spelen). Zwolle kwam er ook achter dat ploegen zich steeds gingen ingraven en zijn ook overgestapt
Een betere selectie is mooi, maar niet noodzakelijk om van systeem te veranderen.. En met 4-2-3-1 kan je variëren vooral op de vleugels, zodat je as altijd staat.. Je kan kiezen voor aanvallende backs en middenvelders op de vleugels of verdedigende backs en vleugelspitsen op de vleugel..Of met 1 kan aanvallend te spelen.. En de spits maakt het veld of groot of klein(heb je een ervaren spits voor nodig),die heeft een belangrijke rol..
Het is maar net wat de wedstrijd nodig heeft
Citaat van: Sander Scc op mei 22, 2015, 16:00:36

Sander had een mooi plaatje gepost..

poelie-lwd

Je kan er wel allerlei systemen op los laten maar wij zullen niet van 4-3-3 afstappen en dat is maar goed ook. Om 4-2-3-1 of 4-4-2 goed uit te kunnen voeren ben je wel even bezig om dat er in te slijpen kan ik je vertellen, daar hebben wij simpelweg geen tijd en de juiste spelers voor.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 24, 2015, 08:39:28
Je kan er wel allerlei systemen op los laten maar wij zullen niet van 4-3-3 afstappen en dat is maar goed ook. Om 4-2-3-1 of 4-4-2 goed uit te kunnen voeren ben je wel even bezig om dat er in te slijpen kan ik je vertellen, daar hebben wij simpelweg geen tijd en de juiste spelers voor.
Je hebt een hele voorbereiding.. En als Zwolle dat kan(als voorbeeld)... En de spelers zijn er heus wel en er moeten nog een paar gehaald worden...
Waar zie jij problemen mbt spelers?

De Gast

Tuurlijk kun je wel een ander spelsysteem leren. Thuis moet je gewoon 4-3-3 spelen en uit kun je best wat anders verzinnen. De uitwedstrijden waren dit jaar het aankijken niet waard met 2 punten uit 8 wedstrijden met voornamelijk gebrei tot de 16 meter wat nooit tot echt gevaar leidde

grijskijker

Citaat van: De Gast op mei 24, 2015, 09:24:59
Tuurlijk kun je wel een ander spelsysteem leren. Thuis moet je gewoon 4-3-3 spelen en uit kun je best wat anders verzinnen. De uitwedstrijden waren dit jaar het aankijken niet waard met 2 punten uit 8 wedstrijden met voornamelijk gebrei tot de 16 meter wat nooit tot echt gevaar leidde
Thuis kan je ook 4-2-3-1 spelen alleen dan een offensieve versie...

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op mei 24, 2015, 09:26:42
Thuis kan je ook 4-2-3-1 spelen alleen dan een offensieve versie...

En hoe moeten onze centrumverdediger in dat systeem indribbelen als wij die route al blokkeren met 2 van onze eigen  mensen?
In Henk en Sandor we trust