Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Fc Dordrecht-SC Cambuur

Gestart door nee,wel?, september 30, 2023, 00:39:53

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2023, 21:19:17
Denk je dat het qua uitgaven een cent scheelt als je Ultee nu gaat wegsturen?
Ik ben er van overtuigd dat het aan de inkomstenkant achteruit holt, wanneer je Ultee aanhoudt.
Als Henk trainer wordt moet je hem ook een salaris betalen. Dat zie ik Cambuur niet doen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 21:23:03
Als Henk trainer wordt moet je hem ook een salaris betalen. Dat zie ik Cambuur niet doen.

:?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

je weet dat ze hem nu ook moeten betalen?
Heeft gewoon een contract.

PePe

Gebeurt al.

D.H.Skolten

Citaat van: zeewolde op oktober 06, 2023, 21:24:07
je weet dat ze hem nu ook moeten betalen?
Heeft gewoon een contract.
Ok, dus hij krijgt niet meer betaald als hij hoofd trainer wordt?

Poetser

8P

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 21:25:39

Nee, want dat is zijn contract al

oost

Citaat van: Harry L. op oktober 06, 2023, 21:20:03
Ik ben misschien wat pessimistisch, maar ik zie maar weinig spelers waar echt nog rek in zit.
Misschien de Jong, en beide backs omdat die nog maar een aantal wedstrijden gespeeld hebben. De rest zitten we al 2 jaar of langer naar te kijken en het is al minstens zo lang echt bagger

Ik persoonlijk: Bergsma Van Kaam Water breij drikes balk gewoon goede spelers. Talenten als (smand hilali De jong ) kun je met wat zelfvertrouwen en coaching laten groeien.  Zo slecht als het nu gaat is gewoon bullshit en volledig op conto van ultee en de TS toe te schrijven

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: oost op oktober 06, 2023, 21:25:42
Ik persoonlijk: Bergsma Van Kaam Water breij drikes balk gewoon goede spelers. Talenten als (smand hilali De jong ) kun je met wat zelfvertrouwen en coaching laten groeien.  Zo slecht als het nu gaat is gewoon bullshit en volledig op conto van ultee en de TS toe te schrijven

Juist.
Het is echt geen topselectie, maar meer als dit moet je er wel van kunnen maken. Zeker nu (nog) iedereen fit is.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Henk heeft een contract als hoofdtrainer, dus verdient gewoon zijn salaris van afgelopen jaren.

zeewolde

hij wordt betaald als hoofdtrainer.

Wie er ook voor de groep staat, je moet ze allebei betalen.
Je gaat dus niet meer betalen als Henk trainer wordt en Ultee vertrekt.

R058

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 06, 2023, 21:19:44
Maar we hebben toch gewoon hele slechte spelers. Ik vind alleen Breij een degelijke speler, de rest zijn in een redelijk team normaal reserve spelers.
Van Kaam en De Jong bij Jong Oranje gespeeld. Caschili, Poll meegespeeld in teams die zijn gepromoveerd. Bergsma aanvoerder bij een Jong Ajax dat kampioen werd. Tol basisspeler bij een Volendam dat bijna promoveerde. Van der Water basisspeler in de Eredevisie bij Heracles toen ze een middenmotor waren.
Het is gewoon niet waar. Uldrikis deed het het eerste seizoen Eredivisie ook erg goed. Een goede trainer kan hier echt wel wat mee.

D.H.Skolten

Citaat van: Poetser op oktober 06, 2023, 21:25:46
8P
Normaal gesproken krijg je meer salaris als je een hogere functie krijgt.

D.H.Skolten

Citaat van: hobbes op oktober 06, 2023, 21:27:19
Nee, want dat is zijn contract al
Dan zou ik Ultee wegsturen. Maar wat als er weer wat met Henk is en hij zijn werk niet kan doen?

Bankzitter

Citaat van: oost op oktober 06, 2023, 21:27:40

Groot deel van de selectie is onder Henk gehaald (vd Meer, Tol, Smand, Bergsma, Sylla, vKaam, Breij,vd Water, Uldrikis, Smit, Balk).
Het zou een beetje gek zijn als Henk geen vertrouwen in die spelers heeft. Selectie is wel smal, maar dat is nu eenmaal zo in de KKD.