Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Citaat van: Eewal op mei 28, 2013, 10:02:01
Verzin je deze geruchten ter plekke?  :)  Bakens, zonder aanbieding van Cambuur kan ik nog inkomen, echter Hemmen; die wilde toch alleen maar Eredivisie?

nee dit verzien ik niet ter plekke. Kreeg dit gerucht gister ook te horen en het werd denistel ook gevraagt op Facebook. Maar daarom zeg ik ook om in de geruchten lijn te blijven. Bakens zou ik wel jammer vinden, Hemmen mag van mij wel gaan hard roepen van dat hij eredivisie wil voetballen en ondertussen er voor weglopen.

Collingwood

Als de geruchten over Hemmen en Bakens bewaarheid worden val ik van verbazing uit mijn stoel.

EDIT: Journalist Jan Vincent van Zuiden (Omrop Fryslân) op Twitter:

#Cambuur-trainer Dwight Lodeweges vindt keeper Eloy Room (#Vitesse) en aanvaller Guyon Fernandez (#Feyenoord) interessante spelers.

Lodeweges: 'Ze staan op ons lijstje, maar we hebben nog niet met ze gesproken. En er staan nog veel meer namen op dat lijstje.' #Cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2013, 11:03:23
Iedereen loopt maar weg met die Hemmen, ik vind hem tegenvallen! Ook al heeft hij het beter gedaan dan andere spitsen van Cambuur.

Sterk aan de bal, maar wil veel te veel zelf! Loopt zich te vaak vast en is niet een spits die overal opduikt! Eredivisie word een flop!

Zie liever een bewegelijke snelle spits ala Benson, fernandez enz!

Zelf vind ik Hemmen ook tekort komen voor eredivisie (heb ik al eerder aangegeven). Ik zie het meer zitten in Barto, omdat die slimmer is, beter in de combinatie en meer oog heeft voor de ruimtes. Is alleen geen killer.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt zoals Fernandez (al is hij wel een ongeleid projectiel). Reza bijvoorbeeld zou in mijn ogen ook een prima spits zijn voor de eredivisie. Hoe doet hij het eigenlijk in Belgie?
Andere interessante spitsen: Ten Voorde, Benschop, Poepon.

Eewal

Citaat van: AL op mei 28, 2013, 12:05:44
Zelf vind ik Hemmen ook tekort komen voor eredivisie (heb ik al eerder aangegeven). Ik zie het meer zitten in Barto, omdat die slimmer is, beter in de combinatie en meer oog heeft voor de ruimtes. Is alleen geen killer.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt zoals Fernandez (al is hij wel een ongeleid projectiel). Reza bijvoorbeeld zou in mijn ogen ook een prima spits zijn voor de eredivisie. Hoe doet hij het eigenlijk in Belgie?
Andere interessante spitsen: Ten Voorde, Benschop, Poepon.

Reza doet het veel te goed in Belgie en zal onbetaalbaar zijn momenteel. Door mijn Haagse collega's werd ik uitgelachen toen ik de naam Poepon noemde. Ze wilden hem graag langs komen brengen in Leeuwarden met een hele mooie strik er om...

Yellow Army

'Room, Fernandez interessant'
Dwight Lodeweges

28 maaie, 2013 - 11:35

Neffens Cambuur-trainer Dwight Lodeweges binne keeper Eloy Room (Vitesse) en oanfaller Guyon Fernandez (Feyenoord) ynteressante spilers foar takom seizoen. 'Ze staan op ons lijstje, maar we hebben nog niet met ze gesproken', sa lit Lodeweges yn in reaksje witte. Sportklup Cambuur wol de seleksje fersterkje mei spilers dy't ûnderfining hawwe yn de earedivyzje.

Lodeweges hopet in seleksje fan ûngefear 24 spilers, plus trije keepers gearstalle te kinnen. Lodeweges: 'Vanaf volgende week moet de bal echt gaan rollen wat betreft nieuwe spelers.'
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Yellow Army op mei 28, 2013, 12:12:37
'Room, Fernandez interessant'
Dwight Lodeweges

28 maaie, 2013 - 11:35

Neffens Cambuur-trainer Dwight Lodeweges binne keeper Eloy Room (Vitesse) en oanfaller Guyon Fernandez (Feyenoord) ynteressante spilers foar takom seizoen. 'Ze staan op ons lijstje, maar we hebben nog niet met ze gesproken', sa lit Lodeweges yn in reaksje witte. Sportklup Cambuur wol de seleksje fersterkje mei spilers dy't ûnderfining hawwe yn de earedivyzje.

Lodeweges hopet in seleksje fan ûngefear 24 spilers, plus trije keepers gearstalle te kinnen. Lodeweges: 'Vanaf volgende week moet de bal echt gaan rollen wat betreft nieuwe spelers.'

Volgens Cambuur-trainer DL zijn keeper Room en aanvaller Fernandez interessante spelers voor volgend seizoen.  'Ze staan op ons lijstje, maar we hebben nog niet met ze gesproken', laat DL in een reactie weten. SCC wil de selectie versterken met spelers die ervaring hebben in de eredivisie.

DL hoopt een selectie van ongeveer 24 spelers, plus 3 keepers te samenstellen. DL: 'Vanaf volgende week moet de bal echt gaan rollen wat betreft nieuwe spelers.'

