Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

drg

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 00:18:02
klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen

Overgewaardeerd? Meneer is anders wel in een seizoenshelft clubtopscorer geworden, had hij voor de winter ook fatsoenlijke speelminuten gekregen had hij er in de vorm die hij sinds de winterstop heeft wellicht 10 a 12 meer gemaakt heb ik het idee...

DMS78

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 00:18:02
klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen

Jij leest alleen wat je wilt lezen ..  l8l

legeips

Citaat van: drg op mei 04, 2014, 00:24:19
Overgewaardeerd? Meneer is anders wel in een seizoenshelft clubtopscorer geworden, had hij voor de winter ook fatsoenlijke speelminuten gekregen had hij er in de vorm die hij sinds de winterstop heeft wellicht 10 a 12 meer gemaakt heb ik het idee...

jum binne echt naïef..

Schepers wel afkraken, terwijl hij beter was dan jullie knuffel spits. En nee, ik vond Schepers  niet goed vanavond, maar matig. Dat geeft aan hoe zwak Martijn was. Maar onee... deze speler is door zijn paar doelpunten onschendbaar.

drg

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 01:27:36

jum binne echt naïef..

Schepers wel afkraken, terwijl hij beter was dan jullie knuffel spits. En nee, ik vond Schepers  niet goed vanavond, maar matig. Dat geeft aan hoe zwak Martijn was. Maar onee... deze speler is door zijn paar doelpunten onschendbaar.

Schepers zal ik zeker op deze avond afkraken, die was gewoon ronduit slecht. Beneden het niveau van deze divisie of zelfs de eerste divisie...

Maar als jij graag wil beweren dat wij niets aan Barto te danken hebben (met name de wedstrijden waar hij fatsoenlijk aan speeltijd toe kwam) doe je er denk ik beter aan verder niet naar voetbal te kijken.
Voor mij is hij niet gewoon een 'knuffelspits', ik had altijd (zoals heel veel mensen) heel erg mijn twijfels aan Barto dit seizoen. Tot na de winterstop wanneer meneer de ene na de andere belangrijke bal het doel intikte, met als hoogtepunt zijn 2 goals tegen Vitesse en ook andere belangrijke goals die gemaakt moesten worden zoals die fenominale kopbal tegen de Eagles. Met name goals die ik Hemmen of Ogbeche niet zou zien maken.

Goutum

Bob is een prima stand-in volgend seizoen, maar geen basis speler. Lijkt mij dat er sowieso twee vervangers komen voor Lukoki en Manou.

Dokkumer

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 01:27:36

jum binne echt naïef..

Barto is zeker niet onschendbaar, alleen je doet hem VEEL tekort om hem af te serveren als een stuk grofvuil. Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt, altijd goed afgejaagd (in tegenstelling tot Hemmen) en zijn verdere inzet was ondanks zijn beperktere voetballende vermogens altijd 100%.

Iedereen zag na de wissel van Barto ook dat den Haag achterin meer rust vond omdat Hemmen (nog niet fit dus geen verwijt) veel minder jaagwerk verricht. Dit leidde indirect ook tot de beide tegengoals.

Maar goed, jij zult het wel anders zien. Nu maar eens met argumenten aub.

carlo de leeuw

Dit is toch niet het Barto topic als ik het goed heb.
Schepers had inderdaad zijn dag niet en speelde gewoon zeer matig.Toch gaat het mij veel te ver om een jeugdige bankzitter die een keertje basis staat gelijk af te schrijven.

fred

Sorry maar ik vind Bob toch echt te licht.

Galdiano

Hij heeft hopelijk nog niet getekend  ;(
Waarom alles met rechts? Je bent stijf links.
Jupiler club ja, maar Cambuur een dikke nee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Citaat van: fred op mei 04, 2014, 10:07:29
Sorry maar ik vind Bob toch echt te licht.
gister wel ja, maar ook definitief?

666

Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:16:23
Hij heeft hopelijk nog niet getekend  ;(
Waarom alles met rechts? Je bent stijf links.
Jupiler club ja, maar Cambuur een dikke nee.

Hier ben ik het absoluut mee eens... Zo voetballen kan echt niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

legeips

Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.

Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.

Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.

speculeter

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.

Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.

Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.en ik blijf erbij dat jij weinig
verstand van voetbal hebt.

Cor

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17

Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.

Niemand zegt hier dat Barto zo ontzettend goed is, maar jij doet hem tekort, je zaagt hem alleen maar af, zonder een goed argument. Opvallend vond ik gister dat de wissel met Hemmen er voor zorgde dat ADO gevaarlijker werd. Wat Bob betreft, volgens mij wordt hier veel te snel geoordeeld. Anderhalve wedstrijd iets kunnen laten zien, je ziet dat hij geen ritme heeft en zich te graag wil bewijzen. Laten we de voorbereiding maar eens afwachten...

carlo de leeuw

Citaat van: Cor op mei 04, 2014, 11:05:14
Niemand zegt hier dat Barto zo ontzettend goed is, maar jij doet hem tekort, je zaagt hem alleen maar af, zonder een goed argument. Opvallend vond ik gister dat de wissel met Hemmen er voor zorgde dat ADO gevaarlijker werd. Wat Bob betreft, volgens mij wordt hier veel te snel geoordeeld. Anderhalve wedstrijd iets kunnen laten zien, je ziet dat hij geen ritme heeft en zich te graag wil bewijzen. Laten we de voorbereiding maar eens afwachten...
mee eens.ik spring voor Bob. :thumbsup