Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Vanmiddag even gesproken met de persoon die eerder ook aangaf (2 weken geleden) dat Sandor niet naar Cambuur kwam.

Sandor heeft ??n telefoongesprek gevoerd vanuit Cambuur zijde. Gesprek heeft niet lang geduurd en club heeft financieel eigenlijk niets te bieden. Daarnaast is Sandor eigenlijk nog steeds klaar met het wereldje. Mocht hij wel instappen zou hij het voor Henk doen.

Maar het hele verhaal van Geert van Tuinen is ??n grote lariekoek. (helaas)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2024, 21:10:53
Vanmiddag even gesproken met de persoon die eerder ook aangaf (2 weken geleden) dat Sandor niet naar Cambuur kwam.

Sandor heeft ??n telefoongesprek gevoerd vanuit Cambuur zijde. Gesprek heeft niet lang geduurd en club heeft financieel eigenlijk niets te bieden. Daarnaast is Sandor eigenlijk nog steeds klaar met het wereldje. Mocht hij wel instappen zou hij het voor Henk doen.

Maar het hele verhaal van Geert van Tuinen is ??n grote lariekoek. (helaas)
misschien word (de persoon) wel voor de gek gehouden

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2024, 21:27:37
misschien word (de persoon) wel voor de gek gehouden

Onmogelijk  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 14:17:01
gaat er meer om dat cambuur een visie heeft en daar aan vast wil houden.

Knuffel visie. Geen voetbal visie.

De Gast

Citaat van: PePe op oktober 15, 2024, 15:32:54
Momenteel spelen we door de huidige stand op de ranglijst elke week een finale. Als de stand op de ranglijst niet verbetert dan voorzie ik personele wijzigingen in de winterstop. We staan te laag.

Ik vind het bijzonder dat iedereen zomaar even verwacht dat we straks weer in het linkerrijtje mee gaan doen. ?Daar waar we horen?.
Qua voetbal zou dat misschien wel moeten lukken maar we hebben de belangrijkste kwaliteit niet in huis: doelpunten. Dan kest ?t wel shaken..
Dan is elke week een finale, elke week zorgen dat je geen doelpunten tegen krijgt, elke week de druk erop. Net zoals twee jaar geleden.

Bankzitter

Als we niets tegen krijgen, dan is een goaltje genoeg om punten te blijven halen.
We gaan echt wel meer doelpunten maken , alleen niet zo veel als andere seizoenen.
Zolang als het er genoeg zijn voor punten is het prima.

janou

Citaat van: wiekie1969 op oktober 16, 2024, 06:07:45
Knuffel visie. Geen voetbal visie.

Probeer dit eens te onderbouwen Wiekie. Lukraak roepen ''Knuffel visie'', waaruit blijkt dat? Weet jij ?berhaupt wat de voetbalvisie is?

zeewolde

Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 08:05:39
Probeer dit eens te onderbouwen Wiekie. Lukraak roepen ''Knuffel visie'', waaruit blijkt dat? Weet jij ?berhaupt wat de voetbalvisie is?
Wiekie wordt nooit geknuffeld , dat is meer zijn probleem.
En hij weet zeker het antwoord niet op de voetbalvisie van Cambuur

De Gast

De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.

diekhuzen

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2024, 09:06:07
De club kan een prachtige visie hebben. Een meerjarenplan wat in de pas loopt met de komst van het nieuwe stadion. Maar als je de vd Waters, Rienstra?s, Wormgoor, Afolabi?s en noem maar op blijft halen omdat je je zaakjes niet voormekaar hebt is het allemaal niks waard. Het blijft amateurisme wat je ziet gebeuren.

Eens. Het constant aantrekken van niet fitte spelers haalt het niveau naar beneden en dat remt ook de ontwikkeling van talent.

grijskijker

Je weet wanneer het  meerjarenplan is in gegaan? Of wil je zeggen dat dat door Lambooij en consorten is gebeurt? Valt me nog mee dat je niet over 20 jaar geleden begint. Afolabi traint weer bij de groep mee en is binnen een week of 2 weer volledig inzetbaar. Wat hoop ik dat Afolabi er nog minimaal 20 inschiet en de terpentijnzeikerts de mond snoert.

grijskijker

Citaat van: diekhuzen op oktober 16, 2024, 09:22:22
Eens. Het constant aantrekken van niet fitte spelers haalt het niveau naar beneden en dat remt ook de ontwikkeling van talent.
Heb je ook namen en rugnummers? En dan niet met spelers aankomen die door andere mensen zijn aangetrokken dan Lambooij en consorten...

