Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Vytautas 'Vytas' Andriuškevičius

Gestart door el haj, augustus 11, 2014, 23:39:22

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: sccvl op juni 10, 2015, 23:06:42
Martijn past niet in het beeld van de trainer ... Is ook gehaald door de directie en niet door meneer van der klooi.

Zou het ook kunnen zijn dat het misschien niet goed genoeg is? Ik vond het een leuke speler voor ons, maar zonder Leeuwin denk ik dat hij het niet het gered.

speculeter

Ik denk dat je met reijnen en Vd laan een prachtig centrum hebt staan.Veel opbouwende kwaliteiten.
Bij nood kan vd laan ook nog opschuiven naar l.back positie.

YellowBlue

Citaat van: speculeter op juni 11, 2015, 09:19:03
Ik denk dat je met reijnen en Vd laan een prachtig centrum hebt staan.Veel opbouwende kwaliteiten.
Bij nood kan vd laan ook nog opschuiven naar l.back positie.

Mee eens, echter hebben ze niet voor niets Heerings gehaald lijkt mij?
Van der Laan komt pas in beeld ( als dat al zou gebeuren) als Reijnen weg zou gaan lijkt mij.
Een voordeel is volgens mij wel dat Reijnen bij AZ niet geslaagd is, veel clubs denken mogelijk daardoor dat hij de echte (sub)top niet aan kan.

Galdiano

Vd Laan gaat (nog) niet komen. Wil zich komend seizoen bewijzen en slagen in Groningen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Zien we volgend seizoen een hele verdedigingslinie op de BANK bij andere clubs?
Bijker, vd laan, reijnen en droste allemaal hogerop willen en dan bank drukken voor het geld....

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2015, 12:47:48
Zien we volgend seizoen een hele verdedigingslinie op de BANK bij andere clubs?
Bijker, vd laan, reijnen en droste allemaal hogerop willen en dan bank drukken voor het geld....

Reijnen? Die gaat niet. En als die gaat, speelt die.
En zijn eventuele opvolger hebben we al lang in huis.  :proost

speculeter

Citaat van: dizzhead op juni 11, 2015, 13:14:20
Reijnen? Die gaat niet. En als die gaat, speelt die.
En zijn eventuele opvolger hebben we al lang in huis.  :proost
[/quote????

dizzhead

SCC

Alhoewel niet overtuigend gisteren, heb ik wel bewondering voor Vytas. Heeft een enorme goede instelling, want was gisteren een van de minderen, maar daarentegen verdedigend wel vaak nuttig. Hij komt op, maar is vaak te laat, hij schuift te langzaam terug (centraal uitzakken), maar toch is het net onkruid en komt hij steeds terug. Kortom, voetballend misschien beperkt maar in je elftal heb je ook waterdragers (harde werkers met een juiste instelling) nodig.

Yellow Army

Citaat van: SCC op augustus 13, 2015, 09:44:40
Alhoewel niet overtuigend gisteren, heb ik wel bewondering voor Vytas. Heeft een enorme goede instelling, want was gisteren een van de minderen, maar daarentegen verdedigend wel vaak nuttig. Hij komt op, maar is vaak te laat, hij schuift te langzaam terug (centraal uitzakken), maar toch is het net onkruid en komt hij steeds terug. Kortom, voetballend misschien beperkt maar in je elftal heb je ook waterdragers (harde werkers met een juiste instelling) nodig.

1e helft was ie gewoon slecht. Zowel verdedigend als in balbezit, alles ging terug. 2e helft stukken beter.
Area 58

Josli

Onze tegenstander laat hem natuurlijk gewoon vrij in de opbouw. ZOdra hij dan de bal krijgt zetten ze druk. Dus op zich logisch dat hij dan terug moet. Ik snap ook niet waarom Cambuur het zo doet. Hij kan beter veel dieper gaan staan, zodat Overgoor zich daar kan laten zakken. Ik ben fan van de intentie waar Cambuur mee voetbalt, maar ik vind ook dat er tactisch nog zoveel beter kan...

drg

legeips

Citaat van: drg op augustus 16, 2015, 16:55:09
Was lekker op dreef vandaag  :thumbsup

Eens..
Op 2 momenten na erg goed gespeeld.. Zijn blessure heeft de wedstrijd doen kantelen..

TopperM

drg

Citaat van: legeips op augustus 16, 2015, 17:16:43
Eens..
Op 2 momenten na erg goed gespeeld.. Zijn blessure heeft de wedstrijd doen kantelen..

Ja dat idee had ik ook, nadat hij er uit was vlogen de schoten om de oren..