Kortom er moeten nu wel spijkers met koppen worden geslagen anders vis je straks achter het net.
Area 58

Hilversum voor Cambuur

En dit staat op: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188684

SC Cambuur werd kampioen van de Jupiler League en speelt volgend seizoen zodoende weer in de Eredivisie. Cambuur-directeur Gerard van den Belt zei al dat zijn club creatief zal moeten zijn met het zoeken van nieuwe spelers en dat de Friezen vooral spelers willen huren van Ajax, PSV, Feyenoord en Vitesse. Dwight Lodeweges heeft wel wat mogelijke versterkingen op het oog.

Lodeweges volgt Henk de Jong op: hij was als interim-trainer aan Cambuur verboden en gaat de cursus Coach Betaald Voetbal doen. Lodeweges laat aan Omrop Fryslan weten dat Guyon Fernandez (Feyenoord) en Eloy Room (Vitesse) voor volgend seizoen in beeld zijn: "Ze staan op ons lijstje, maar we hebben nog niet met ze gesproken", zei de coach.

De 27-jarige Fernandez heeft nog een eenjarig contract bij Feyenoord, maar komt daar niet aan spelen toe en mag vertrekken. De aanvaller heeft er twee seizoenen in De Kuip opzitten en kwam in het afgelopen seizoen niet verder dan vier basisplaatsen. De 24-jarige Room is reservekeeper bij Vitesse en viel afgelopen seizoen maar twee keer in: hij heeft inmiddels met de vuist op tafel geslagen en de leiding laten weten dat hij iedere week wil gaan spelen.

Lodeweges hoopt een selectie van 24 spelers, met drie keepers, te kunnen samenstellen. "Vanaf volgende week moet de bal echt gaan rollen wat betreft nieuwe spelers", zei de oefenmeester.

Chipke

Ga er maar vanuit dat Hemmen, Makrini en Bakens blijven. Volgende week staan er gesprekken met hun op het programma. Cambuur wil graag met ze door en deze drie willen ook graag blijven. Volgens geruchten komen Antonia, Fernandez, Van Ooijen en Room deze kant op. Lijken mij goede aanwinsten.

Room

Droste       Bakens            van der Laan       Bijker

El Makrini                                                  Bakker             

Van Ooijen

Antonia                Fernandez                      Tighadouini

Hilversum voor Cambuur

Adnane en Room zijn i.i.g. al goede vrienden! Zullen ze volgend jaar bij Vitesse of bij ons spelen?  8)

|:)

cambuurlegend

Room is een prima keeper en kan voor ons een aanwinst zijn, Fernandez moeten ze nog maar eens goed over nadenken mijn inziens. Vrij beperkte spits , waarmee je bijna gedwongen word om counter voetbal te gaan spelen. Verder is hij ook mentaal niet echt de meest stabiele speler is gewoon een wilde gok , dan kun je beter gewoon verlengen met Hemmen die is in bijna alle opzichten verder dan Fernandez.

rody rules

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2013, 11:03:23
Iedereen loopt maar weg met die Hemmen, ik vind hem tegenvallen! Ook al heeft hij het beter gedaan dan andere spitsen van Cambuur.

Sterk aan de bal, maar wil veel te veel zelf! Loopt zich te vaak vast en is niet een spits die overal opduikt! Eredivisie word een flop!

Zie liever een bewegelijke snelle spits ala Benson, fernandez enz!

hij liep veel zelf en deed veel zelf omdat er bijna geen steun van de flanken kwam, met name in de periode dat oebele en de leeuw op de vleugels stonden, die hebben beide afgelopen seizoen amper een voorzet geproduceerd..hij moest ook alles wel zelf doen

michello

Matthew Amoah (32) zit ook nog zonder club.  Zou hij ook op het lijstje staan?

Eewal

Citaat van: michello op mei 28, 2013, 13:40:42
Matthew Amoah (33) zit ook nog zonder club.  Zou hij ook op het lijstje staan?

Ik mag hopen van niet!

AL

Citaat van: rody rules op mei 28, 2013, 13:39:39
hij liep veel zelf en deed veel zelf omdat er bijna geen steun van de flanken kwam, met name in de periode dat oebele en de leeuw op de vleugels stonden, die hebben beide afgelopen seizoen amper een voorzet geproduceerd..hij moest ook alles wel zelf doen

Oebele geen voorzetten??
Ik blijf erbij dat bij een hoge balcirculatie en vlot combinatiespel Hemmen het heel moeilijk gaat krijgen.
Hij had nu ook al moeite om de bal te controleren (moest vaak 2x aannemen voordat de bal goed lag, of moest in 1x kaatsen en nam de bal dan juist aan).
Wel moet ik toegeven dat ik na Harry van der Laan geen spits meer heb gezien die zo koel en rustig blijft voor de goal. Afmaken kan Hemmen als de beste!

AL

Citaat van: michello op mei 28, 2013, 13:40:42
Matthew Amoah (32) zit ook nog zonder club.  Zou hij ook op het lijstje staan?

Kan die nog lopen?? Die gast is echt afgeschreven, zoals wel vaker met afrikanen op die leeftijd!