Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sebastián Steblecki

Gestart door John Hiatt, augustus 30, 2014, 21:50:34

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: dit is mien club op september 01, 2014, 09:11:56
Steblecki, alles wat ik tot nu toe over hem heb gelezen plus de beelden stemt mij positief.
Blecki kan aardig ballen.. Leuke beelden gezien nu maar snel "live"zien |:)

michello

Volgens de Poolse media betalen we ongeveer €100.000 das toch een aardig bedrag plus nog het salaris.

Ben benieuwd! Heb grote verwachtingen van deze gozer.

TARGET

Hij ziet wel een beetje Steblecki.. :clint

Dokkumer

Citaat van: michello op september 01, 2014, 12:10:36
Volgens de Poolse media betalen we ongeveer €100.000 das toch een aardig bedrag plus nog het salaris.

Ben benieuwd! Heb grote verwachtingen van deze gozer.
Als TS en directie die 100K ervoor over hebben dan zou het bijna wel een meerwaarde moeten zijn. Zo snel wordt er niet een transfersom betaald.

Sakin

Gasgeve

2 goals in 70 wedstrijden, dat is wel een beetje weinig.

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op september 01, 2014, 12:39:08
2 goals in 70 wedstrijden, dat is wel een beetje weinig.
Opgezocht of zelf geteld?

DayDreamer

Hij ziet er ook echt uit als een Pool. Ben benieuwd wat hij kan.

Als je een afkoopsom neerlegt zal hij wel voor de basis gehaald zijn, ben benieuwd voor wie.

michello

Citaat van: DayDreamer op september 01, 2014, 13:12:00
Hij ziet er ook echt uit als een Pool. Ben benieuwd wat hij kan.

Als je een afkoopsom neerlegt zal hij wel voor de basis gehaald zijn, ben benieuwd voor wie.

Das niet zo moeilijk als je Makrini en Rusnak al hebt staan op het middenveld  ;)

dit is mien club

Of mijn inzicht moet me in de steek laten maar een middenveld met..

Makrini--- Steblecki

-------Rusnak--------

Lijkt een zeer sterke te zijn
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Citaat van: grijskijker op september 01, 2014, 12:55:46
Opgezocht of zelf geteld?
"Voor die club was Steblecki tot dusver goed voor twee doelpunten in 72 competitiewedstrijden. "Ik krijg een nieuwe kans om mij verder te ontwikkelen en die wil ik niet laten lopen", reageert Steblecki. "Cracovia is de club van mijn hart, dus ik zou het leuk vinden om er ooit nog terug te keren."

poelie-lwd

Verdikkeme, die knaap kan wel ballen zeg!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Pluspunten voor Bassie: Streblecki in de kantine van vv Heerenveen: "They told not to prenounce this club. They said Thirty Kilometers Away."

DMS78

Citaat van: Dokkumer op september 01, 2014, 21:23:58
Pluspunten voor Bassie: Streblecki in de kantine van vv Heerenveen: "They told not to prenounce this club. They said Thirty Kilometers Away."

:_schater  _O_

WouterZz

Pool Steblecki moet zich eerst bewijzen

Cambuur begroette met Sebastian Steblecki de dertiende nieuwe speler. Hij moet de concurrentie op het middenveld vergroten, maar zich ook eerst bewijzen.

LEEUWARDEN Sebastian Steblecki (22), overgekomen van het Poolse KS Cracovia, komt de selectie van Cambuur vanaf vandaag versterken. De rechtsbenige middenvelder heeft een contract getekend voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar. Cambuur werd getipt over Steblecki en besloot er werk van te maken. ,,We hebben wedstrijdbeelden van hem bekeken, maar zijn niet in Polen geweest'', zei technisch manager Marcel Keizer.
,,Het is een uitstekende voetballer'', aldus trainer Henk de Jong. ,,Sebastian is een aanwinst voor de ploeg en wil altijd vooruit voetballen.'' Erik Bakker, Mohamed El Makrini en Albert Rusnák bezetten momenteel het middenveld bij Cambuur. De Jong heeft de Poolse Steblecki te kennen gegeven dat hij zich eerst moet bewijzen, om kans te maken op een basisplaats. ,,Het staat nu goed bij ons en ik heb Sebastian eerlijk verteld dat hij geduld moet hebben. Daar heeft hij geen problemen mee.''
Cambuur heeft nu zes rechtsbenige middenvelders onder contract staan. ,,In het ideale scenario heb je ook een linkspoot erbij'', meende Keizer. ,,Maar we vinden Sebastian een goede speler, dus waarom zou je hem niet contracteren?''
Al snel deden geruchten de ronde dat Steblecki 100.000 euro heeft gekost. ,,We hebben inderdaad een afkoopsom betaald, maar zéker geen ton'', benadrukte Keizer. Hoeveel dan wel, wilde hij niet zeggen. ,,Een relatief klein bedrag.''
De komst van Steblecki betekent echter niet dat Cambuur de selectie rond heeft. De markt voor transfervrije spelers als Denzel Slager is nog open. De aanvaller liep vorige week stage bij Cambuur, maar liep een kleine blessure op. ,,Het is even afwachten of hij nog mee gaat trainen, maar het zou kunnen'', zei de trainer maandagavond.
Cambuur kende een drukke transferzomer, waarin liefst twaalf nieuwe spelers werden begroet. Daartegenover stond het vertrek van vijftien spelers. Sterkhouder en aanvoerder Mohamed El Makrini is, ondanks belangstelling van andere clubs, in Leeuwarden gebleven. Keizer: ,,Het is op deadline day gelukkig rustig gebleven rondom hem. Ik ben blij dat iedereen binnenboord is gebleven.''

LC