Bankzitter

Ik lees "knuffelclub" als niet hard durven in te grijpen als het nodig is of mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Als dat gebeurt is dat natuurlijk geen goede zaak. Ik heb daar geen zicht op.

Stel bijvoorbeeld dat er iemand verantwoordelijk is voor geven van medisch advies en die beweerd herhaaldelijk dat een kreupel paard als topfitte versterking binnenkomt, dan moet dat natuurlijk consequenties hebben. Hetzelfde geldt als de invulling van de TS te licht zou zijn... wat ik ook niet kan inschatten maar Diemers was daar dan wel weer vrij helder over dat hij dat niet zo ervaart.

Het is wel te prijzen als de club rustig blijft vasthouden aan hun plan en niet alleen ingrijpt voor de de b?hne bij slechte resultaten.
Een trainer ontslaan lost niks op als de nieuwe niet beter is en het probleem een ongeballanceerde selectie is. Een extra training of straftraining heeft ook alleen effect als het alleen maar is om de buitenwereld te laten zijn dat je geen knuffelclubje bent.

Voetbalvisie... ik denk wel dat die scherper gesteld kan worden. We willen opleiden, publiek vermaken ?n presteren. Maar die 3 dingen tegelijkertijd is wel heel erg ambitieus. Nu die gaan botsen moet je duidelijk zijn waarvoor je kiest en daar unaniem van trainers tot bestuur 100% achter staan.

janou

Van der Water was in mijn optiek een prima aankoop. Dat het anders loopt, kan je van tevoren niet weten. Ik denk dat de visie vooral zit in de voorwaarden die wij nu aan het cre?ren zijn hoe wij de organisatie gaan laten groeien waardoor wij meer stootkracht gaan krijgen. Doordat wij financieel minder konden bieden dan andere clubs, kom je uit bij risico spelers. Dat daar verkeerde keuzes in zijn gemaakt, dat lijkt mij duidelijk. W.b.t Afolabi, is inderdaad een vreemd verhaal, maar komt ook omdat Smit in de laatste dagen pas verkocht werd en wij nu niet de luxe hebben om al een speler voor te halen voordat de ander weg is. I.m.o. heeft Lambooij een prima eerste zomer gedraaid met logische versterkingen en prima verkopen.

Een meerjarenplan is er om de groei (inclusief promotie) te bewerkstelligen. Houdt hier een lange tijd aan vast en dan betaald dat zich uiteindelijk ook op het veld uit. Je maakt de kans op sportief succes simpelweg groter.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2024, 09:35:14
Ik lees "knuffelclub" als niet hard durven in te grijpen als het nodig is of mensen die elkaar de hand boven het hoofd houden.
Als dat gebeurt is dat natuurlijk geen goede zaak. Ik heb daar geen zicht op.

Stel bijvoorbeeld dat er iemand verantwoordelijk is voor geven van medisch advies en die beweerd herhaaldelijk dat een kreupel paard als topfitte versterking binnenkomt, dan moet dat natuurlijk consequenties hebben. Hetzelfde geldt als de invulling van de TS te licht zou zijn... wat ik ook niet kan inschatten maar Diemers was daar dan wel weer vrij helder over dat hij dat niet zo ervaart.

Het is wel te prijzen als de club rustig blijft vasthouden aan hun plan en niet alleen ingrijpt voor de de b?hne bij slechte resultaten.
Een trainer ontslaan lost niks op als de nieuwe niet beter is en het probleem een ongeballanceerde selectie is. Een extra training of straftraining heeft ook alleen effect als het alleen maar is om de buitenwereld te laten zijn dat je geen knuffelclubje bent.

Voetbalvisie... ik denk wel dat die scherper gesteld kan worden. We willen opleiden, publiek vermaken ?n presteren. Maar die 3 dingen tegelijkertijd is wel heel erg ambitieus. Nu die gaan botsen moet je duidelijk zijn waarvoor je kiest en daar unaniem van trainers tot bestuur 100% achter staan.
Ik vind het niet zo heel vreemd dat ze vasthouden aan het plan, 2x winnen en je staat weer op play-off plaatsen, het staat zo dicht bij elkaar dat het seizoen niet verloren is, wat sommigen ons hier willen doen geloven...