Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 22:37:06
Dat houd in dat ze gewoon eerlijk hadden moeten zeggen dat dit een soort tussenjaar wordt en ze niet met mooie verhaaltjes hadden moeten komen als ze toch niet van plan waren om geld uit te geven!

Wat voor mooie verhaaltjes heb jij uit de berichten gehaald?

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2017, 17:07:46
We worden de gek aangestoken. En iedereen moet zelf maar weten wat ie daar onder verstaat. Ten eerste is het voor het eerst in de club historie dat we 1.5 milj beurt hewwe ten 2e is er heel wat anders gecommuniceerd over het aantrekken van spelers ten 3e is onze scouting totaal niet op orde want met ons budget kun je gewoon de beste spelers uit de Jupiler halen. Bij mvv , Volendam , Fortuna lopen bijv een paar hele goeie rond maar dan moet je niet met 50 k aankomen. Met het budget van streek alleen al kun je 3 hele goede halen. Als je 2 tussenjaren wilt dan moet je dat zeggen .
juist.  Waar ik bang voor ben is dat ze totdat het nieuwe stadion is gebouwd qua geld inversteren even in de rust gaan. Tien jaar geleden hadden we gemiddeld 3.300 toeschouwers per wedstrijd en die kant kan het heel snel op gaan en dan ga je financieel echt in de problemen komen. Al dat geld wat je dan misloopt uit kaartverkoop en consumptie's, en wat te denken van sponsoren! Ik snap dat je niet al het geld uit de verkoop van v/d streek,monteiro en lillipaly kan inversteren in nieuwe spelers, maar dat je er niks van uitgeeft slaat helemaal nergens op! :zucht

carlo de leeuw

Ben nog steeds zeer tevreden dat de realistische en verstandige V/d Belt terug is gekomen bij Cambuur Leeuwarden.

D.H.Skolten

Citaat van: dizzhead op augustus 24, 2017, 22:51:45
Wat voor mooie verhaaltjes heb jij uit de berichten gehaald?
Topspits halen die er meteen staat, 3 erbij aan de bovenkant na vertrek Lillipali etc. etc.

Yellow Army

Kom eens met voorbeelden waaruit blijkt dat vd Belt geen geld uit wil geven. Volgens mij is namelijk zeker wel de intentie geweest om toppers te halen aangezien Dijkhuizen meerdere keren heeft aangegeven dat er een "goed budget" beschikbaar was, maar als de beoogde toppers (v Weert, Falkenburg, Marengo etc) geen trek in Cambuur hebben, houdt het simpelweg op. Ik heb juist het vermoeden dat Henk destijds een grote rol heeft gespeeld om de gewenste versterkingen "om te praten" met zijn enthousiasme en positivisme. Dijkhuizen lijkt me daarin wat nuchterder en zakelijker.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op augustus 24, 2017, 23:24:00
Kom eens met voorbeelden waaruit blijkt dat vd Belt geen geld uit wil geven. Volgens mij is namelijk zeker wel de intentie geweest om toppers te halen aangezien Dijkhuizen meerdere keren heeft aangegeven dat er een "goed budget" beschikbaar was, maar als de beoogde toppers (v Weert, Falkenburg, Marengo etc) geen trek in Cambuur hebben, houdt het simpelweg op. Ik heb juist het vermoeden dat Henk destijds een grote rol heeft gespeeld om de gewenste versterkingen "om te praten" met zijn enthousiasme en positivisme. Dijkhuizen lijkt me daarin wat nuchterder en zakelijker.

Bovendien meerdere doorlopende contracten afgekocht: Rosheuvel, Schils, Van Wermeskerken, Mathieu, Lilipaly eerder. Een unicum voor het Cambuur van de laatste jaren. Met name over Schils is lang onderhandeld, dus ik denk dat er voor Cambuur-begrippen een behoorlijk bedrag voor hem is betaald.

Ook Kallon en Robertha hadden overigens nog een contract bij Utrecht en Feyenoord, maar zijn transfervrij (met doorverkooppercentages) overgekomen. Creativiteit kun je Van der Belt in ieder geval niet ontzeggen.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Blijkbaar is het netwerk van v/d Belt wel vrij beperkt. Lommel en Dordrecht verder reikt het niet.

Bankzitter

Er zijn door andere JL clubs helemaal geen spelers aangekocht  (mogelijk met uitzondering van N.E.C. ). Er wordt wel geinvesteerd, veel meer dan de rest van de JL.

Aanvallend is het wel mislukt en is budget blijven liggen. Daniels,Barto en Mathieu zouden back-up moeten zijn achter Lilpaly(Kallon), een spits en linksbuiten. Rossi is een noodgreep.

Er valt best wat van de selectie te maken als we de spelstijl aanpassen aan de kwaliteiten die we wel hebben. Ben benieuwd waar Dijkhuizen op uitkomt als alles fit is(v Deelen, vd Laan,Smeets).

Gasgeve

Je moet niet kijken naar andere clubs. Naar jezelf kijken.

Galdiano

Hebben we nou echt zo'n slechte selectie?

Ik vind van niet.

Met spelers als Betrams, Schilder, Van Deelen, Steenvoorden, Kip, Schils, Smeets, Barto, Matthieu, Kallon en Daniels (vast nog wat vergeten) heb je een zeer goed elftal voor de top.

Daarachter heb je genoeg jongens die potentie hebben, Etten, Boerlage, Den Hoedt en Akhamrane.

Daarnaast heb je prima bank opvulling met Houtkoop, Vd Laan en Peersman.

Ik zeg geen paniek top 5 gaan we "gewoon" halen.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2017, 07:27:56

Ik vind van niet.

Met spelers als Betrams, Schilder, Van Deelen, Steenvoorden, Kip, Schils, Smeets, Barto, Matthieu, Kallon en Daniels (vast nog wat vergeten) heb je een zeer goed elftal voor de top.

Daarachter heb je genoeg jongens die potentie hebben, Etten, Boerlage, Den Hoedt en Akhamrane.

|:) AMEN  |:)

vialli

We kenne d'r lang en breed over lulle maar die "TOPTRAINER " van Ajax  het
de meeste ellende veroorzaakt met sien vreemde eigewise kuren, met als
gevolg DEGRADATIE en daar plukt Cambuur nu de wrange vruchten van met
het aantrekken van nieuwe speulers.

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 06:43:31
Blijkbaar is het netwerk van v/d Belt wel vrij beperkt. Lommel en Dordrecht verder reikt het niet.

Wat maakt het nou uit waar spelers vandaan komen? Als ze maar goed genoeg zijn, ze hoeven niet per se uit alle windstreken te komen. Feyenoord is al enkele tijd vrij succesvol met een 'beperkt netwerk'.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Met onze begroting ben je dat ook gewoon verplicht toch?

DayDreamer

Ik vind van niet.

Meningen verschillen.